• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mieltä olette kyyditettävistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kyytiläiset - Mitä mieltä olette kyyditettävistä?

• 1. En ota koskaan ketään kyytiin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Pilaa ajonautinnon, joten mukana vain lyhyillä siirtymillä.

• 3. Hankaloittaa ajoa, mutta välillä on pakko ajella kaksinkin.

Ääniä: 1 100,0%
  • 4. Kyytiläinen ei vaikuta ajoon millään lailla.

• 5. Kaksin aina kaunihimpi

• Ääniä yhteensä
    1
Enemmän tulee yksin ajoa, mutta joskus joku kyydissä. Yleensä se sitten on tyttökaveri. Onhan se kiva joskus, että seki kyytissä käy, mutta tietenki se jonku verra muuttaa asioita: pitää muistaa ajaa vähä varovaisemmin ainaki ja nykysessä kädet ja yläselkä väsyy (varmaan johtuu huonoista asennoista/asetteluista, mutta väsyy silti). Hallittavuus siinä minun mielestä ei niinkään muutu hirveästi, mutta tietenki eron huomaa. Kevarin käytös niinki oli herkempi kyytiläisen vaikutuksille....

EDIT: kyllähän tuossa minun mallin Kawassa kuulemanki mukaan kädet väsyy, mutta en ole kyllä yksin huomannu tai ainaki paljon nopeammin alkaa tuntumaan kaksipäällä.

tällä hetkellä soolosatula ja lokkarin päällä tavarateline joten ajettava yksin
baaa.gif

Mikä sen mukavampaa kuin emännän kanssa päristellä pitkin maita ja mantuja. Ehdottomasti, jopa mieluummin ajan emännän kanssa kuin yksin!
inlove.gif

Jos ajonautintoa pyörästä hakee, niin se ajonautinto syntyy VAIN yksin... Kaveri kyydissä ainoastaan jos on joku siirtymäreissu kaupungista toiseen tms... Lyhyitä pätkiä voi kaveri olla kyydissä muuten vain... mutta kyl se yksin ajaminen on elämää.

Onhan se ehkä pikkasen kivempaa ajella yksin, mutta eipä se kauheasti matkantekoa hankaloita jos siellä takana se oma eukko istuu!
blush.gif

Mullakin useimmiten keikkuu emäntä kyydissä, ei se 55kg tunnu missään, mut heti kun kahvasta kääntää ni sen nyrkit kyllä tuntuu
biggrin.gif

Enemmistö vastaus.

Kyydissä ollut erinäisistä syistä niin hentoja naisia, kuin raavaita miehiäkin, ei sanottavasti vaikuta vauhtiin. Kohta 4.

Jotkut pyörät vain on parempia kaksi päällä ajeluun.

Tuli onneks kyytsäämiseen loppu... otin takajalkatapit pois
tounge.gif

Aina ei yksin pääse livahtamaan matkaan, muija ei kyllä ole kyytiin päässyt pariin vuoteen
tounge.gif
, lapset kyllä. Siis kolmoskohtaan tuli merkintä.

Kaksin aina kaunihimpi
biggrin.gif
kuhan kans kyyditettävä on kauniimpaa sukupuolta, sitäpaitsi, tissit tuntuu hyvältä selässä
biggrin.gif

Taitavan kuskin kyydissä on ilo istua.
smile_org.gif

Mun kyytiin on turha mankua, jalkatapit oli toinen osa mikä mun moposta irrotettiin, ja takapenkki on vieläkin muoveissa kaapissa... (Tosin tuskin kukaan kyytiin olisi halunnutkaan
033102bebe_1_prv.gif
)

eihän sitä huvikseen tee, mutta kyllähän kavereita pitää tarpeen tullen auttaa kun niiltä saa tarvittaessa apua
smile_org.gif

Taitavan kuskin kyydissä on ilo istua.
smile_org.gif

Mun kyytiin on turha mankua, jalkatapit oli toinen osa mikä mun moposta irrotettiin, ja takapenkki on vieläkin muoveissa kaapissa... (Tosin tuskin kukaan kyytiin olisi halunnutkaan
033102bebe_1_prv.gif
)
062802jumpie_prv.gif
puhut vähän mutta asiaa..
hyvän kuskin kyydissä on kiva ja turvallinen istua.nooh mutta kyllä se kyydissä istuminen on jäännyt pariin harvaan kertaan.mielumin itse ajan.

Kyytiläinen ei vaikuta ajoon millään lailla, KOSKA aina ajettaessa on otettava KAIKKI muuttuvat tekijät huomioon.

Mieluummin ilman kyytiläistä. Toki emännän kanssa reissaillaan useampi reissu kesässä ja silloin tällöin kylillä.

Back