vaimoo vois lainata...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lainaan aika helposti kavereille pyöriäni, kun kaikilla ei kuitenkaan ehdi ajamaan. Itse olisin ainakin kiusaantunut ottamaan mitään rahaan verrattavaa vastaan, koska olen pyörän lainannut hyvää hyvyyttäni. Omaa mieltä lämmittää kyllä kun pyörä tulee kunnolla pestynä, ketjut vanteet + penkin alunen, sekä hyvin vahattuna + tankki täynnä bensaa, riittää hienosti ja siinä kunnossa kun tulee saa varmasti lainaan uudestaankin. Bissen toki voi joskus tarjota jos siltä tuntuu..
Näin mäkin tekisin. Raha voisi olla jotain esim. tyyliin -50% vastaavan laitteen vuokrahinnasta. Ainakaan vähempää ei kehtaisi tarjota...Kyllä antaisin ihan riihikuivaa rahaa, suhteutettuna ajettuihin kilometreihin.
Luonnollisesti rahallisen korvauksen lisäksi palauttaisin pyörän pestynä, puunattuna, ketjut(?) öljyttyinä ja tankki täynnä.
+1Siis pirellit, paras pito, parempi mieli![]()
Tämä on varmasti hyvä nimenomaan kun lainaa kaverille; ei silloin ole rahalla merkitystä. Muuten kaveruus taitaisi olla vähän niin ja näin.Mä lainaan aika helposti kavereille pyöriäni, kun kaikilla ei kuitenkaan ehdi ajamaan. Itse olisin ainakin kiusaantunut ottamaan mitään rahaan verrattavaa vastaan, koska olen pyörän lainannut hyvää hyvyyttäni. Omaa mieltä lämmittää kyllä kun pyörä tulee kunnolla pestynä, ketjut vanteet + penkin alunen, sekä hyvin vahattuna + tankki täynnä bensaa, riittää hienosti ja siinä kunnossa kun tulee saa varmasti lainaan uudestaankin. Bissen toki voi joskus tarjota jos siltä tuntuu..