Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin. Ei vaan viimeksi löytynyt kuin 20w/50, joka on turhan jööttiä. Onko 10/40 poistunut? No, laitoin sit Kendallin synteettistä, kun sain halvalla™Teboilin superbikea olen käyttänyt niin busassa kuin yamahan kusiaisessakin - hyvin on skulannut. Miksei tuo toimis kwaakussakin![]()
Hmmh, miten muistelisin et toi uusin laatikko mitä mulle tuli ois ollu 15w/50. Eka kannu on matkalehmässä ollu sisälläkin jo jokusen tonnin ja kivasti toiminu.Samoin. Ei vaan viimeksi löytynyt kuin 20w/50, joka on turhan jööttiä. Onko 10/40 poistunut?Teboilin superbikea olen käyttänyt niin busassa kuin yamahan kusiaisessakin - hyvin on skulannut. Miksei tuo toimis kwaakussakin![]()
tiedätkö että myös delvac luokitellaan ns. heavy duty=raskaan kaluston öljyksi, tosin yleisemmin käytetään sanaa dieselöljy! olen käyttäny tuota jo kolmessa pyörässä ja no problemo(en nyt tarkota tuota motox öljyä), pyörät ovat toimineet sekä vaihteistoltaa että moottoriltaan nätimmin kun ns. mp-öljyilläÄlä missään nimessä laita heavy dutyä. Tuo merkintä tarkoittaa, että öljy sisältää paljon moottoria kuluttavia lisäaineita.ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€![]()
![]()
![]()
Just tota 15W-50 mullakin on ollut, sitä on ollut myös 10W-40 versiona jota en ole enää hyllyillä nähnyt, jos nyt en kovasti etsinytkään. Hyvin toiminut jammussakin, laatikko pelaa lähes yhtä hyvin kuin Iso D:llä....Hmmh, miten muistelisin et toi uusin laatikko mitä mulle tuli ois ollu 15w/50. Eka kannu on matkalehmässä ollu sisälläkin jo jokusen tonnin ja kivasti toiminu.
Juu oletten varmaan oikeassa. Olishan se käynyt varmaankin, mutta millä sitä köyhä hifistelis jos ei öljyilläJust tota 15W-50 mullakin on ollut, sitä on ollut myös 10W-40 versiona jota en ole enää hyllyillä nähnyt, jos nyt en kovasti etsinytkään. Hyvin toiminut jammussakin, laatikko pelaa lähes yhtä hyvin kuin Iso D:llä....Hmmh, miten muistelisin et toi uusin laatikko mitä mulle tuli ois ollu 15w/50. Eka kannu on matkalehmässä ollu sisälläkin jo jokusen tonnin ja kivasti toiminu.
![]()
jooh, käsittääkseni se 10/40 on poistunut. Noh, ihan sama - itsellä joku 20 litraa tota 15/50:sta nyt joten pitänee ajella ne eka poies...Just tota 15W-50 mullakin on ollut, sitä on ollut myös 10W-40 versiona jota en ole enää hyllyillä nähnyt, jos nyt en kovasti etsinytkään. Hyvin toiminut jammussakin, laatikko pelaa lähes yhtä hyvin kuin Iso D:llä....Hmmh, miten muistelisin et toi uusin laatikko mitä mulle tuli ois ollu 15w/50. Eka kannu on matkalehmässä ollu sisälläkin jo jokusen tonnin ja kivasti toiminu.
