• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minulla oli näkymättömyyskypärä päässä....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GeeTee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi

http://www.ilkka.fi/Article....aakunta

Tuossa minulle tapahtunutta.

Oli todella ilkeä tunne, kun huomasi, että autokuski ei todellakaan näe minua, vaan katsoo ohitseni jonnekin selkäni taakse, josta tulee.... autoja!!!

Onneksi oli taajamanopeudet, niin tällä hetkellä pärjätään ihan Buranan popsimisella eli tälliä tuli polven seudun lihaksiin ja kyynärpäähän.

Eli olkaahan varovaisia vielä loppukausi.....

GeeTee

http://www.poliisi.fi/poliisi....ocument

Ilkan linkki näköjään mennyt rikki. Poliisin tiedotehan se alkuperäinen tiedottaja tässä on ollut.

Ja kiitos empatiasta. Pyörä tällä hetkellä pajan pihalla odottamassa vakuutusyhtiöbyrokratian rattaiden pyörähdyksiä.

Vasemmassa kyljessä rantuja etulokasuojassa, peilissä ja pakoputkessa. Molemmat vilkut vääntyneet ja ottaneet osumaa. Vaihdepoljin vääntynyt ja tankissa lommo. Kytkinkahva rupes mureneen juuresta, kun puristelin. (Vietiin hinurilla pajalle)

Lohkon kyljessä ei ihme kyllä näkynyt mitään, tosin siinä on vähän vanhaa sadetta pinnassa  
lookaround_orig.gif
, joten kromi ei kiillä ja ihan varma en ole.

Ei se kovin surullisen näkönen ole, kun sitten kun menee lähemmäs, rupee kylmäämään....

Edit: Lisätty poliisin tiedotteen linkki ja kuvaus pyörän vaurioista

Oivoi mitä puusilmäautoilijoita... Mites mopo, naarmuja vaan vaiko jotain isompaa?

Ja sitte vielä ne perinteiset, että onneks ei sulle käyny pahemmin
smile_org.gif

Kyl on ollu varmaan inhottavat fiilikset kun on tajunnut tilanteen! Harmi. Mutta tosiaan, onneksi ei käynyt sen pahemmin.  
thumbs-up.gif

Mitä tuossa on tapahtunut? Mulle tuli vain joku sisäänkirjaus- tai rekkausruutu.

Olisko ollut tämä uutinen? Ei pääse lukemaan ilman kirjautumista:

Auto tuli yksisuuntaista vastaan, motoristi loukkaantui.
Moottoripyöräilijä loukkaantui törmättyään henkilöauton kanssa Kokkolan keskustassa maanantaina alkuillasta. Henkilöauto ajoi yksisuuntaista katua väärään suuntaan. Tullessaan Pitkänsillankadulle vasemmalta tullut moottoripyörä törmäsi henkilöauton takapuskuriin.
Online - Maakunta - 07.09.2010

Liikenneympyrästä puhuttiin alkuperäisessä uutisessa. Auto tullut eteen ja pyörä kaatunut väistäessä.

sanoi:
Oli todella ilkeä tunne, kun huomasi, että autokuski ei todellakaan näe minua, vaan katsoo ohitseni jonnekin selkäni taakse, josta tulee.... autoja!!!

Voi vain kuvitella tuntemukset kypärän sisällä tuossa vaiheessa kun tajuaa että kohta joko rysähtää päin tai sitten löytää itsensä muualta kuin mopon selästä.

Huh...onneksi ei ole osunnut "vielä" toistaiseksi aivan vastaavaa tilannetta vaikka läheltä piti tilanteita onkin ollut...

Oot varmaan jääny piiloon auton A-pilarin taakse.
Empä yhtään ihmettele, kun joskus sinne on jäänyt autokin piiloon niin miksei pyöräkin.

Pitää kyllä pään ja niskan olla liikkeessä näissä nykyautoissa, kun alkaa pilarit olemaan sen verran paksuja.

Moi

Paljon mahdollista, että olen ollut A-palkin takana, kun kaveri tuli kohti ympyrää.

Autokuski kuitenkin pysäytti ensin ja siinä vaihessa auto oli lähes 90 asteen kulmassa minuun. Näin, kuinka kuski katsoi minun ohitseni oikealta puolelta takanani tulevia autoja. Auton lähtiessä uudelleen liikkeelle kuski käänsi vasemmalle kääntyneen päänsä eteenpäin ja silloin tuli hyttiinkin kauhistunut ilme, että mistäs tuo tuohon tupsahti. Ja sitten keikahdettiin.

GeeTee

Moi

Paljon mahdollista, että olen ollut A-palkin takana, kun kaveri tuli kohti ympyrää.

Autokuski kuitenkin pysäytti ensin ja siinä vaihessa auto oli lähes 90 asteen kulmassa minuun. Näin, kuinka kuski katsoi minun ohitseni oikealta puolelta takanani tulevia autoja. Auton lähtiessä uudelleen liikkeelle kuski käänsi vasemmalle kääntyneen päänsä eteenpäin ja silloin tuli hyttiinkin kauhistunut ilme, että mistäs tuo tuohon tupsahti. Ja sitten keikahdettiin.

GeeTee
Tässä ei sitten riittänyt vanha viisaus: kun näet kotilokuskin silmänvalkuaiset, voit olla varma että sut on havaittu?

Pääasia että selvisit isommitta vaurioitta
smile_org.gif

Back