Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun tätä omaa listaani katselee vuoden jälkeen ja uuden pyörän omistajana, niin kylläpä olen asiaa seurannut vaikken listaa mielessä pidäkään.Mun itseni on paljon helpompi listata ne pyörät, joita vaikka voisin ostaa...
1. Suzuki
2. Yamaha
3. Honda
4. BMW
5. Kawa
6. Aprilia (Rotaxin koneet)
7. KTM
8. Ducati
9. Triumph
Ei listalla:
1. Motoguzzi
2. HD
3. Buell
4. Idän ihmeet...
5. Muut Italiaanot...
Noin mäkin sanoin joskus...hd,ei koskaan.
Niin minäkin, kunnes kokeilin kaverin harrikkaa. Meni zetori myyntiin ja tuli Hd tilalle.Noin mäkin sanoin joskus...hd,ei koskaan.![]()
![]()
Kas! Melkeen samoin kävi mulle! Tosin Zetorin jälkeen tuli vielä ZRX ja vasta sitten HD!Niin minäkin, kunnes kokeilin kaverin harrikkaa. Meni zetori myyntiin ja tuli Hd tilalle.Noin mäkin sanoin joskus...hd,ei koskaan.![]()
![]()
yli 20 vuoden kokemuksella saksalaisista autoista (ja japanilaisista moottoripyöristä) voin sanoa, että olet noiden pikkuvikojen suhteen väärässä.Insinööripyörä Bmw, perustelut: Tuskin mitään muuta merkkiä valmistetaan samanlaisella perusteellisella tutkimuksella ja harkinnalla kuin Bmw:tä. Joka malli on harkittu osa osalta loppuun asti tehtaalla. Ja sitten lopputuloksena on joku lapsus jossakin osassa, esim. matkamallien reikäperä. Miten ihmeessä se tietotaito osattiin hukata noinkin tärkeässä paikassa?
Kokemusta saksalaisesta "perusteellisuudesta" löytyy n.15v ajalta kolmesta sakemannien autosta. Yksikään ei ole ollut 100% kunnossa omistusaikanani. Pientä sähkövikaa viimeksi, ei tosin estä ajamista.
Yleensä ottaen sakemannit tekee huipputuotteen huippuhinnalla, mutta sitten jää näitä ärsyttäviä pikkuvikoja, jotka pudottaa ostohaluja.