Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yeh. jättää päivän ajolenkin väliin ja hiplailee itseään himassa->20 egee säästetty.Pakko sanoa että jos 20€ kaataa maan niin sitten on tuskin varaa mopoakaan omistaa saatika sillä ajellaEi ehkä sulla...mutta kaikilla tilanne ei ole sama.Kakskybää ei tunnu suussa eikä pers**sä![]()
![]()
Varma tieto, eli eipä olisi tuotakaan erikseen tarvinnut mainita...Yeh. jättää päivän ajolenkin väliin ja hiplailee itseään himassa...
Niin minäkin. Eikä taideta olla ainoita.Minä vain ihmettelen...![]()
Ei niin, ei olekkaan.Pakko sanoa että jos 20€ kaataa maan niin sitten on tuskin varaa mopoakaan omistaa saatika sillä ajellaEi ehkä sulla...mutta kaikilla tilanne ei ole sama.Kakskybää ei tunnu suussa eikä pers**sä![]()
![]()
Eihän tuo mikään pakko ole, aivan 100% vapaaehtoista hommaa liittyminen on. Sitä vaan ihmetellään että jos se 20€ on niin kova pala niin miksi sitä pitää täällä sitten mainostella - jättää liittymättä niin rahat säästyy.Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei
Ei teekkään, sivujen käyttö on aivan vanhaan malliin ilmaista eikä edellytä mihinkään ry:hyn liittymistä.sanoi:eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn.
Juurikin noin, eiksjoo ?-)sanoi:Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
No no, epäilyssä ei ole mitään vikaa. Ostatko itse sian säkissä? Eikös se ole ihan luonnollista että kuluttaja tutustuu tuotteeseen tai palveluun jota on hankkimassa, vieläpä kriittisesti.Jou juu. Ei mun mielestäni kukaan ole 'pakottanut' ketään liittymään. Enempi on kritisoitu sitä, että ihmiset valittaa jäsenmaksusta ja 'epäilee' yhdistyksen tarkoitusperiä.
höh... eikö mistään vapaaehtoisesta saa käydä keskustelua?<span style='font-size:12pt;line-height:100%'>Kun liittyminen on kerran vapaaehtoista,
niin miksi tälläinen meteli?</span>
Kun liittyminen on vapaaehtoista, niin siitä tuskin kannataa keskustella.höh... eikö mistään vapaaehtoisesta saa käydä keskustelua?<span style='font-size:12pt;line-height:100%'>Kun liittyminen on kerran vapaaehtoista,
niin miksi tälläinen meteli?</span>
Varsinkin kun kyseessä on uusi yhdistys, jolla ei ole esittää toiminnastaan faktaa tai tilastoa helpottamaan itse kunkin päätöstä liittymisestä, on sangen luonnollista että keskustelua käydään, spekuloidaan puoleen jos toiseen. Ja hyvä niin, näin liittymistä harkitseva voi tehdä itsenäisen päätöksen ratkaisustaan.
Aha.....Kun liittyminen on vapaaehtoista, niin siitä tuskin kannataa keskustella.
Tupakoinnin vaikutuksista kannattaa.sanoi:Tupakointi on vapaaehtoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
Kannattaa keskustella sisällöistä - että mitä äänestää, jos/kun äänestää.sanoi:Äänestäminen on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
Kannattaapas ....sanoi:Moottoripyöräily on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
Kannattaa niistäkin ....sanoi:Moni muukin asia on vapaaehoista, niistä tuskin kannattaa keskustella.
Sisällöstä, merkityksestä, vaikutuksesta, eduista, haitoista etc ..sanoi:Ymmärsinkö siis oikein? Mistä siis oikein kannattaa keskustella?
No siitä tuskin kannattaa keskustella.sanoi:Tarkoitukseni ei ole provosoida millään muodoin, olen vain jokseenkin eri mieltä kanssasi.
Vapaaehtoista?Kannattaapas ....sanoi:Moottoripyöräily on vapaaehoista, siitä tuskin kannattaa keskustella.
Se respecti onkin tarpeen.Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin![]()
Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
Näin vaan tuli mieleeni...
Pohjoisesta puhisee..! Niih, moniko on miettinyt, ett mitäs jos näitä sivuja ei olisikaan. Kaikki ne asiat, puheet, kirjoitukset, tapahtumat yms olisi jääneet toteutumatta...Miettikääs mitä menetätte jos näitä SIVUJA pelkästään ei olisi...