• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi? -

• Aprilia

Ääniä: 0 0,0%
  • BMW

Ääniä: 1 9,1%
  • Ducati

Ääniä: 1 9,1%
  • Harley Davidson

Ääniä: 5 45,5%
  • Honda

• Kawasaki

• KTM

Ääniä: 2 18,2%
  • Moto-Guzzi

Ääniä: 2 18,2%
  • Suzuki

• Yamaha

• Ääniä yhteensä
    11
...toi Harley-Parkinson ei oikein nappaa...
tounge.gif
Njuuri näin minullekin tuli mieleen. Toinen voi olla toisesta suurvallasta Ural, Njepr tms. häkkyrä.

On ne kummallisia maita. Avaruudessa käydään, mutta moottoripyöristä noissa maissa tehdään...
... kai juuri heille sopivia.  
pftroest.gif

Ovat muutenkin aika samanlaisia:
- Iso puolimoottori,
- Putkirunko
- Tekniikka uusissa Bresnevin/Nixonin ajalta
- ...

Mutta tärkeintä on eteneminen - Kevään eteneminen  
033102beer_1_prv.gif

Ja taas huomenna  
062802moto_prv.gif
(Kawalla)
^ Älä yleistä.

Annan ääneni KTM:lle, vaikka pahemman puutteessa ajaisin vaikka kawallakin - pyörä kuin pyörä, en o niin rikas et viittis valittaa jos joku tois minkä tahansa >749cc pihalle ja sanois että ajele.

Ostamatta jäisi kaikki tusinapyörät.

Joviaalia joustavuutta kehiin! Kaikki prätkät on nykyään nii-iin upeita ( no kiinalaiset poislukien) että turha niistä on riitaa rakentaa. Kaikkia en silti ostaisi (sehän se kysymys oli..) mutta ihailisin vaan muilla.
Edellisellä sivulla on mahtavan näkönen Guzzi
bowdown.gif
, joka merkkinä herättää kummaa kettuilua täällä. Mulla ei ole Guzzia ollu, valitettavasti.
sport05.gif

Moto-Guzzi,Raskaan näköisiä kömpelön oloisia vehkeitä.
Ei millään pahalla Guzzi miehet,tää on vaan mun näkemys asiaan.Mutta sanotaan että kauneus on katsojan silmässä.
cool.gif

Ne on paskoja ajaa kaikki tyyni.
Kun katselee tuota listaa sinulla olleista pyöristä, niin aika erikoinen kommentti.

On se hyvä kun meikäläisellä on sentää kokemusta muistakin pyöristä, kuin Guzzeista, niin voi tehdä vertailua ihan avoimin mielin:)
Se mitä on omistanut ei ole sama mitä on ajanut. Ehkäpä noin 40-50 eri guzzin koeajot on tullut heitettyä, että jokinlainen kokemus mielipiteeseen löytyy. Se että asia ei kaikkia tyydytä etten minä pidä guzzeista ja ihmiset eivät ole samaa mieltä kanssani on vain hyväksi. Maailma olisi vittumainen mesta jos kaikki olisivat yhtä lähellä täydellisyyttä niin kuin minä
wink.gif

Californialla joka siis on guzzin huippu malli jalat edellä kuolemaan peleistä jaksoin ajaa noin kaksikymmentä minuuttia ja olin valmista kauraa luovuttamaan pelin pois. Vaihdossa sain sentään alleni royal enfieldin ja pääsin taas edes hieman nauttimaan pärrällä ajosta, joten kai tämä nyt jotain kertoo mielipiteestäni guzzia kohtaan.

Californialla joka siis on guzzin huippu malli jalat edellä kuolemaan peleistä jaksoin ajaa noin kaksikymmentä minuuttia ja olin valmista kauraa luovuttamaan pelin pois. Vaihdossa sain sentään alleni royal enfieldin ja pääsin taas edes hieman nauttimaan pärrällä ajosta, joten kai tämä nyt jotain kertoo mielipiteestäni guzzia kohtaan.
Niin kyllä se jotain miehestä kertoo, jos ajo-ominaisuuksista puhuttaessa joku Royali on parempi kuin mikän Guzzi:)

Ymmärrän oikein hyvin, jos sanot että et pidä Motoguzzeista, mutta perusteluksi "huonot ajo-ominaisuudet" on yleisesti ottaen väärä.

