• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä hyvät maastokuvioidut housut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dago
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen kans etsiskelly noita city-camo housuja,tänään testasin raision bike-worldissa niitä lindstrandssin housuja:oli pari minuuttia päällä ja olin hiestä märkänä (joo,tiedän että ne on tehty ajoa varten),myyjätärkin tunnusti että hänellä on samanlaiset käytössä eikä käytä irrotettavaa kalvoa lainkaan,mut mitä hyötyä siitä kalvosta on jos se ei hengitä lainkaan?? En mä ainakaan viitsi maksaa paria sataa pelkistä kuorista,eihän niissä ole edes lämpövuorta,mitäs sitten kun tulee viilempiä kelejä?? palellaan?? Lisäksi housujen leikkaus ei ollu mun mieleen,todella leveät lahkeet,eikö missään ole normaali ajohousujen mallisia camoja??
Sweepin housuja en ole päässy testaamaan kun niitä ei tunnu olevan missään,paikallinen diileri sano että maahantuojalla on toinitusvaikeuksia.Onko nekin mallia purjelahje?
Samaten richan saharaa en ole vielä testannu,millainen malli mahtaa olla?
MP-asun housut oli todella köykäisen oloiset,ei oikeen innostanu,yhdet ko.valmistajan housut omistaneena en enää toisia halua,polvisuojat suurinpiirtein pyöri polvien ympärillä,niistä ei ole mitään hyötyä onnettomuustilanteessa!
Eli :onko olemassa hyviä camo-housuja vai onko ne kaikki tehty vain kaupunkikäyttöön
nixweiss.gif
Kylläpä ne kaikki on tarkoitettu kaupunkikäyttöön. Jos Richa sopii päälle, niin se on vähän monipuolisempi värkki. Irrotettava kalvo helpottaa helteellä, mutta pitää veden kaatosateella ja kävelylenkillä voi tehdä niistä shortsit. Camot on kesän hittituote ja sen takia ne on vähän kaikkialta loppu...

Jepjep, Ihan tyytyväinen parintunnin koelenkin jälkeen noihin Richan camoihin, lämpöä oli +24 eikä ajossa hikoillut reissa paikoillaankaan, "tuuletusaukot" kiinni
062802moto_prv.gif

Vaikea oli kyllä "normaali" kokoa löytää, riskillä tilasin L koon ja onneks oli sopiva
thumbs-up.gif

Tyytyväinen olen itekkin noihin Richan sahara pöksyihin. Kokeilin Lindstrandsin camoja, mutta oli tosiaan liian lepattavat lahkeet mun makuun. Pitää vissiin ostaa skottihame, että erottuisi taas joukosta.

Onko jollain vielä käytännön kokemusta noista Draggin housuista? Pitäis saada housut kaupunkikruisailuun ja työmatkalle. Vedenpitävyys ei mulle niissä ole ehdoton vaatimus kun ne ei kuitenkaan pitkälle matkalle päälle tulis.
Mulla on sellaiset jo toista kesää, käytän lähinnä hellesäällä työmatka-ajoon. Ihan farkuissa ei viitti lähtee, mut nahat/goret päällä sais lämpöhalvauksen. Kerrospukeutuminen ei myöskään oikein iske.
Toimistossa nytkin istutaan ne päällä, eikä oo liian kuuma.
Oon ollu tyytyväinen.
Vettähän noi ei pidä, mut eiköhän se kesä kuivaa sen minkä kastelee..

Niin, terveisiä vaan ystävälliselle housujen toimittajalle!  
smile_org.gif

Viikko sitten ostin Richan Sahara pöksyt ja ovat minun mielstä todella hyvät. Mukavan viileet ja köykäset. Suosittelen.

onko kellään noita dj:n camo housuja?Olis ihan mukava saada käyttökokemuksia kun ei viitsi ostaa sikaa säkissä! Komiat ne muuten on!!
tounge.gif

MP-asun housut oli todella köykäisen oloiset,ei oikeen innostanu,yhdet ko.valmistajan housut omistaneena en enää toisia halua,polvisuojat suurinpiirtein pyöri polvien ympärillä,niistä ei ole mitään hyötyä onnettomuustilanteessa!
MP-asun City-housussa on kaksi tapaa laittaa polvisuojat paikalleen. Pussin sisällä on "toinen" pussi omalla tarranauhallaan.
idea3.gif

Suojat istuvat paremmin paikallaan kun siirtää ne tiukempaan rööriin. Samalla ne myös laskevat hieman alemmas. Mikä lienee idea tässä oikeasti on kun tuplakassit tehty, voi olla että kyse on ihan jostain muusta. Näyttää kuitenkin auttavan.

Oikea ongelma noissa housuissa on se että verkosta tehty sisävuori pyörii ympäri. Kun polvisuojien pussukat on sisävuoressa kiinni ja niinpä pyörii myös suojat.
sad_orig.gif

Vaimo paranteli puntit neulalla ja langalla ajokuntoon, nyt pysyy punnukset paikallaan.
smile_org.gif

Köykäisiä taitavat olla kaikki maastohousut. Turvallisuuden kannalta nahkaa päälle.

Eli mistä sais halvimmalla hyvät maastokuvioidut prätkä housut?
Halvimmat mitä löysin: http://www.moposport.fi:8080/workspa....pID=170
http://www.eurobiker.fi/kauppa/prod_list.html?groupID=19〈=fi
Onko kellään tietoa noista moposportin metroista??
Pitäis jotkut tori-/kauppapöksyt kans löytää.Kevlari pöksyt ehkä kuitenki järkevämmät, muttei halvimmat....

euobikerin sweep metro 89e ja moposportin 79e
Itsellä on nyt nuo Eurobikerin Sweep housut kesähelteille
biggrin.gif

on toudella hyvät ja hintaansa nähden vieläkin paremmat.

Argh! Mä etin noita Lindstrandin Camo housuja ja soitin BikeWorldiin ja sanoivat että ei ole.. soittele parin viikon päästä jos vaikka sattus tulee. Pyh..
033102ass_1_prv.gif

Argh! Mä etin noita Lindstrandin Camo housuja ja soitin BikeWorldiin ja sanoivat että ei ole.. soittele parin viikon päästä jos vaikka sattus tulee. Pyh..
033102ass_1_prv.gif
Itse kyselin toukokuussa Bikesta nahkarotsia, ja kun ei haluttua mallia ja kokoa löytynyt niin myyjä ilmoitti että tämä kausi on varustemyynnin osalta jo ohi, loppuvuosi myydään enää varastoja tyhjäksi, lisää ei enää kuulemma tilata ennen ensi vuotta. Pitää siis olla nopea. "Loppukaudesta", eli toukokuusta eteenpäin myydään enää varastoja tyhjäksi.

Kyseisestä toiminnasta kummastuneena olen joutunut ostamaan varusteet muualta tänä kautena.
withstupid.gif

Ja tämäkin viesti oli taas täsyin offtopic, jatkakaa.

Noh nyt vasta yhden kerran joutunut ajamaan Saharoiden kanssa kunnon sateessa, 100km jälkeen alkoi polvet/sääret kastumaan kun vettä tuli läpi juuri siitä kohtaa missä reissa-kalvo loppuu, kun se ei siis ole punttiin asti
033102ass_1_prv.gif

Back