Toi on kyllä vaikea temppu, jos teet ne yhtäaikaa.vaihtaa öljyt (delvak) ja...ja... ajaa yhdellä kädellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on kyllä vaikea temppu, jos teet ne yhtäaikaa.vaihtaa öljyt (delvak) ja...ja... ajaa yhdellä kädellä.
Katoamistempun, hävin mitään sanomatta ties minne. Kotona tätä ei juuri arvosteta.
Sama täällä. Nimim. kivekset tankkiin.Osaan naurattaa kanssamotoristeja yrittämällä näitä edellämainittuja temppuja![]()
Tarkotin siis kaasuttamista vasemmalla käellä.Mitään temppuja en osaa, mutta ohjaamista vasemmalla kädellä olen alkanut harrastaa kaasukäden puutumisen takia.
Mä kokeilin tänään tota, tuntui jännältä.Mä osaan lentää. Nousen jalkatapeille seisomaan ja nojaan niin eteen etten nää mitään osaa moposta. Mitä kovempi vauhti sitä hienompi fiilis. Opin ton kesälomareissulla lapin pitkiä ja tylsiä teitä ajellessa. Vielä kun mopossa olisi cruise niin vois räpytellä käsiä ja leikkiä lintua.![]()
Ajatella tissejä samalla kun ajan.vaihtaa öljyt (delvak) ja...ja... ajaa yhdellä kädellä.
Puhuiko joku tisseistä ja delvacista?