Köpille ja muillekin:
Kauneusmessut 2009
Pitäisi löytyä naiskauneutta vähän helpommin kuin mopomessuilta..
Kauneusmessut 2009
Pitäisi löytyä naiskauneutta vähän helpommin kuin mopomessuilta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noooh...lepakot kuolaajien mukaan....Tänä vuonna erikoismaininnan ansaitsee: Susi-Rumat-Misut.
Joka ainoalla osastolla aivan kauheita lepakkoja, mistä ihmeessä nuo oli löytynyt.
Ens vuonna en enää mene messuille.
Ei en viitsi"Vähä pukeiset seksikkään kauniit naiset kuuluvat mopo messuille"
Viitsitkö yhtään perustella miksi? Yhtä hyvin voisi väittää, että vähä pukeisia seksikkäitä naisia pitäisi olla Kemian Päivät-messuilla.
Mun mielestä täysin turha ylilyönti koska:Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.![]()
No tänään leikki, harmi että sulta jäi näkemättä.Mun mielestä täysin turha ylilyönti koska:Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.![]()
- Tytöt eivät ikinä leiki pyörien päällä lepsoja
- Viime vuonna paikalla oli joku adonius esittelemässä pyöriä ja poseeraamassa kuin tytötkin, heillä oli sama tehtävä.
Se on usein sama juttu että jotaan pimpsausta alkaa närästämään se kun muista naisista pyörän päällä puhutaan mutta ei....hänestä![]()
No joo ihan ok messut oli vaikka porukkaa oli taas ihan liikaa. Hei teude eikö siellä superbikers:in osastolla niitä Iconin tuotteita löytyny? Mä kävin perjantaina siellä kiertelemässä ja ainakin silloin Iconin tuotteita oli esillä.Ihan hyvät kemut oli, porukkaa oli sopivan vähän perjantaiaamupäivällä ja mahtui kulkemaan. Mopot oli kivasti esillä ja rihkamaa riitti. Tosin Iconin puuttuminen jäi harmittamaan.
Itese olet söpöNo tänään leikki, harmi että sulta jäi näkemättä.Mun mielestä täysin turha ylilyönti koska:Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.![]()
- Tytöt eivät ikinä leiki pyörien päällä lepsoja
- Viime vuonna paikalla oli joku adonius esittelemässä pyöriä ja poseeraamassa kuin tytötkin, heillä oli sama tehtävä.
Se on usein sama juttu että jotaan pimpsausta alkaa närästämään se kun muista naisista pyörän päällä puhutaan mutta ei....hänestä![]()
Eikä mua närästä, että pojat on innoissaan kun on nähny messuilla naisen. Se on söpöä tuo tuollainen vaahtoaminen![]()
+1Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.![]()
...Mä olen kyllä nähnyt kun 2 kania syö samaa porkkanaa, no mitä kävi.+1Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.![]()
Mitä kumman feministejä tänne on oikein pesiytynyt+1Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.![]()
+1+1Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.![]()
Huumori on Athene jännä laji, toisia joku juttu naurattaa ja toisilla menee se hemmetin herne kaikesta nenään.Mitä kumman feministejä tänne on oikein pesiytynyt+1Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.
?!![]()
Ei kyllä tytöt eikä pojat häirinneet messuilla mopoihin keskittymistä. Saa sitä messuilla silmänruokaa olla, ei ole multa ainakaan pois.![]()
Menettekö työpaikoillannekin repimään miesten tyttökalenterit pois seiniltä?!?![]()