Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peesaan tumea. Vanha sananlaskukin sanoo "jos kerran kunnia meni, niin maine kasvaa" joten ei mitään huolta.Jaksan kyllä aina ja edelleen ihmetellä tätä maineasiaa. Mikä maine? Ja millä tavalla se vaikuttaa omaan harrastukseen?
Huoh.
Ei mikään, kun se on jo menny!Mikä maine?
Eli mitä tarkkaan ottaen meiltä odotat? Tunnustusta, että olemme k#sipäitä liikenteessä vai sitä, että kaikki kyykkykuskit on samanlaisia? Vai onko kyse edes muoviluodeista?Jos jätetään mennyt maine ja kyseenalaisesti kasvanut kunnia sikseen ja keskitytään tosiaankin itse asiaan. Henki on jokaisella vain yksi ja elämä ainutkertainen, terveyskin edes nykyisellään olisi hyvä säilyttää eli jonkin noiden menettäminen kyllä vaikuttaisi myös omaan harrastukseeni.
Ja töissä on pakko käydä, jotta mm. lapset pysyvät leivässä, pyörä bensoissa ja sähköt laitteissa, joten koulupojilta tai kasvamisensa aikuiseksi unohtaneilta en suostu ottamaan vastaan älyttömiä neuvoja.
En ottanut itseeni ollenkaan, miksi olisin?Harmi, että otit itseesi noin. En halua tuomita ketään eri pyörätyypin omistajaa, en kyykkypyörienkään, jos tarkemmin luet. Kavereihin kuuluu kaikkien muiden paitsi kurapyörien kuskeja ( ja sekin vain siksi, että en ajele maastossa). En halua julkista synnintunnustusta enkä rasistista suhtautumista eri pyörätyyppeihin. Kaikki kyykkkykuskit eivät suinkaan ole samanlaisia kuten eivät customien tai muidenkaan.
Se mitä mitä toivon, on että ajetaan liikenteen joukossa ennen kaikkea muiden henkeä vaarantamatta. Ne muut kun kuitenkin joutuvat teille ja kaduilla liikkumaan kuka mistäkin syystä. Alussa mainitsemani ajotyyli sopii radalle ja sinne se kuuluukin. Siellä kait on lupa ohitella joko vasemmalta tai oikealta. Sen kyllä lupaan, että minä en sinne tule urheilusuoritusta häiritsemään!
Halusinpa vain nähdä, miten tämä tapahtunut saadaan parhain päin selitetyksi ja mahdollisesti "puusilmäjalankulkijan" viaksi.
Useammankin kerran olen kuullut. Varsinkin kaverien kotiloiden kyydissä, tyyliin "Aina noi motoristit ajaa ylinopeutta, mikähän oikeus niillä on tommosta tehdä?", "Noi on ihan puupäitä noi motoristit, ohitteleekin ihan hulluissa paikoissa." Nämä kommentit ennen, kuin aloitin tämän jalon harrastuksen vuosien tauon jälkeen uudestaan. Yx noista arvon herroista on sittemmin hommannut myös mopottimen, mutta mielipiteitä ei ole vaihtanut. Että onhan noita.Kuinka monelta ihmiseltä olette kuulleet negatiivista kommenttia motoristeista? HÄ? Itse en ole koskaan kuullut muiden puhuvan pahaa motoristeista, joten muiden kokemuksia olisi mukava kuulla.
96% porukasta pilaa kaikkien maineenJaksan kyllä aina ja edelleen ihmetellä tätä maineasiaa. Mikä maine? Ja millä tavalla se vaikuttaa omaan harrastukseen?
Huoh.
Kannattaa vaihtaa kavereitaUseammankin kerran olen kuullut. Varsinkin kaverien kotiloiden kyydissä, tyyliin "Aina noi motoristit ajaa ylinopeutta, mikähän oikeus niillä on tommosta tehdä?", "Noi on ihan puupäitä noi motoristit, ohitteleekin ihan hulluissa paikoissa." Nämä kommentit ennen, kuin aloitin tämän jalon harrastuksen vuosien tauon jälkeen uudestaan. Yx noista arvon herroista on sittemmin hommannut myös mopottimen, mutta mielipiteitä ei ole vaihtanut. Että onhan noita.Kuinka monelta ihmiseltä olette kuulleet negatiivista kommenttia motoristeista? HÄ? Itse en ole koskaan kuullut muiden puhuvan pahaa motoristeista, joten muiden kokemuksia olisi mukava kuulla.
Jep, kavereilla on oltava ainakin lievä asennevammaKannattaa vaihtaa kavereitaUseammankin kerran olen kuullut. Varsinkin kaverien kotiloiden kyydissä, tyyliin "Aina noi motoristit ajaa ylinopeutta, mikähän oikeus niillä on tommosta tehdä?", "Noi on ihan puupäitä noi motoristit, ohitteleekin ihan hulluissa paikoissa." Nämä kommentit ennen, kuin aloitin tämän jalon harrastuksen vuosien tauon jälkeen uudestaan. Yx noista arvon herroista on sittemmin hommannut myös mopottimen, mutta mielipiteitä ei ole vaihtanut. Että onhan noita.![]()
Eihän sitä voi tietää, ärsyttääkö joku kirjoitus, jos ei sitä lue.Tai tässä yksinkertaisempi keino mielenrauhan säilyttämiseksi. Älä lue niitä aiheita, jotka joko häiritsevät tai ärsyttävät sinua!Vai pakottaako joku siihen?