• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä lahjaksi pyörää lainanneelle kaverille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sickness
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos minä joskus lainaisin pyörää kaverille (ei kovinkaan todnäk.), niin ei lainkaan harmittaisi jos kaveri vaikka talven pimeiksi illoiksi yllättäen muistaisi minua tällaisella (ei helppo löytää) tai edes tällaisella (hieman edellistä helpompi). Eihän sen lahjan tarvi välttämättä liittyä moottoripyöräilyyn mitenkään. Rengasmieltymyksetkin ovat niin henkilökohtaisia että en ehkä menisi ostamaan, ainakaan muita kun samanlaisia jotka lainapyörässä jo oli ja johon kaveri on tiedetysti tyytyväinen (vetäisin melkein lättyyn, tai ainakin kiroilisin rankasti jos joku ikinä äityisi tietoisesti ostamaan mulle Michelin mäkädäämit).

/MarcusB
(tykkää myös vanhoista viskeistä)

Vastauksia kun katselee, niin näköjään on kavereita ja kavereita.

Mulle riittäisi se, että pyörä tulee samassa kunnossa takaisin missä lähti.

Joo meikäläinen lainas pyörää kaverille kuukaudeks. kun oma käsi oli paketissa. pyörä tuli takas tankattuna vahattuna ja uusi takanen oli laitettu(corsa3)
buttrock.gif

Ittelenikin kaveri lainas pyörää, kun itse ei jouda nyt "kesälomilla " ajelemaan niin minähän ilomielin lainaan, kehui että "pidä nyt edes jokusen viikkoa niin saat makua vähän"... "ja ei muutakun bensaa tankkiin ja rasvaa ketjuihin" " ja korvaus on korkeintaan nimellinen"... ittekkin miettiny että miten korvata tämä hieno lainaus
smile_org.gif
onhan se jotenkin pakko hyvittää! pyörällä ajettu 25 000 ja -07 pyörä. että ilmeisesti ihan kohtalaisesti ajelee.. että toi takanakki ei kuulosta yhtään pahalta idealta. Ja siihen tietysti vielä täyd pesu, vahaus,tankki täyteen ja ketjut rasvaan.

Annoin Bussen lainaksi kaverille, kun olin leikkauksessa siitä -04 sattuneen hirvikolarin "jäänteistä" ja kotiuduttuani huomasin, että kiitokseksi oli kaveri hommannu uudet renkaat!
Tuli kyl tosi hyvä mieli!

biggrin.gif

Helsinki Shooting Club loistoidea  
thumbs-up.gif

Vähän samaa sarjaa olis päivän safari mönkijällä tai kurapyörällä, ellei kaveri jo harrasta kumpaakaan. Eteläsuomessa taitaa muutama sellaisia järkätä. Tai talvella kunnon äijäreissu kelkoilla, toki voi tulla taas liian kalliiksi, jos vuokraa kelkat ja lähtee johonki lappiin.. Kyllä kunnon elämys voittaa aina jonkun lahjakortin tai rahan, jos sitä itselläkin on omiksi tarpeiksi. Ja noilla kilsoilla pyörään turha hommata renkaita ym kulutusosaa. Ja lisävarusteista ei voi tietää, tarviiko kaveri niitä tai haluaako edes. Eli elämyksiä isolla eellä. Jos olis nainen, jotain hemmotteluhoitoja vois kokeilla, hierontaa yms.. Miksei miehellekin, -thaihierontaa  
tounge.gif

Vastauksia kun katselee, niin näköjään on kavereita ja kavereita.

Mulle riittäisi se, että pyörä tulee samassa kunnossa takaisin missä lähti.
Niin no.. On myös hieman eri asia tuleeko kilometrejä sata, vai tuhat - viisisataa, vai viisituhatta. Jo tuhat kilsaa on helposti 10-15 % renkaan käyttökilometreistä.

Kyllä minunkin mopolla hyvä kaveri voisi korvauksetta jonkun sata kilsaa ajella, mutta jos puhutaan sadoista, tai jopa tuhansista, niin tällöin sovittaisiin hinta / km

Juu sama vamma, komppaan niit renkaita myös. Etu ja takis tai sitten rahatilanteen mukaan jompsin kumpsin.. Eikä varmaan vastaisuudessakaan kaveri purnaa jos pyydät mopoa lainaks..
062802jumpie_prv.gif

Selviskös tää jo, että mitä aloittaja antoi? Vai onko vielä laina päällä...  
blush.gif

EDIT: Joo avasin sitte silmäni kuitenkin... ^^

Juu, käytiin tosiaan tuossa joku aika sitten hankkimassa elämyksiä, Desert Eaglen lisäksi S&W:n .500 revolveri, jossa vielä reilusti DG:n tehoja enemmän, jossain vaiheessa ilmeisesti maailman tehokkain käsiase.

Oli elämys, niin itselleni kuin pyörän lainaajalle ja luulen, että velka on maksettu.

Back