Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Ei voi käsittää...mitä v*ttua se on niitä valoja vilkutellu ja miten v*tussa se kypärä ei kestä päässä
Valokatkaisijassa vikaa?mitä v*ttua se on niitä valoja vilkutellu ja miten v*tussa se kypärä ei kestä päässä
Vähän samaa minäkin luulen. Oma arvaus tilanteesta. Motoristi ajellut "hitaasti". Takana oleva autoilija siitä vitu*tunut ja heittänyt vauhdilla ohi ihan läheltä motoristia. Motoristi vitu*tunut tästä ja vilkutellut valoja. Autoilija vit*tunut tästä lisää ja polkaissut kunnolla jarrua ja sitten päästiin uutisiinMitähän hevosenleikkiä tuos on oikein harrastettu? Jotenkin saa sellaisen käsityksen,että ollut jonkun näköinen vastakkainasettelu tilanne.![]()
Näin siinä yleensä käy.Vähän samaa minäkin luulen. Oma arvaus tilanteesta. Motoristi ajellut "hitaasti". Takana oleva autoilija siitä vitu*tunut ja heittänyt vauhdilla ohi ihan läheltä motoristia. Motoristi vitu*tunut tästä ja vilkutellut valoja. Autoilija vit*tunut tästä lisää ja polkaissut kunnolla jarrua ja sitten päästiin uutisiin![]()
Tupla-D lukot kypäriin pakollisiksi. Pikalukollinen kypärän hihna saa olla jopa vuosia koskematta ja jos se on joskus aikanaan säädetty sen-jo-poisheitetyn kaulurin kanssa niin eihän se ole oikeassa kireydessä. Tupla-D lukollinen kypärä tulee laitettua JOKA kerta kunnolla kiinni.Kypärää en osaa kommentoida, yllättäen remmi liian löysällä tai sitten ei kiinni ollenkaan![]()
Oma arvaus menisi juurikin noin.....Vähän samaa minäkin luulen. Oma arvaus tilanteesta. Motoristi ajellut "hitaasti". Takana oleva autoilija siitä vitu*tunut ja heittänyt vauhdilla ohi ihan läheltä motoristia. Motoristi vitu*tunut tästä ja vilkutellut valoja. Autoilija vit*tunut tästä lisää ja polkaissut kunnolla jarrua ja sitten päästiin uutisiin![]()
"Huonomuistinen" noin seitenkymppinen mies ajoi tänään skootterilla mun Vw polo-raukan takapuskurissa kii, ja mie menin jo kuudenkympin alueella seitsemää kymppiä. Kypärä kyseisesltä mieheltä oli jo jäänyt jonnekkin matkalle, päässä se ei nimittäin ainakaan ollut.voi V#*#u
1. pyörä näyttää joltain yli-ikäisen papan mopolta joka ei
2. iltakuitujaan ostamaan lähtiessään ole viittiny laittaa potasta remmiä kiinni,