• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mieltä olette kyyditettävistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kyytiläiset - Mitä mieltä olette kyyditettävistä?

• 1. En ota koskaan ketään kyytiin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Pilaa ajonautinnon, joten mukana vain lyhyillä siirtymillä.

• 3. Hankaloittaa ajoa, mutta välillä on pakko ajella kaksinkin.

Ääniä: 1 100,0%
  • 4. Kyytiläinen ei vaikuta ajoon millään lailla.

• 5. Kaksin aina kaunihimpi

• Ääniä yhteensä
    1
Emäntä siellä takana yleensä istuu jos joku siellä on.... Ei ole paljon ketään muuta tullut ajelutettua.

Yritin koiraakin (iso 50 kg peto) kyytiin kesällä. Ajattelin että sidon sen kaulapannasta kiinni ettei hyppää vauhdissa pois, mutta pisti sen verran vastaan että päätin kokeilla uudestaan ensi kesänä.

Lähisukulaiset ja joskus muutkin kyytiin otan jos tohtivat tulla, mutta humalaisia en ikipäivänä!

P.S ..selvyydeksi: mulla on sivuvaunumopokin..

062802moto_prv.gif

Tyttöystävä tulee kyllä mielellään kyytiin, eipä siinä mitään, täytyy vaan ajella rauhallisemmin kun emäntä on kyydissä... Tai siis ainahan mä rauhallisesti ajan...
tounge.gif

Mä ajelen lomilla yksin päivisin ku naikkonen on töissä. Sit jos haluaa kyytiä ni sitä annetaan iltasella sit erikseen...
wink.gif
Onneks oon niin paska kuski ettei mun vauhti tipu mutkateilläkään kyytiläisen takia. Ja olishan se nyt törkeetä olla kyydittämättä omaa muijaa jos sitä kerran kiinnostaa...
thumbs-up.gif

Jokainen ajakoon omallaan -myös naiset. Kyydittäminen ei ole moottoripyöräilyn keskeinen idea.
sport05.gif

Yksin mieluummin, mutta joitain kavereita täytyy kerran kesässä kyydittää. Ja jos kauniit tytöt halajaa kyytiin niin mikä ettei
biggrin.gif

JOOOOVAIN !
sport05.gif

Kyllähän sitä suorall baanalla voi ohjastaa pyöräl ku pyöräl vaikka kui, eikä se kyytiläinen siinä tunnu ! Vaan sit ku jutaamma mutkis nii VARMASTI se penkkiläine VAIKUTTAA eikä mitenkään positiivisesti !

DSC05108.jpg

Muutaman kerran kyydinnyt kahta kaveriani mutta en omalla pyörälläni koskaan ketään. Painavalla pyörällä oli hankalaa pysähdellä mutta muutoin meni ihan ok vaikka kyyditettävä olikin ensikertalaisia. Tosin kyllä sieltä takaa kerran kuulu, että kaatuuko tämä
biggrin.gif
biggrin.gif
. Mieluiten ajelen yksin mutta jos on hyvä keli ja vaikka kahveelle pitää lähteä niin miksikäs ei ottaa sitä kaveria kyytiin
smile_org.gif

Ja kiitokset myös niille jotka ovat viittineet meikäläistä kyyditä pyörättömän ajanjakson iskiessä
bowdown.gif

Vaimon kanssa eurooppaan
inlove.gif
täytyy vaan ajella erilailla. Käsiteltävyys muuttuu mutta kaiken oppii kun elonpäiviä riittää.

No eihän tuota ole hankittu minkään jatkeeksi, vaan ajamista varten. Ajaminen on nautinnollisinta kun saa issekseen päästellä. Mutta kivaa on joskus kruisailla kaksisteen sussunkin kanssa. On sitten helpompaa päästä illalla vierihoitoon.

Kyllähän se hankaloitti ajoa enkä kyytiläistä mielellään ottanut, mutta pakko oli joskus ottaa eukko kyytiin
biggrin.gif

Mielestäni on mukavampaa ajella yksin tai, että muillakin on omat pyörät. Mutta jos tarve vaatii niin otan kyllä kaverin kyytiin. Mammalla ei ole omaa pyörää niin joutuu sillon tällön ajeleen kaks päällä.

Onhan toi emäntä joskus kyydissä ollut ja lapsillekin oon kyytiä antanut. Ajettava tilanteen mukaan yksin tai kuka sitten kyydissä sattuu istumaan.
sport05.gif

Back