En minäkään pidä Ducateista, mutta enpä pysty väittämään, että : "ne on ajo-ominaisuuksiltaan paskoja".

Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta.

Mä oon vissiin liian nuori ymmärtämäään noita Wikakasa juttuja, kun en oo nähny niitä 90 luvun venttiilivikakasoja. Muutenkin tuota joidenki merkkiuskollisuutta on niin aikasta vaikee ymmärtää. Vaikka tällä hetkellä Kawaa ajelen, mulla ei oo mitään tarvetta ostaa seuraavaksi kawaa. Mä ostan pyörän sen mukaan mitä mieli tekee, en sen mukaan mikä merkki siinä kyljessä on. Kunhan vaan on mieluinen
062802moto_prv.gif

Harrikkaa äänestin, koska ei tuo jalateteenpäinmotorismi oo kovin lähellä sydäntä ja taitaa lähes kaikki hurleyt tuon mallisia olla.

Niin kyllä se jotain miehestä kertoo, jos ajo-ominaisuuksista puhuttaessa joku Royali on parempi kuin mikän Guzzi:)

Ymmärrän oikein hyvin, jos sanot että et pidä Motoguzzeista, mutta perusteluksi "huonot ajo-ominaisuudet" on yleisesti ottaen väärä.

En minäkään pidä Ducateista, mutta enpä pysty väittämään, että : "ne on ajo-ominaisuuksiltaan paskoja".

Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta.
No kyllä jos minä pidän supersporteista ja vertaan guzzia ja ducatia voin aivan oikeamielisesti ja totuuden mukaisesti sanoa guzzissa olevan paskat ajoominaisuudet. Tämä ei ole mielipide kysymys.
Miksi hitossa se guzzi ei pärjää missään testeissä koskaan? Varmaan siksi kun se nyt vaan ei miellytä testaajia vaikka siinä hyvät ajoominaisuudet onkin!

Eiköhän tämä riitä aiheesta.

Hd minulla onkin jo ollut, loistopeli. Japanilaiset on nyt kaikki samanlaisia.
nixweiss.gif

Italialaista voisin joskus havitella... en kuitenkaan italian ylpeyttä, hivenen pappamaisia malleja omaan makuun. Varmastikkin hyviä ajaa, sitä en epäile. Ääni kuitenkin siis Guzzille.

Ei meikäläiselle sellaista merkkiä taida ollakkaan, mitä ei vois kuvitella ostavansa. En nyt tässä vaiheessa elämää osaa sanoa, millä vanhana patuna mahdollisesti ajelen...ei tiedä vaikka se Motokutsi tms. sieltä tallista löytyisi.

Tähän mennessä omistanut Yamahan, Suzukin, kolme Kawaa, kaksi Moto-Guzzia. Jaa niin, yhden Hondankin, mutta se olikin ruohotrimmeri (siitä hajos mäntä). Joskus hieroin kauppaa mm. Triumphista, Royal-Enfieldistä, Uralista ym. ettei voi oikein merkkiuskollisuudella hehkuttaa.
Laitoin äänen HD:lle, vaikka on jyrkästi sanottu ettenkö koskaan voisi sitä hankkia. Se vaan on kuitenkin niin ylihintainen, jotkut väittävät vielä puolivalmisteeksikin...

Edit. Mitäs Guzzeja niin parjataan ? Hienoja laitteita, siinä järki ja tunne kohtaavat.

Ok. En ikava kylla ole maassa, kun messut parahtaa. Sen sijaan olen aikamoisessa kaksipyoraisten valtakunnassa ja ihmiselaman pyoraparatiisissa. Ei vituta yhtaan . Ainoastaan tiet vahan...

PS: Kaikkea ei kai voi saada. Ei edes joka kerta?...

Back