jos olet asiantuntija niin valaisisitko meitä kymmeni jopa satoja delvacilla ym vastaavilla öljyillä ajavia että mitä siinä niin haitallista on? ja miksi sitä ei voisi käyttää? luulisin että täällä aika moni olis kiinnostunu tietämään asiasta faktojaTiedän, juuri siitä syystä en heavy duty öljyä käyttäisi kuin työkoneissa. T. Voiteluainetehtaalla työskentelevä...tiedätkö että myös delvac luokitellaan ns. heavy duty=raskaan kaluston öljyksi, tosin yleisemmin käytetään sanaa dieselöljy! olen käyttäny tuota jo kolmessa pyörässä ja no problemo(en nyt tarkota tuota motox öljyä), pyörät ovat toimineet sekä vaihteistoltaa että moottoriltaan nätimmin kun ns. mp-öljyilläÄlä missään nimessä laita heavy dutyä. Tuo merkintä tarkoittaa, että öljy sisältää paljon moottoria kuluttavia lisäaineita.ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€![]()
![]()
![]()
![]()
Siis kuka on puhunut vaihteistoöljystä? siis kyseessä on ihan normi moottoriöljy, ei kai kukaan laita vaihteistoöljyä moottoriin, vaihteisto öljythän on viskositeetiltaan jotain yli 70w-90->!Tiedän, mutta ei se sitä sulje pois, että kone kuluu taatusti enemmän käytettäessä heavy duty öljyä. Näyttää näissä öljy keskusteluissa unohtuvan se kaikkein tärkein; öljyn tehtävä on suojata moottoria kulumiselta. Oman duunipaikan labra ei voinut suositella heavy duty vaihteistoöljyä edes Meganen vaihdelaatikkoon. Juuri siitä syystä en heavy duty öljyä käyttäisi kuin työkoneissa T. Voiteluainetehtaalla työskentelevä...tiedätkö että myös delvac luokitellaan ns. heavy duty=raskaan kaluston öljyksi, tosin yleisemmin käytetään sanaa dieselöljy! olen käyttäny tuota jo kolmessa pyörässä ja no problemo(en nyt tarkota tuota motox öljyä), pyörät ovat toimineet sekä vaihteistoltaa että moottoriltaan nätimmin kun ns. mp-öljyilläÄlä missään nimessä laita heavy dutyä. Tuo merkintä tarkoittaa, että öljy sisältää paljon moottoria kuluttavia lisäaineita.ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€![]()
![]()
![]()
"Öljyn tärkein tehtävä on suojata moottoria kulumiselta " .Tiedän, mutta ei se sitä sulje pois, että kone kuluu taatusti enemmän käytettäessä heavy duty öljyä. Näyttää näissä öljy keskusteluissa unohtuvan se kaikkein tärkein; öljyn tehtävä on suojata moottoria kulumiselta. Oman duunipaikan labra ei voinut suositella heavy duty vaihteistoöljyä edes Meganen vaihdelaatikkoon. Juuri siitä syystä en heavy duty öljyä käyttäisi kuin työkoneissa T. Voiteluainetehtaalla työskentelevä...tiedätkö että myös delvac luokitellaan ns. heavy duty=raskaan kaluston öljyksi, tosin yleisemmin käytetään sanaa dieselöljy! olen käyttäny tuota jo kolmessa pyörässä ja no problemo(en nyt tarkota tuota motox öljyä), pyörät ovat toimineet sekä vaihteistoltaa että moottoriltaan nätimmin kun ns. mp-öljyilläÄlä missään nimessä laita heavy dutyä. Tuo merkintä tarkoittaa, että öljy sisältää paljon moottoria kuluttavia lisäaineita.ajattelin seuraavaksi kokeilla motonetin motox 15w-40 heavy duty öljyä näytti olevan 20L pönttö alle 50€![]()
![]()
![]()
Mitäs helvettiä : joku kuulemma valmistaa semmosta öljyä joka kuluttaa moottoria vähän saatanasti ? Ei jummarra .
Varsinainen asiantuntija lausuntoPISTEVäännetään nyt vielä rautalangansta.
HEAVY DUTY = PALJON MOOTTORIA KULUTTAVIA LISÄAINEITA
oli se sitten vaihteistoöljyä tai moottoriöljyä.
Älähän hättäile. Delvaccimiehet vaan suuttuvat aina, jos joku tohtii epäillä sitä ainoaa ja oikeaa..Anteeksi jos aiheutin pahennusta.
eipä ole delvac räjäyttäny ainakaan tuon 1000 cbr:n konetta, lue tuo hondamanian kirjotus tuossa alussa! http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=57977;Väännetään nyt vielä rautalangansta.
HEAVY DUTY = PALJON MOOTTORIA KULUTTAVIA LISÄAINEITA
oli se sitten vaihteistoöljyä tai moottoriöljyä.
Toimii!Nyt kokeillaan Shell vsx 10w-40. Oli niin kallista 4 litraa 13,95€![]()