Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just näin....kun tuohon mittarhin saahan "täppiä" muutampi sata, niin alakaa varmasti näyttämhän prosenttilukemat suurinpiirthein yhtiöitten markkinaosuutta vastaavilta...
Mulla tapiola olisi perushinnaltaan 37% kalliimpi, joten veisi 6 vuotta 10% bonuskasvulla ennenkuin se tulisi yhtä halvaksi kuin toinen yhtiö, puhumattakaan kertyneistä maksuista.Aina ollut kaikki vakuutukset Tapiolassa eikä ole koskaan ollut ongelmia. Joskus olen kaverien kuullut marisevan ainakin Fennian toiminnasta. Nyt kun täs viimisen 3kk olen kilpailuttanut vakuutusyhtiöitä niin huomasin ettei esim. Fennia anna osakaskolle ollenkaan kolariturvaa. Ei kotilossa eikä mopossa. Ehkä juuri siksi on kavereilla ollut joskus ongelmia. Tapiolaa suosittelen! on ihan todella kilpailukykyiset hinnat ja porkkanana on se että liikennevakuutukset nousee 10% vuodessa (edellyttäen tietysti ettei töpeksi ollenkaa) kun kaikissa muissa yhtiöissä nousee 5%. Ja jos nätisti pyytää niin saa kaskon prosentitkin 70% kun normaalisti tarjoavat 50%. Itse ainakin sain![]()