• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä hyvät maastokuvioidut housut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dago
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En itse edusta mitään firmaa vaan saan toimitettua noita Draggin Jeans kuteita suoraan kaverini liikkeestä Saksasta, jossa hän edustaa niiden jälleenmyyntiä. Olen sopinut hänen kanssaan että toimin hänen avustajana (välittäjänä) täällä Suomen päässä. Jos nämä kiinnostavat niin laittakaa minulle mailia, niin ilmoitan lisäinfoa. Mailini on eb7705@kolumbus.fi

En itse edusta mitään firmaa vaan saan toimitettua noita Draggin Jeans kuteita suoraan kaverini liikkeestä Saksasta, jossa hän edustaa niiden jälleenmyyntiä. Olen sopinut hänen kanssaan että toimin hänen avustajana (välittäjänä) täällä Suomen päässä. Jos nämä kiinnostavat niin laittakaa minulle mailia, niin ilmoitan lisäinfoa. Mailini on eb7705@kolumbus.fi
Kerro nyt toki lisää noista pökistä (korkee/norm. vyötärö? vedenpitävät? suojat? löytyykö isoja kokoja?)
Ite oon just aikeissa hommata noi MP-Asun city pöksyt, mut ne tosiaan tuntuu olevan hieman heppoiset.. siis kyllä siihen hintaan (159e) luulis saavan jo jotain muutakin kun kiinalaiset muovihousut...

Koitin noita Sweepin citygamo housuja, ja ihan asiallisethan ne olit, ainoo "mutta" on se et ei XXXL:t mahdu (mahan kohdalta [ihme kyllä] menee, mut reidestä ei). Seisten on ihan hyvät jalkaan, mutta ajoasentoo on turha koittaa hakea..
biggrin.gif

ENkä pidä itseäni nyt minään maailman isoimpana tahi plösöimpänä motoristina (n.190cm. / 110 kg), mutta kyllä saa pöksyjä hakemalla hakea..

Tiedän ettei tässä maassa ihan kaikillla mopedisteilla ole se rasvaprosentti siinä 0:n huiteilla, joten mistä MUUT saavat kuteensa!? Ei viittis kuitenkaan mitään susirumia luukkupöksyjä jalkaansa vetää!
bawling.gif

Noita ois tosissaan kiva päästä kokeilemaan. Löytyykö minkäänlaisia polvi- tms. suojia?

DJ:n housuissa on ihan hormaali "farkku"-vyötärö vyölenkein.

Koot ovat seuraavanlaiset molemmat 5cm välein;
Miehet 28”/71cm – 44”/112cm
Naiset 6/66cm - 18/97cm

Tuotteissa ei ole ns. kovia suojia vaan niissä on sisäpuolella Kevlar-kudosta suojaamassa asvaltti-ihottumalta mahdollisessa kaatumisessa. Kevlar-kudos ei kuitenkaan suojaa iskuilta.
Mallistossa ei ole vedenpitäväiä malleja, mutta Dry-malli on kemiallisesti käsitelty hieman vettä hylkiväksi. Tämä käsittely säilyy noin 5 pesun ajan.

DJ:n housuissa on ihan hormaali "farkku"-vyötärö vyölenkein.

Koot ovat seuraavanlaiset molemmat 5cm välein;
Miehet 28”/71cm – 44”/112cm
Naiset 6/66cm - 18/97cm

Tuotteissa ei ole ns. kovia suojia vaan niissä on sisäpuolella Kevlar-kudosta suojaamassa asvaltti-ihottumalta mahdollisessa kaatumisessa. Kevlar-kudos ei kuitenkaan suojaa iskuilta.
Mallistossa ei ole vedenpitäväiä malleja, mutta Dry-malli on kemiallisesti käsitelty hieman vettä hylkiväksi. Tämä käsittely säilyy noin 5 pesun ajan.
Meiltä löytyy Richan Saharaa suoraan hyllystä:
http://www.mc-lifestyle.com/ajovaruste/11181/

Korjaus: ei ihan kaikkia kokoja löydykkään, mutta parin päivän odotuksella niitäkin saa.

Ostinpa sitten tuollaset Richan Saharat...
Löyty isolle jantterillekin sopivat..ja yhdet jopa liian ISOT!!!
Muut tarjos vaan "eioota".

kustansi 130€

On muuten säädyttömän kovassa huudossa nyt nämä camopöksyt.. Pian on joka mopedistilla citycamot jalassa.
smile_org.gif

Koskahan tulee muotiin sitten 90-luvun pirteät neon kuosit?
crazy.gif

ömmömm, oon nyt parissa liikkeessä käynyt noita Saharoja ettimässä mutta koot on ollu joko todella isoille tai todella pienille
biggrin.gif

Että meinasin jos uskaltaisi netistä tilata, niin passaisko L koko 182/70 luuviululle? XL?

Tampereen seudulta camoja löytyy trenditietoisesti näköjään jokaisesta putiikista. Puoliskolle ostettiin lindstrandsin liskopöksyt Heinolta, tosin mustina, mutta camojakin olisi tarjolla ollut.

Ihan ookoo-pöksyiltä tuntuvat. Materiaalit ja varsinkin halvarssonsin suojat, jotka siis joutuu erikseen ostamaan, vaikuttivat hypistelyn perusteella kertaluokkaa tukevammilta kuin muissa vastaantulleissa, esim noissa richan housukkeissa. Hintaakin sitten tietty muutaman kympin enempi. Saattaa olla, että joutuu itsellekin hakemaan.

