http://www.usarmy-shop.de/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro nyt toki lisää noista pökistä (korkee/norm. vyötärö? vedenpitävät? suojat? löytyykö isoja kokoja?)En itse edusta mitään firmaa vaan saan toimitettua noita Draggin Jeans kuteita suoraan kaverini liikkeestä Saksasta, jossa hän edustaa niiden jälleenmyyntiä. Olen sopinut hänen kanssaan että toimin hänen avustajana (välittäjänä) täällä Suomen päässä. Jos nämä kiinnostavat niin laittakaa minulle mailia, niin ilmoitan lisäinfoa. Mailini on eb7705@kolumbus.fi
Noita ois tosissaan kiva päästä kokeilemaan. Löytyykö minkäänlaisia polvi- tms. suojia?En itse edusta mitään firmaa vaan saan toimitettua noita Draggin Jeans kuteita suoraan kaverini liikkeestä Saksasta, jossa hän edustaa niiden jälleenmyyntiä. Olen sopinut hänen kanssaan että toimin hänen avustajana (välittäjänä) täällä Suomen päässä. Jos nämä kiinnostavat niin laittakaa minulle mailia, niin ilmoitan lisäinfoa. Mailini on eb7705@kolumbus.fi
Meiltä löytyy Richan Saharaa suoraan hyllystä:DJ:n housuissa on ihan hormaali "farkku"-vyötärö vyölenkein.
Koot ovat seuraavanlaiset molemmat 5cm välein;
Miehet 28”/71cm – 44”/112cm
Naiset 6/66cm - 18/97cm
Tuotteissa ei ole ns. kovia suojia vaan niissä on sisäpuolella Kevlar-kudosta suojaamassa asvaltti-ihottumalta mahdollisessa kaatumisessa. Kevlar-kudos ei kuitenkaan suojaa iskuilta.
Mallistossa ei ole vedenpitäväiä malleja, mutta Dry-malli on kemiallisesti käsitelty hieman vettä hylkiväksi. Tämä käsittely säilyy noin 5 pesun ajan.
Hyvin tarkenee. Ei oo kylmä tullu kun on sisävuori sisällä. Sit ku on lämpimämpi ottaa vuoren pois eikä oo tullu yhtään kuuma. Hyvät on pöksyt.Onkos kenellekään jo kertynyt kokemusta noista Richan Sahara-housuista? Kuinka tarkenee ym.
Saharaa oli pieni erä noita normikokoja, mutta nyt niitä ei tahdo enään saada. On muuten hyviä housuja!ömmömm, oon nyt parissa liikkeessä käynyt noita Saharoja ettimässä mutta koot on ollu joko todella isoille tai todella pienille![]()
Että meinasin jos uskaltaisi netistä tilata, niin passaisko L koko 182/70 luuviululle? XL?
Meikäläisellä on ollut tämän kevään käytössä Traffic Worn Jeansit. Ei mitään moitetta ajaessa, tuntuvat farkuilta ja varsinkin nyt tämän viikon lämpimillä keleillä ovat toimineet työajohousuna oikein mukavasti. Suojiahan noissa ei vakiona ole, ite oon käyttänyt alla erillisiä polvisuojuksia. Malli on vähän erikoinen vrt. nykyfarkut, takaa melko korkeat joka on tietty ajaessa hyvä asia niin ei selkä paista paljaana. Muussa käytössä tuntuvat sitten vähän oudoilta, kun meikäläisenkin muut farkut roikkuvat varmaan viitisen senttiä alempanaOnko jollain vielä käytännön kokemusta noista Draggin housuista? Pitäis saada housut kaupunkikruisailuun ja työmatkalle. Vedenpitävyys ei mulle niissä ole ehdoton vaatimus kun ne ei kuitenkaan pitkälle matkalle päälle tulis.
Kattelen tässä jotain farkkuja tai citycamoja, kuitenki sellasia kohtuusiistejä että niitä viitsii pitää töissä jalassa. Kuinkahan epämukavat tuollaset suojalliset housut on pidemmän päälle palaverissa istuessa?.
Muuten kuin nyt helteillä oon käyttänyt työmatka-ajossa Scottin Spirit gorehousuja, ovat leikkaukseltaan aika väljät tälläiselle kukkakepille (174cm/70kg, housut M) mutta kun housuissa ei ole toppausta ollenkaan niin toimivat mukavasti nykytyylin ohuiden farkkujen päällä. Kotona henkarissa roikkuu myös Louisilta peräisin olevat ProBikerin Summer kesähousut (tuotenro. 20598503), joita oon kanssa käyttänyt työmatkoilla farkkujen päällyksinä. Eivät olleet kalliit ja suojat saa taskuihin (ostettava erikseen, ite ostin Yokon suojasarjan). Näin meillä.sanoi:Toinen vaihtoehto olis tietysti jotku pussihousut jotka voi kiskaista farkkujen päälle ja sitten kuoria töissä pois, mutta se vaihtoehto ei oikein houkuta.