• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä temppuja osaat moottoripyörällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osaan ajaa hidasajoa polvillaan.(polvet penkillä) Ehkä jopa pienellä harjotellulla autokoulun pujottelu menisi silleen.
Selkä menosuuntaan päin on mahdotonta ajaa.
shaun.gif

Mä osaan hukata ajokorttini prätkällä. :D temppu jota en suosittele.

Osaan hukata kortin ja päästä käräjille ja myöskin osaan päästä piipaa-auton kyydissä sairaalaan,en suosittele minäkään noita.Osaan myös jatkaa matkaa pyörän selästä ilman pyörää,en suosittele sitäkään.:)-
Osaan myös ajaa mutkan suoraksi,ei hyvä taito sekään.:orgmp:

Osaan menettää korttini prätkällä ajaessa. :) Ei kannata kyllä sen tempun tekeminen!

Mä osaan lentää. Nousen jalkatapeille seisomaan ja nojaan niin eteen etten nää mitään osaa moposta. Mitä kovempi vauhti sitä hienompi fiilis. Opin ton kesälomareissulla lapin pitkiä ja tylsiä teitä ajellessa. Vielä kun mopossa olisi cruise niin vois räpytellä käsiä ja leikkiä lintua.
smile_org.gif

Minä kans kokeilin tuota kerran.
Mutta tuli setä poliisi ja sakotti ilman lentolupakirjaa sekä liian matalalla lentämisestä! :thumbup:

vedenhenki sanoi:
Mulla on todella mystinen taito. Bensa katoaa tankista. :blink:

Mulla vanhasta moposta katoaa jopa öljyt motista.:kääk:
Eipä muita erityistaitoja taida olla, vielä.

Tulevan kesän aikana aikomuksena opetella pari temppua:
Ensinnäkin laittaa mopo 100% varmuudella jalalle ennen kuin nousen pois se päältä. Viime kesänä prosentti oli ehkä 99.99, joka on kuitenkin harmittavasti vajaa tuosta täydestä....:(
Sitten voisi koittaa opetella jäähdyttää päänuppia jollain "laske ensin sataantuhanteen", kun joku kusipää toikkaroi kotilolla!:rant:

Kumia osaa paikaltaan polttaa, mutta sen nyt osaa tehdä kuka vaan. Tahattomia keulitteluja tulee muutaman kerran kesässä. Haluaisin kyllä oppia keulittelemaan ihan tahallaankin :grin: Vaan on jäänyt harjottelematta ihan siinä pelossa että lippaan tuon ainokaisen :no:

Back