Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se Venäjän/Kiinan vehje olisi laadukkaampi...Aika suppea lista, noista merkeistä kaikilta löytyy joku malli, jolla vois kuvitella etenevänsä.
Vastataan tyhjä/HD, se tuntuu tällä hetkellä kaukaisimmalta ajatukselta, vaikkei mitenkään poissuljetulta sellaiselta.
Joku venäjän tai kiinan vehje on sellainen, mitä en ikinä ostaisi.
Tällainen kommentti pisti silmään kuin ongenkoukku. Pikkasen äkkiväärältä kommentilta vaikuttaa, sillä vaikka toi fjärrä alkaa oleen jo vähän vanhempaa konstruktiota niin kyllä mä sen siihen kategoriaan edelleen laskisin. Molempia ominaisuuksia olen ollut hyödyntävinäni. Vaikka parempiakin pelejä tänäpänä varmaankin löytyy.Yammulla ei ole kertakaikkiaan mitään matka/sporttipyörää.
oletko ajanu Uralilla? K-pyörällä? Dneprillä jne? mikä oli ajotuntuma ensimetreillä? lähtikö helposti käyntiin? toimiko jousitus ja oliko Girder/Webb -keulassa välyksiä? entä takajousituksessa? oliko mekaaninen nopeusmittari tarkka? entä nämä mekaaniset jarrut, joutuuko puristaan kaksin käsin ja seisomaan polkimella? onko tämä mekaaninen kytkin helppokäyttöinen? mitenkäs vaihdelaatikko, joutuuko vielä käyttämään vasaraa? mitenkäs tämä laatupuoli sitten ulkonäössä? oliko saumat piilotettu rungon hitsauksista, tai oliko niitä viimeistelty? entäs riittääkö virta valot päällä ajamiseen?No se Venäjän/Kiinan vehje olisi laadukkaampi...Aika suppea lista, noista merkeistä kaikilta löytyy joku malli, jolla vois kuvitella etenevänsä.
Vastataan tyhjä/HD, se tuntuu tällä hetkellä kaukaisimmalta ajatukselta, vaikkei mitenkään poissuljetulta sellaiselta.
HD, hyi helvetti.
Yleensä ihan vaan siksi, koska kaveritkin niin tekee. Omien kokemuksien perusteella hyvin harvoin.Miks tota hd:ä noin parjataan, ainoa äijäpyörä
oletko ajanu Uralilla? K-pyörällä? Dneprillä jne? mikä oli ajotuntuma ensimetreillä? lähtikö helposti käyntiin? toimiko jousitus ja oliko Girder/Webb -keulassa välyksiä? entä takajousituksessa? oliko mekaaninen nopeusmittari tarkka? entä nämä mekaaniset jarrut, joutuuko puristaan kaksin käsin ja seisomaan polkimella? onko tämä mekaaninen kytkin helppokäyttöinen? mitenkäs vaihdelaatikko, joutuuko vielä käyttämään vasaraa? mitenkäs tämä laatupuoli sitten ulkonäössä? oliko saumat piilotettu rungon hitsauksista, tai oliko niitä viimeistelty? entäs riittääkö virta valot päällä ajamiseen?No se Venäjän/Kiinan vehje olisi laadukkaampi...Aika suppea lista, noista merkeistä kaikilta löytyy joku malli, jolla vois kuvitella etenevänsä.
HD, hyi helvetti.
entäs HD? oletko ajanut softaililla? electralla? road kingillä? dynalla? V-rodilla? tai edes sportsterilla? vai oletko saanut kunnian katsoa kun naapurin setä polkee panheadia käyntiin eikä se normaalista poiketen käynnistykkään joka kolmannella? kuinka vertaisit harrikkaa ryssäpyöriin noissa edellämainituissa jutuissa?
olen kuullut Uralia harrastavilta tosipuritaaneilta että ko. merkkisen pyörän hankintaa varten täytyy olla luontainen hyvä huumorintaju, koska jopa uusista laitteista voi puuttua toinen mäntä, venttiileitä, laakereita jne. sano minulle että nämä ovat vain essonbaarin puheita ja että harrastajat ovat väärässä.
vastausta odotellessa,
hyvää joulunodotusta.
ps. Can-Am whatever katumoottoripyöräkelkka on aika härö kapine, en koe sitä moottoripyöräksi joten kauppaan jäisi. kokeilla voisin ehkä mikäli mahdollisuus moiseen jossain on olemassa.![]()
Anteeksi, että vastaukseni viipyi.
Negatiivisuuteni HD:tä kohtaan perustuu ulkonäköön, testeissä mainittuihin ajo-ominaisuuksiin, tehoon/painoon/jarruihin ja omiin vaatimuksiini mopottimelta.
Olen kuitenkin kokemusköyhä noviisi sen osalta, etten ole koeajanut kuin yhtä H ja D-moottoripyörää ja jonka osalta en kokenut sen tarjoavan itselleni sitä, mitä harrastukselta haen.
Sen sijaan olen lukenut erinäisistä lähteistä nykyisen HD:n (ei tuunatun sellaisen) laatuongelmista pintakäsittelyn suhteen ja ongelmista mp-lehtien testeissä moottorin ja käsiteltävyyden jälkeenjääneisyydestä.
Saatan olla harhaanjohdettu, tuttavallani on kuitenkin H ja D ja hän on siihen hyvin tyytyväinen. Mutta äänestykseen liittyen pidän kantani.
Niin, museopyöristä olen kokeillut BMW:n, Jawan ja Jamesin mopottimia. Jawan mekaaniset äänet peittosivat H ja D:n, tekninen luotettavuus oli taas BMW:llä valttina.
Hyvää joulua Sinullekin ja Can-Am:in (mikä se sitten onkin) laitteesta olen samaa mieltä kanssasi.
Puhtaasti mielenkiinnosta kysyn, että mistä mp-lehdistä tai lähteistä olet lukenut noista ongelmista? Maalipinnasta olen sikäli lähteittesi kanssa samaa mieltä, että se oli omassa pyörässäni heikko. Ei niin, että pinnassa olisi ollut virheitä, vaan se oli luvattoman arka naarmuille.Sen sijaan olen lukenut erinäisistä lähteistä nykyisen HD:n (ei tuunatun sellaisen) laatuongelmista pintakäsittelyn suhteen ja ongelmista mp-lehtien testeissä moottorin ja käsiteltävyyden jälkeenjääneisyydestä.
Juuh, ei ole meikäläisessä HD-miehen aineksia.Näinhän se on... never say never... mutta noista merkeistä vähiten kiinnostaa HD.