Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on kanssa toi Raid2 Shoei ja kyllä oman kuuleman perusteella käytän edes jotain tulppia ajaessani, on niin jäätävä pauhu. Tosin tämä on tapauskohtaista siinä mielessä, että itellä tulee ilmavirtaa pleksin yli kypärän yläosaan. Jollain megapleksillä on varmaan sama onko vaikka ilman kypärää.Ihan normi "earit" (oli sitten minkä värisiä tahansa, mulla tällä hetkellä on käytössä oransseja). Eipä noita viitsi korviinsa taiteilla jos tietää että pysähdysvälit jää lyhyiksi, mutta kyllä sitä mieluummin matkaa ajaa kun ei korvissa jatkuvasti huuda likemmäs 30m/s tuulta.
Myyjä aikanaan väitti tuota Raid II:sta hiljaiseksi, mutta enpä eroa vanhaan AGV:n huomannut edes heti vaihdon jälkeen. Taitaa se melu olla peräisin suuresta osin pyörän ja kypärän yhteisvaikutuksesta, joten hitostako sitä sitten "oikean" kypärän löytäisi...
Sama...Schuberth....
Niinpä, mutta onhan se yksi mainoskeino muiden joukossa kypäräkauppiaalle.Tästä aina puhutaan, mutta tunteeko kukaan onko kuullut onko itse onko kaverin kaveri esson baarissa tuntenut yhtään motoristia joka olisi oikeasti saanut pysyvän kuulovaurion kypärämelusta?Koska kuulovauriota ei aiheuta kovaääninen pyörä vaan kypärämelu.
Tuo on paras tulppa, jota olen itse käyttänyt. Lyhyemmillä matkoilla menee helppouden vuoksi tällaiset tulpat..Itse olen toistaiseksi käyttänyt Bilsom 303 tulppia.
Samat tulpat mulla. Pehmoset ja mukavat mössykät. Olen kyllä käyttänyt noita pirun monta kertaa uudestaan. Sitetn aloin ihmettelemään kun niiden laitto alkoi olla hankalaa, niitä ei saanut enää rullattua pieniks... Joo sitten kun laitoin bränikät tilalle, niin tuli yllättäen aika hiljaista ajoa... Kannattaa siis aina joskus vaihtaa uusiin.. Just pussillinen tuli vitosella apteekista.Tuo on paras tulppa, jota olen itse käyttänyt. Lyhyemmillä matkoilla menee helppouden vuoksi tällaiset tulpat..Itse olen toistaiseksi käyttänyt Bilsom 303 tulppia.