• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi? -

• Aprilia

Ääniä: 0 0,0%
  • BMW

Ääniä: 1 9,1%
  • Ducati

Ääniä: 1 9,1%
  • Harley Davidson

Ääniä: 5 45,5%
  • Honda

• Kawasaki

• KTM

Ääniä: 2 18,2%
  • Moto-Guzzi

Ääniä: 2 18,2%
  • Suzuki

• Yamaha

• Ääniä yhteensä
    11
Ehkä maailman näkeminen avartaa, mutta viel edellis kesänä naureskelin kaikille Royal Enfieldeille, Uralille, mitä noita nyt onkaan ... kuinkas kävikään.

Nyt on tallissa uuden karhea Royal Enfield 500 machismo ja saman valmistajan D 350... eli ei tullut äänestykseen mun osalta yhtään ruksia, kun ei taida olla merkkiä mitä ei sopivalla hinnalla tulis ostetuksi.
Itse kattelin tuossa pari vuotta sitten että hommaisko tuollaisen nurkkapyöräksi ja leppoisille sunnuntai ajeluille pikkuteille. Muutamasta jo soittelinkin mutta olivat menneet.
confused_orig.gif
Nättejä pyöriä, etenkin mustana ja kultaraidoilla!
buttrock.gif

Hooreelle meni täppi, on se vaan niin vanhanaikainen ja ruma /ruma ääni, eikä vakiona ole edes tyhjäkäyntiä.
Tuskinpa huolisin edes ilmaiseksi.

BMW.en pidä kyseistä merkkiä yhtään huonompana kuin mitään muitakaan,mutta jotenkin vain tuntuu että sen merkkinen auto riittää minulle vallan mainiosti ja pyörä saa olla joku muu.
smile_org.gif

Vielä kuukausi sitten olisin vastannut Moto Guzzi, mutta niin vaan muuttuu maailma, että allekirjoittanut jaappanilaisihmettä kuskaava daami törmäsi joulun jälkeen lehtiä lukiessaan uuteen Stelvioon ja nyt on investointiehdotuksen laatiminen hallitusta varten työn alla ;=) Kas kun kuvien perusteella näyttää siltä, että Stelvioon on paketoitu abauttiarallaa kaikki se, mitä seuraavalta kulkupeliltä olen haeskelemassa. Menen nyt messuille katsomaan miltä kyseinen menopeli näyttää elävässä elämässä, mutta tulipahan ainakin omilla kohdilla todistetuksi, että never say never.  
wink.gif
Vink-vink: olen tästä uudesta löydöksestä sen verran innoissani, että lisäsin kaiken kansan katsottavaksi eilen Muut merkit -palstalle Stelvion koeajon.

Enkä sitten äänestänyt mitään merkkiä, koska kaikki näköjään käy...

Vielä kuukausi sitten olisin vastannut Moto Guzzi, mutta niin vaan muuttuu maailma, että allekirjoittanut jaappanilaisihmettä kuskaava daami törmäsi joulun jälkeen lehtiä lukiessaan uuteen Stelvioon ja nyt on investointiehdotuksen laatiminen hallitusta varten työn alla ;=) Kas kun kuvien perusteella näyttää siltä, että Stelvioon on paketoitu abauttiarallaa kaikki se, mitä seuraavalta kulkupeliltä olen haeskelemassa. Menen nyt messuille katsomaan miltä kyseinen menopeli näyttää elävässä elämässä, mutta tulipahan ainakin omilla kohdilla todistetuksi, että never say never.  
wink.gif
Vink-vink: olen tästä uudesta löydöksestä sen verran innoissani, että lisäsin kaiken kansan katsottavaksi eilen Muut merkit -palstalle Stelvion koeajon.

Enkä sitten äänestänyt mitään merkkiä, koska kaikki näköjään käy...
Niin ne aukeaa silmät kissanpennuillakin.
biggrin.gif

Sen verran olen itsestäni oppinut, etten enää sano "ei ikinä". Muutamaan kerran tullut sanottua ja muutaman kerran on pitänyt jo puheensa perua...

Eli en äänestänyt lain...

kivikautisilla harrikoilla ja gutzeilla aika tasanen kilpa mutta motoguzzi onnistuu silloin tällöin tekemään jotain edes sinne päin

Ny%20Guzzi.jpg

Toisin kuin harrikka....

Noista menisi kaikki, vaikka guzzia aivan paskana pidänkin. Ei ole tullut vastaan ensimmäistäkään hyvää guzzia. Jawa on kyllä pyörä joka saa hiukset pystyyn.

En todellakaan ole koskaan ollut mikään Guzzimies, mutta herätti mielenkiinnon tuo Guzzin laajahko epähaluttavuus.
Mihin se oikein perustuu? Kokemuksiin, ennakkoluuloihin, huonoon tekniikkaan, rumaan ulkonäköön, italialaisuuteen..? Kertokaa.  
cool.gif
Ne on paskoja ajaa kaikki tyyni. Olen koeajanut kaikki mahdolliset pyörä mallit kaikista mahdollisista merkeistä viimeisen kolmen vuoden aikana jotka on vastaan tullut ja kauempaakin on haettu, jotta kokemustakin alkaa jo löytymään. Norge on guzzeista ainoa joka jäi viime kesänä kokeilematta.

Tähän jos saa taas vastata että, joku tykkää tyttäristä joku äideistä, eli makuasiosta on turha kiistellä
buttrock.gif

En todellakaan ole koskaan ollut mikään Guzzimies, mutta herätti mielenkiinnon tuo Guzzin laajahko epähaluttavuus.
Mihin se oikein perustuu? Kokemuksiin, ennakkoluuloihin, huonoon tekniikkaan, rumaan ulkonäköön, italialaisuuteen..? Kertokaa.  
cool.gif
Ne on paskoja ajaa kaikki tyyni. Olen koeajanut kaikki mahdolliset pyörä mallit kaikista mahdollisista merkeistä viimeisen kolmen vuoden aikana jotka on vastaan tullut ja kauempaakin on haettu, jotta kokemustakin alkaa jo löytymään. Norge on guzzeista ainoa joka jäi viime kesänä kokeilematta.
Kaikki mallit kaikista merkeistä? No sitten kokemusta!
lookaround_orig.gif

Ja Guzzi erotteli heti pojat tytöistä?  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Siellä luki mahdolliset, mutta ethän sä noilla huurteisilla guzzi laseillas mitään nää! Vieläkin syksyn jäljiltä huurteessa. Eipä siinä mitään, käy nyt hyvä mies kokeilemassa muitakin merkkejä ettet paskalla aja koko loppu elämääsi! Ihan näin ystävällisenä neuvona.  
wink.gif

Jos se erottelee pojat ja tytöt että työttöjen tarvii saada hyvä pyörä niin tunnusta olen tyttö, mutten sentään urpo
wink.gif
Äijähän siihen tarvitaan että viitsii itseään guzzilla kiduttaa kun hauskaakin voisi pitää. Istuu ne suomalaiset muurahais pesässäkin jotain todistaakseen.

No uskottavahan se tuon tason asiantuntijaa on. Mutta, en taida silti luopua Guzzista. Ei kuitenkaan oikein tuo vuodatus vakuuttanut jostain syystä? Siinä oli ilmeisesti vielä tuota lapsenomaisuutta liikaa mukana.
wink.gif

Back