• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä oot viimeaikoina tehny Bemarillesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prätkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
EsosRS sanoi:
Yrittäny opettaa sitä kuskin tavoille :wanna: . Ee onnistu ... vastoinpäin :blink: .
Ja ... koittannu saaha öölinruikkimiset loppummaa, ku vasemman lohkon öölikorkki vuataa ja ruiskii voidenesteitä iha muuhalle ku mitä pitäs. Vas. tankkilaukkuki oli öylespäivän ajo jälkee ... melkoses möhnäs. Tarttis tehrä vissii ... jottai :dunno:

Täällä perällä tehtiin erittäin toimiva viritys bimmerille. Eli vaihdossa tuli suzuki. :thumbup:

Nippy Normansilta muutama muovinkappale (fenda extenda, clear wings jne.). On siinä muotoon puristetulla tmv. Muovilla kilohintaa.

Kävin eilen ajamassa, tuli tälle kesälle peräti 1700km täyteen... Ostaisko joku pois kuleksimasta? S1000RR

Ajanut ja keedellut sitä:D ja nostellut pystyyn kun kukkarekka kuski ei jaksanut;)
Sai se sen rekalla kaadettua:kääk:

Huomenna koetan päästä Norjaan asti, Ruattissa ollaan jo:)

Vähänks muuten nauratti kun autoilijat varmaan luuli äijän palvelevan sateessa...
Kuuntelin musiikkia ja olin aivan kuiva ja pysyin jopa
Lämpimänä 250km sateessa. Kyllä nykyiset ajokamppeet on hyviä:WAZAAP:

Nappasin katteet ja takavalon irti. Kännissä. Saa huomenna nähdä mitä ihmettä. :thumbup: Pitäis viedä katteet soodamiehelle.

Laminar lip pleksiin laitettu kiinni ja lokasuojan jatke ruuvattu kiinni. Tuuliohjain paljastui aika loistavaksi ja ohjaa tuulta sopivasti ohi kypärän, vesikelillä ei ole vielä tullut ajettua jotta näkisi menikö parikymppinen hukkaan tuon lokarilärpäkkeen osilta.

Männä viikolla asentelin ässään öljynjäähdyttimen suojan... Olis ollut nopea homma jos olisin muistanut että katteet pitää nipoa kiinni aloittaen edestä...

78918 km mittarissa eli 80 huoltoa; vaihdettu öljyt ja suodatin, bensan suodatin ja uudet letkut ja liittimet, tulpat ostettu ei vielä vaihdettu, ilmafiltteri tilattu (hihna vaihdettu 20t sitte) uudet jarrulevyt ja-palat eteen, LeoVince slipari, uudet Tourancet ja tänään uusi akku joka latauksessa. Unohdin varmasti jotakin kun on ollu niin pitkä talvi:pissed: Tulossa ainakin venttiilien säätö, perä- ja vaihteisto öljyn vaihto (kunhan kelit kuivaa että saa öljyt juokseviksi)... Minun puolesta saa ajokelit tulla:jippikaijee:

Minulla on Bemari vasta tarjousvaiheessa. Hintakin on sovittu, nyt vaan pitää käydä hakemassa. Koska myyjä ei ottanut varausta niin pitää toivoa että pyörä on myymättä vielä ensi viikolla kun paikalle pääsen. Olisi minulle ensimmäinen kaksipyöräinen BMW.

psi sanoi:
Minulla on Bemari vasta tarjousvaiheessa. Hintakin on sovittu, nyt vaan pitää käydä hakemassa. Koska myyjä ei ottanut varausta niin pitää toivoa että pyörä on myymättä vielä ensi viikolla kun paikalle pääsen. Olisi minulle ensimmäinen kaksipyöräinen BMW.
Mikä pyörä? Kumma juttu, että hintakin on sovittu, mutta myyjä ei varaa sitä sinulle. Outo myyjä,.

Pekka
:O:O:O

HP2 Sportin männät pitää vaihtaa 50 000 km huollossa. Tällä toisella on nyt ajettu joku reilu 6 000 km ja ajattelin ennakoida ja vaihtaa samantien. Samalla piti porauttaa väljät sylinterit, joten männät pitää päivittää vähän isompiin. No ne tietysti painaa, joten piti ostaa tukevammat kiertokangetkin. Kukahan laittais nippuun...

Pekkavee sanoi:
Mikä pyörä? Kumma juttu, että hintakin on sovittu, mutta myyjä ei varaa sitä sinulle. Outo myyjä,.

Pekka
:O:O:O

Ymmärrän kyllä myyjää, pyörä on Saksassa ja pääsen matkaan vasta ensi viikolla. Jos joku paikallinen tulee rahat taskussa ja haluaa ostaa laitteen heti niin tietysti myyjällä on houkutus myydä eikä jäädä odottamaan ostajaa Suomesta. Minulla on kyllä suunnitelmat B, C, D ja E joten eiköhän sieltä jotakin saada.

Back