TweetyLeaf
MotOrg ry jäsen
Joe sanoi:Joko tweety on päässyt vifferiä testaamaan tai miten muuten nyt homma etenee.
On testattu. Tarkempaa päivitystä toivottavasti tämän viikon loppupuolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joe sanoi:Joko tweety on päässyt vifferiä testaamaan tai miten muuten nyt homma etenee.
Joe sanoi:Tuolla aikaisemmin spekuloitiin tuota mun magnan säätöä. Vaikka väärässä topikissa onkin niin väliaikatietoja. Etenkin kun niitä Dynojetin sarjoja nyt on spekuloitu.
Kävin juuri koeajolla kun neuloja on nyt nostettu millin verran. Pienillä kierroksilla toimii edelleen hienosti, samoin yli kuuden tonnin lähtee mukavasti. Huonolla takarenkaalla märällä asfaltilla sutii koko ajan kiihdytyksessä. Pyörä alkaa herätä taas henkiin ja yllätti että oliko tässä noinkin paljon tehoa. Edelleen röpeltää 4000 - 5500 kiekan välissä, mutta suunta on selvästi oikea. Ensi nostetiin puoli milliä ja parani. Nyt toiset puolimillä ja parani enemmän kuin ekasta puolesta millistä. Toivotaan nyt että sen ehtii tällä viikolla tehdä, kiirettä kuulemma pitää.
Mulla on tuolle jo ostaja olemassa, mutta haluaisin myydä sen toimivana ettei tarvi irvistellä ja selitellä että kyllä se muuten mutta...
Kävitkö ihan oikeasti viemässä hiekkaa pankkisalin lattialle?TweetyLeaf sanoi:Tunnin joutui jonottamaan että sai tilisiirron tehtyä Nordeassa (perkele).
lario sanoi:Kävitkö ihan oikeasti viemässä hiekkaa pankkisalin lattialle?
TweetyLeaf sanoi:Yksi asia mihin edelleen en meinaa tottua, on tuo vaihteiston käyttö. Hornetti kun ei matalilla kierroksilla kiukutellut juuri ollenkaan, niin vifferi tuntuu 3k ja alle kierroksilla juttelevan, että tarttis vaihtaa pienempää silmään. .
Joe sanoi:Tuo kierroshomma on jännä. Nyt kun tänään viimeksi kävin magnalla koeajolenkin niin tuntuu ettei se huuda läheskään niin pahasti kuin rivinelonen vaikka kierroksia olis 6000 kellossa. Tuo jammu tuntuu karjuvan koko ajan vaikkei olis kuin karvan yli 3000. Tuo nimenomaa silloin kun ajetaan tasaista nopeutta revittelemättä.
Joe sanoi:Kaipa tuonkin ajan kanssa oppii mikä vaihde milloinkin on silmässä. Magnalla kun ajoin 6 kesää niin siitä tiesin parin vuoden jälkeen aina. Siinä tarvinnut edes kiekka- tai nopeusmittaria katsoa, sen vaan oppi.
Jammulla on nyt noin 800 kilsaa ja siitä ei ole hajuakaan mikä vaihde on silmässä eikä se selviä edes kierroksia ja nopeutta katsomalla. Vaihteet on niin tiheät että on suurin piirtein sama onko sisässä kakkonen vai nelonen. Ehkä kutosen olen nyt oppinut katsomaan kun tiedän mitä se kiertää 80 ja satasen nopeudessa, mutta muuten ei hajuakaan. Moottorin äänestäkään en juuri osaa vielä päätellä mitään, toistaiseksi pitää vilkaista kiekkamittaria ja päätellä siitä onko sopiva vaihde.
TweetyLeaf sanoi:Jos nyt yhdestä asiasta olen huolissani, niin se on tuosta alaselän asennosta (toki ne korotukset vaikuttaisi tähän) ja siitä että saa tuon hartioiden jännittämisen huis hittoon omista pahoista tavoista.
Toisinsanoen, en mä lähde pyörää muuttamaan ennen kun "oikeita" tottumisen jälkeisiä ongelmia ilmenee. Sitten sen vasta tietää mitä tahtoo, tosin toi takapään tiukkuus on kyllä selvästi ongelma, mutta sen säätäminen kunnolla vaatii jo vähän apuja.