Olen kans etsiskelly noita city-camo housuja,tänään testasin raision bike-worldissa niitä lindstrandssin housuja

li pari minuuttia päällä ja olin hiestä märkänä (joo,tiedän että ne on tehty ajoa varten),myyjätärkin tunnusti että hänellä on samanlaiset käytössä eikä käytä irrotettavaa kalvoa lainkaan,mut mitä hyötyä siitä kalvosta on jos se ei hengitä lainkaan?? En mä ainakaan viitsi maksaa paria sataa pelkistä kuorista,eihän niissä ole edes lämpövuorta,mitäs sitten kun tulee viilempiä kelejä?? palellaan?? Lisäksi housujen leikkaus ei ollu mun mieleen,todella leveät lahkeet,eikö missään ole normaali ajohousujen mallisia camoja??
Sweepin housuja en ole päässy testaamaan kun niitä ei tunnu olevan missään,paikallinen diileri sano että maahantuojalla on toinitusvaikeuksia.Onko nekin mallia purjelahje?
Samaten richan saharaa en ole vielä testannu,millainen malli mahtaa olla?
MP-asun housut oli todella köykäisen oloiset,ei oikeen innostanu,yhdet ko.valmistajan housut omistaneena en enää toisia halua,polvisuojat suurinpiirtein pyöri polvien ympärillä,niistä ei ole mitään hyötyä onnettomuustilanteessa!
Eli

nko olemassa hyviä camo-housuja vai onko ne kaikki tehty vain kaupunkikäyttöön