Heh. Ettei vaan olisi sullakin lähellä edessä että nuokin siirtymät tehdään pakulla?Omat selitykset:
Kun pätkä on tylsä, esim. siirtymä radalle tai radalta motaria pitkin, menee aika paremmin jotain radio-ohjelmaa kuunnellessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh. Ettei vaan olisi sullakin lähellä edessä että nuokin siirtymät tehdään pakulla?Omat selitykset:
Kun pätkä on tylsä, esim. siirtymä radalle tai radalta motaria pitkin, menee aika paremmin jotain radio-ohjelmaa kuunnellessa.
Olen samaa mieltä tosta!Ehkä se on niin että ,jos kyytiläinen on pikkasen pakotettu harrastuksen pariin niin nalkutus kuuluu...))) Mut asiaan ,meillä ainakin on todettu yhteyden pito kypäräpuhelimella todella hyväksi. Mutta ilman kännyy ja musiikkiiKyytiläisen kanssa kommunikoimista ja esimerkiksi matkapuhelimeen pälättämistä moottoripyörällä ajon aikana en henkilökohtaisesti laske aivan samaan sarjaan kuuluviksi.
Kyytiläinen voi itse arvioida, milloin on semmoinen hetki, jolloin sopii häiritä kuljettajaa, mutta matkapuhelimeen soittava henkilö luonnollisestikaan ei näin voi tehdä.
Prätkällä ajaminen nyt vaan on semmoinen puuha, missä kannattaa keskittyä siihen, mitä tekee, jos meinaa jatkaa harrastustaan, ja silti nähdä vielä ne eläkepäivätkin.
Tässä vain omat 0.02 centtiä asiaan liittyen, kenenkään ei ole tarvis olla samaa mieltä.
Siispä suukapulat jokaiseen autoon pakollisiksi varusteiksi.Suuren ja tieteellisen tutkimuksen mukaan kypäräpuhelimiin puheleminen saattaa olla liikenneturvallisuusriski. Kattavat löyökset ova osoitaneet, että jos ajaessa keskittyy keskustelemiseen, saattaa siinä piillä yhtä suuri riski, kuin promillen humalassa. Suuret liikenneturvajärjestöt ovat huolissaan liikenteessä keskustelemisesta.
Tää oli hyväSuuren ja tieteellisen tutkimuksen mukaan kypäräpuhelimiin puheleminen saattaa olla liikenneturvallisuusriski. Kattavat löyökset ova osoitaneet, että jos ajaessa keskittyy keskustelemiseen, saattaa siinä piillä yhtä suuri riski, kuin promillen humalassa. Suuret liikenneturvajärjestöt ovat huolissaan liikenteessä keskustelemisesta.
Aina löytyy meitä, jotka vastustaa, jos ei muuten niin periaatteesta ja hyvä niin.Aikoinaan kun ensimmäisiä matkapuhelimia alkoi näkyä kaupunkikuvassa, moni sanoi, että mihin noita tarvitaan, pelkkää snobbailua tms. Sitten kännykät alkoivat yleistyä ja moni halveksi noita laitteita ja vannoi, ettei itsellä ainakaan koskaan tule sellaista olemaan,minä muiden mukana. Nyt on mennyt yli 20 vuotta noista ajoista ja taitaapa olla harvinaisuus ihminen, jolla ei nykyisin omaa kännykkää ole. Onkohan näissä intercomeissa vähän samaa ilmiötä nähtävissä.
+1, paitsi että ajaessa tulee aika usein laulettua tai muuten juteltua itsekseen.Antaa toisten käyttää kypäräpuhelimia, jos tarvetta.
Itse en käytä, enkä hanki. Ajan suu supussa ja korvat tulpattuina...
Tismalleen! Ja kun sitä musiikkia sitten kuulee, esim. kokoontumisajoissa tai illalla baarissa, niin kylläpä kuulostaakin hyvältä!Pidemmilläkään reissuilla ei tule edes musiikkia kuunneltua. Jotenkin vain itsestä (tämä toki vain oma näkemys) tuntuu, että musiikki jotenkin tulisi matkanteossa minun ja pyörän "väliin" ja vähentäisi sitä tunnetta, jota pidemmälläkin matkalla tuntee.