• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mieltä messuista? MP09

Mitä mieltä messuista? MP09 -

• Upeeta, mahtavaa!

Ääniä: 0 0,0%
  • Ihan kiva.

• Paskan möivät.

• Ääniä yhteensä
    0
Tänä vuonna erikoismaininnan ansaitsee: Susi-Rumat-Misut.

Joka ainoalla osastolla aivan kauheita lepakkoja, mistä ihmeessä nuo oli löytynyt.

Ens vuonna en enää mene messuille.
Noooh...lepakot kuolaajien mukaan....
tounge.gif

saakos messuilta alennuksella mitään mielenkiintoista? ..kuten Schuberth C2 tai C3 ?
tai ajopukuja?

"Vähä pukeiset seksikkään kauniit naiset kuuluvat mopo messuille"

Viitsitkö yhtään perustella miksi? Yhtä hyvin voisi väittää, että vähä pukeisia seksikkäitä naisia pitäisi olla Kemian Päivät-messuilla.
Ei en viitsi
biggrin.gif

Toki voit kysellä miksi kemian messuilla ei ole vastaavaa kulttuuria
biggrin.gif
ehkä vastaus on niin hyvä että voit kertoa sen täällä
biggrin.gif

Toki jos asetat moottoripyörämessut, kilvan ajon ja kauniit naiset samalle linjalle kuin kemian messut niin voimme vain ihmetellä miksi Agostini ei ole saanut kemian nobelia ihmeellisestä urastaan
biggrin.gif

Joku taho olisi varmasti kiitollinen messujärjestelyiden parannusehdotuksista eikä vain haukuista.
Itse ainakin nautin messuista eikä tytöt häirinneet.
sport05.gif

Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.
cool.gif

Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.  
cool.gif
Mun mielestä täysin turha ylilyönti koska:
- Tytöt eivät ikinä leiki pyörien päällä lepsoja
- Viime vuonna paikalla oli joku adonius esittelemässä pyöriä ja poseeraamassa kuin tytötkin, heillä oli sama tehtävä.

Se on usein sama juttu että jotaan pimpsausta alkaa närästämään se kun muista naisista pyörän päällä puhutaan mutta ei....hänestä
tounge.gif

cool.gif
- Viime vuonna paikalla oli joku adonius esittelemässä pyöriä ja poseeraamassa kuin tytötkin, heillä oli sama tehtävä.

Se on usein sama juttu että jotaan pimpsausta alkaa närästämään se kun muista naisista pyörän päällä puhutaan mutta ei....hänestä
tounge.gif
No tänään leikki, harmi että sulta jäi näkemättä.

Eikä mua närästä, että pojat on innoissaan kun on nähny messuilla naisen. Se on söpöä tuo tuollainen vaahtoaminen
033102beer_1_prv.gif

Ihan hyvät kemut oli, porukkaa oli sopivan vähän perjantaiaamupäivällä ja mahtui kulkemaan. Mopot oli kivasti esillä ja rihkamaa riitti. Tosin Iconin puuttuminen jäi harmittamaan.
No joo ihan ok messut oli vaikka porukkaa oli taas ihan liikaa. Hei teude eikö siellä superbikers:in osastolla niitä Iconin tuotteita löytyny? Mä kävin perjantaina siellä kiertelemässä ja ainakin silloin Iconin tuotteita oli esillä.
Jos ens vuonna tulee mentyä meen silloin sunnuntaina joko heti aamusta tai reilu 3 tuntia ennen sulkemista, niin luulis ruuhkan hellittävän.

Olihan tuo ihan jees kyllä
smile_org.gif
ei kyllä liikaa noita tarjouksia ajovarusteista ollu, mukaan tarttu vaan yks kypärä.

Kyllä se suurempikin kuppi täyttyy jossain vaiheessa, itse kestin 6h siellä..  
thumbs-up.gif

Mutta tulipa nähtyä taas millä noita pyöriä ja varusteita myydään, seksillä tietty.

Yhdessäkin kojussa ei tiennyt myytiikö siinä niitä avokypäriä vai sitä naista...huh

cool.gif

tounge.gif
No tänään leikki, harmi että sulta jäi näkemättä.

Eikä mua närästä, että pojat on innoissaan kun on nähny messuilla naisen. Se on söpöä tuo tuollainen vaahtoaminen  
033102beer_1_prv.gif
Itese olet söpö
tounge.gif

...Mun mielestä tässä on juuri tästä kyse
Juutubi
...Minun mielestäni
cool.gif

cool.gif
+1
Mitä kumman feministejä tänne on oikein pesiytynyt
eek.gif
?!
Ei kyllä tytöt eikä pojat häirinneet messuilla mopoihin keskittymistä. Saa sitä messuilla silmänruokaa olla, ei ole multa ainakaan pois
tounge.gif
.
Menettekö työpaikoillannekin repimään miesten tyttökalenterit pois seiniltä
biggrin.gif
?!?

cool.gif
+1
Mitä kumman feministejä tänne on oikein pesiytynyt
eek.gif
?!
Ei kyllä tytöt eikä pojat häirinneet messuilla mopoihin keskittymistä. Saa sitä messuilla silmänruokaa olla, ei ole multa ainakaan pois
tounge.gif
.
Menettekö työpaikoillannekin repimään miesten tyttökalenterit pois seiniltä
biggrin.gif
?!?
Huumori on Athene jännä laji, toisia joku juttu naurattaa ja toisilla menee se hemmetin herne kaikesta nenään.

Ihan kiva.... Ei tuota joka vuosi viitsi, näin harvakseltaan kun käy niin ok. Misut pöyrien päällä ei rikkonut omaa tunnelmaa  
033102beer_1_prv.gif

Kuusi tuntia tuli perjantaina talsittua, aamulla vähän väljempää, päivällä sitten ei.
Päällimmäiseskis vaikutelmaksi jäi että messut kuin messut,
ei niin väliä mitä kaupataan, kunhan vaan saadaan porukka sisään ja vielä ostamaankin
omg.gif

Kypäriä tuli kokeiltua mutta vielä jäi ReliaTeciltä tilaamatta C3 kun Scalan Q2:n asentamiseen ei löytynyt toistaiseksi hyvää ratkaisua
nixweiss.gif

Jään kuulolle, jahka joku saa tämänkin ratkaistua.

Kawan osastolla oli nätit tytöt. Ducatin streetfighter aiheutti henk. koht. suurimman pettymyksen. Mielipide tulevasta pyörästä vahvistui vaikkakin oranssilta osastolta "ajettiin" pois käytävän toiselle puolen vedoten väärän väriseen takkiin (Husaberg).
biggrin.gif

Back