Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli sen verran tehtyä tänään et kävin purkaan etutolpat ja poistaan vanhat nesteet ja putsasin kaikki osat...vielä kun uudet sais nii pääsis laittaan kasaan koko paketin.pyörä makaa pukkien päällä, renkaat ja katteet sekä etupumput irti, katteet tuli maalarilta takas aivan upeeta jälkee muuten!
Tilattuna uudet kireämmät etujouset(hagon) ulkomailta. Laakerit irroitettu molemmista renkaista odottaa uusia, ketjut irroittamatta sekä rattaat(uudet odottaa paketissa).
Asennettu punosletkut eteen.
Vaihdettu tehoputket mallia scorpion(ulkomailta ostettu).
Huggeri tulossa postissa jossain päin maailmaa...
Mopo on Honda VTR 1000F vm2000
Ahaa, lajitovereita löytyy! Mulla samassa jamassa jo kolmatta talvea. Aikaa odotellessa...Kato, muitakin!!!!pesemättä,öljyt vaihtamatta,kummit odottaa....ei viel..pitkä talvi aikaa tehdä..![]()
![]()
Tuu tänne asumaan missä minä asun,eli kunnan vuokrataloon (lue juoppotalossa) missä ei saa unta öisin, kun pitää juosta pesismailan kanssa rapussa ja koputella ovia.(tosi on) Niin uskon että motivaatio kasvaa yhden päivän jälkeen 110 % .Nimittäin mä voisin kyllä vaikka muuttaa sun talliin mielummin.Mistä sais motivaatiota?
oletko itese tehny noi ilmanottoaukot vai ostitko koko kopan valmiina?Vähän vauhtiraitaa laitettu ja vanteet samalla värillä muita osia odotellessa.![]()
![]()
Eikai se Nummela nyt nii pahamesta ooTuu tänne asumaan missä minä asun,eli kunnan vuokrataloon (lue juoppotalossa) missä ei saa unta öisin, kun pitää juosta pesismailan kanssa rapussa ja koputella ovia.(tosi on) Niin uskon että motivaatio kasvaa yhden päivän jälkeen 110 % .Nimittäin mä voisin kyllä vaikka muuttaa sun talliin mielummin.Mistä sais motivaatiota?![]()
Sama oli minullekin eiliseen asti.pesemättä,öljyt vaihtamatta,kummit odottaa....ei viel..pitkä talvi aikaa tehdä..![]()