• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Minkä merkin öljyjä ootte käyttäny?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawa636
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs itellä -02 636 kawa ja kyselisin mielenkiinnosta että mitä öljyä ootte kokeillu/todennu toimivaksi?? omalla pyörällä ajettu n.25000 ja pikkasen on ollu havaittavissa kytkimen luistamista joka on helpottanu öljyn vaihdon jälkeen vähäks aikaa. Kawassa taitaapi olla Shellin öljyt vakiona?

Tästähän ei ole vielä juttua ollukkaan
veryangry.gif

Siis ihan pakko vastata: Mobil Delvac, Delvac, Delvac, ....
sport05.gif

Niin eikä millään pahalla, se on oikeasti ihan hyvä öljy eikä ainakaan kytkin luista.
biggrin.gif

Tästähän ei ole vielä juttua ollukkaan
veryangry.gif
Ttu toi haku on paska. Melkein kaikki foorumit mukana haussa. Sanoilla öljy, öljyt, moottoriöljy, moottoriöljyt, öljymerkki ja öljymerkkisi, ei löytynyt yhtään aihetta järkevästi koluavaa keskustelua. Niin, kyllähän niitä täällä on. Tietysti sanan "järkevä" käyttöä voisi vielä harkita, mutta....Heittäkää linkkiä.

Olishan sielt haun kauttakii varmaan jonaa päivänä joku aiheeseen liittyvä vastauskii löytyny mut aika kaukaa meni mun mielestä ainakii niillä hakusanoilla millä tuli yritettyy... mut vikahan tunnetust on käyttäjäs, kuinkas muuten
veryangry.gif

Motulista vaihdettiin viime kesänä Castroliin sillä seurauksella etteivät vaihteet mene enää yhtä hyvin päälle..

Muusta en tiedä mutta mulle sanoi viimetalvena Sumekon asiantuntija että kyykky Kawoihin nimenomaan mineraaliöljyä normaalikäyttöön sit täyssynteettistä radalle (vaihto joka päivän jälkeen). Gixxerissä Castrolin täyssynteettiset sisällä.

Mulla samoja ongelmia kun jaskaxilla. castrolin öljyllä tuli ajeltua viime kesä ja eipä ainakaan omassa pyörässä kovin hyvin pelannu, muutaman kerran vaihteet hyppi pois päältä ja piti muutenkii vähän ylimäärästä meteliä. Voihan se tietty olla että metelit yms johtuu pyörästäkii mut ajattelin muun valmistajan öljyä kokeilla.

hondalaista oon käyttänynnä ja hyvin on pelannut,paremmin kuin repsollin kankeenpi plaatu.kawa zxr 750 h2.hondalaista käytän jatkossakin,sillä pelaa kytkin ja vaihteisto hyvin.

Nyt kokeillaan Shell vsx 10w-40. Oli niin kallista 4 litraa 13,95€
eek.gif
Mistä tuohon hintaan irtoaa tuota vsx:ää?? niin ja itse vastaus delvac tyyppistä öljyä ovat minunkin 3 viimeistä hondaa ilomielin käyttäneet ja erittäin positiivisin kokemiksin
smile_org.gif
ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Back