Heinokos se on Tampereen paras ajovaruste putiikki? Tulee viikonloppusin siellä pyörittyä niin vois joskus käydä kattomassa, vähän parempi tarjonta kumminkin kun täällä Mikkelissä
sport05.gif

Ostin noi MP-asun housut, ihan ok. Mistähän sais sellaset city housut,mis on mustat paikat polven edessä.

Onko jollain vielä käytännön kokemusta noista Draggin housuista? Pitäis saada housut kaupunkikruisailuun ja työmatkalle. Vedenpitävyys ei mulle niissä ole ehdoton vaatimus kun ne ei kuitenkaan pitkälle matkalle päälle tulis.

Kattelen tässä jotain farkkuja tai citycamoja, kuitenki sellasia kohtuusiistejä että niitä viitsii pitää töissä jalassa. Kuinkahan epämukavat tuollaset suojalliset housut on pidemmän päälle palaverissa istuessa?

Toinen vaihtoehto olis tietysti jotku pussihousut jotka voi kiskaista farkkujen päälle ja sitten kuoria töissä pois, mutta se vaihtoehto ei oikein houkuta.

Onko jollain vielä käytännön kokemusta noista Draggin housuista? Pitäis saada housut kaupunkikruisailuun ja työmatkalle. Vedenpitävyys ei mulle niissä ole ehdoton vaatimus kun ne ei kuitenkaan pitkälle matkalle päälle tulis.

Kattelen tässä jotain farkkuja tai citycamoja, kuitenki sellasia kohtuusiistejä että niitä viitsii pitää töissä jalassa. Kuinkahan epämukavat tuollaset suojalliset housut on pidemmän päälle palaverissa istuessa?.
Meikäläisellä on ollut tämän kevään käytössä Traffic Worn Jeansit. Ei mitään moitetta ajaessa, tuntuvat farkuilta ja varsinkin nyt tämän viikon lämpimillä keleillä ovat toimineet työajohousuna oikein mukavasti. Suojiahan noissa ei vakiona ole, ite oon käyttänyt alla erillisiä polvisuojuksia. Malli on vähän erikoinen vrt. nykyfarkut, takaa melko korkeat joka on tietty ajaessa hyvä asia niin ei selkä paista paljaana. Muussa käytössä tuntuvat sitten vähän oudoilta, kun meikäläisenkin muut farkut roikkuvat varmaan viitisen senttiä alempana  
smile_org.gif
Ehkä tästä kuvasta (linkki) selviää paremmin housujen malli. Trafficit on ehkä lahkeesta löysemmät kuin noi kuvan perus-Jeansit, mutta takapuoli on vähän tollaisen "Halpa-Hallin naistenfarkkujen" näköinen. Kai yksi vaihtoehto olisi ostaa vyötäröstä reilusti isot, itellä farkut normaalisti 33", nämä ovat 34" ja vyötärö on aika nafti. Kokoa miettiessä ihmettelin Draggin Jeansin sivuilla olevaa mitoitusta, mutta kyllä se paikkansa pitää.
sanoi:
Toinen vaihtoehto olis tietysti jotku pussihousut jotka voi kiskaista farkkujen päälle ja sitten kuoria töissä pois, mutta se vaihtoehto ei oikein houkuta.
Muuten kuin nyt helteillä oon käyttänyt työmatka-ajossa Scottin Spirit gorehousuja, ovat leikkaukseltaan aika väljät tälläiselle kukkakepille (174cm/70kg, housut M) mutta kun housuissa ei ole toppausta ollenkaan niin toimivat mukavasti nykytyylin ohuiden farkkujen päällä. Kotona henkarissa roikkuu myös Louisilta peräisin olevat ProBikerin Summer kesähousut (tuotenro. 20598503), joita oon kanssa käyttänyt työmatkoilla farkkujen päällyksinä. Eivät olleet kalliit ja suojat saa taskuihin (ostettava erikseen, ite ostin Yokon suojasarjan). Näin meillä.

Olen kans etsiskelly noita city-camo housuja,tänään testasin raision bike-worldissa niitä lindstrandssin housuja:oli pari minuuttia päällä ja olin hiestä märkänä (joo,tiedän että ne on tehty ajoa varten),myyjätärkin tunnusti että hänellä on samanlaiset käytössä eikä käytä irrotettavaa kalvoa lainkaan,mut mitä hyötyä siitä kalvosta on jos se ei hengitä lainkaan?? En mä ainakaan viitsi maksaa paria sataa pelkistä kuorista,eihän niissä ole edes lämpövuorta,mitäs sitten kun tulee viilempiä kelejä?? palellaan?? Lisäksi housujen leikkaus ei ollu mun mieleen,todella leveät lahkeet,eikö missään ole normaali ajohousujen mallisia camoja??
Sweepin housuja en ole päässy testaamaan kun niitä ei tunnu olevan missään,paikallinen diileri sano että maahantuojalla on toinitusvaikeuksia.Onko nekin mallia purjelahje?
Samaten richan saharaa en ole vielä testannu,millainen malli mahtaa olla?
MP-asun housut oli todella köykäisen oloiset,ei oikeen innostanu,yhdet ko.valmistajan housut omistaneena en enää toisia halua,polvisuojat suurinpiirtein pyöri polvien ympärillä,niistä ei ole mitään hyötyä onnettomuustilanteessa!
Eli :onko olemassa hyviä camo-housuja vai onko ne kaikki tehty vain kaupunkikäyttöön
nixweiss.gif

Back