• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mieltä olette kyyditettävistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kyytiläiset - Mitä mieltä olette kyyditettävistä?

• 1. En ota koskaan ketään kyytiin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Pilaa ajonautinnon, joten mukana vain lyhyillä siirtymillä.

• 3. Hankaloittaa ajoa, mutta välillä on pakko ajella kaksinkin.

Ääniä: 1 100,0%
  • 4. Kyytiläinen ei vaikuta ajoon millään lailla.

• 5. Kaksin aina kaunihimpi

• Ääniä yhteensä
    1
Kyllä siihen lintulaudale mieluusti kauniimman sukupuolen ottaa kyytiin istumaan.
biggrin.gif

Olin ollut jo naimisissa usean vuoden kun kundit keksi että mun vaimolla oli päässä huorahattu ja se kuuli sen. Oli siinä selittämistä. tosin kypäräkin vaihtu aika äkkiä. Vaimo on vieläkin sama. Että kaks päällä jos on tarvetta.
cool.gif
Tai sit et täytyy.

Periaatteena on että kyytiin pääsee, jos on muodollisesti pätevä... -> tähän asti oon yksin saanu ajella kun ton kommentin oon heittänyt.
biggrin.gif

Mulla kyyditettävä kulkee tankin päällä. Koira siis. Ja nätisti osaa ollakin. Takana ei kukaan enää haluakaan istua. Se taas ei johdu mistään muusta kuin kuskista.
tounge.gif
No, lapsia joskus tulee ajelutettua, siis omia sellaisia.
smile_org.gif

Eipä se yleensä mitään haittaa, mutta joskus kun haluaa mutkapätkälle kanttailemaan, niin kyytiläinen saa jäädä kotiin. Ei pääse samalla lailla tunnelmaan kun pitää varoa jarrutuksia jne.

Ehkä se siitä kun tulee kokemusta lisää ja vaihtaa isompaan pyörään...

Vaikuttaa erityisesti jarrutusmatkaan. Lisäänynyt massa tykkää jatkaa matkaa muutaman metrin pidempään...

Ennakoin paremmin. Hieman vauhtia pois...

Mukavan matkan jälkeen voikin sitten vaikkapa  

033102ass_1_prv.gif

pftroest.gif
inlove.gif

buttrock.gif

ei vaiskaan, vanha mies    
062802moto_prv.gif

Vastasin 3. Ei nyt ehkä sinällään hankaloita ajoa, mut mielummin ajan kuitenkin yksin (pystyy paremmin räppäilemään
tounge.gif
)

Kyllä yksin on vaan ilo ajella, saa mennä kuten haluaa... Tosin näin parisuhteessa olevana täytyy hieman joustaa noista kulkevien määrästä... Pikkusisko tosin on niin hyvin kyydissä notta ei huomaa ollenkaan...
smile_org.gif

Pilaa nautinnon joten en ota kyytiin jos ei oo ihan pakko. Nykysellä pelillä ei o kukaan vielä ollu kyytillä.
vtr2.gif

Mukaan ajelulle voi tulla omalla mopolla...

Ei oo ees takajalkatappeja kiinni ja pyörän takapenkki on niin olematon, ettei siellä hirveän hyvin pysyis muutenkaan. Tosin, jos tarpeeksi nätti ja kompaktikokoinen tyttö löytyy niin voin kyllä harkita jalkatappien pulttaamista takas kiinni
biggrin.gif

yksin tulee ajeltua. en tykkää kuskata ketään. en tiedä miksi, koska ei se ajoakaan hankaloita.
viime kesänä kerran siskoa ajelutin.
ja kerran istuin kaverin kyydissä lenkin. enkä enää ikinä istu toista kertaa, kenenkään kyytiin.
crazy.gif

Harrastus on yhteinen joten ilman muuta molemmat matkaan. Ei sopivainen vaimo LT:n menoa hetkuta sinne eikä tänne.
inlove.gif

sport05.gif

Iku

Ykköseen menee, soolopyörä. Kyytiin vinkujat ei kannata vaivautua.
Olen kyllä kyytsännyt joskus, ei ongelmaa...paitsi joku känninen "kisakuski" joka uskaltaa kantata
crazy.gif
, vaik ei ihan niin tarttiskaan
biggrin.gif
.
Onneks on soolo nykyään.

Back