Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En katso Trumppa lasein maailmaa mutta täytyy sanoa että Thruxton on yksi hilpeimpiä pyöriä jolla olen itse ajanut. Luulen että ymmärsin sen kanssa huristellessa mitä on ajamisenilo.Pakko kommentoida![]()
Kannattas hommata Thruxton ! Siinä on kyykky joka on naku. Tehoja hirveät 70hv, mutta pääsee silti autoista ohi tuosta vaan. Jos on huomion kipeä yhtään niin tuo auttaa siihenkin. Kääntää päitä enemmän kuin yksikään noista edellä mainituista![]()
Kyllä kyykkypyörän pitää kiertää eli siinä suhteessa kusiainen on hyvä juttu. Jos taas vääntökonetta etsii, kannattaa ostaa traktori...
Todentotta, Daytona 675 huipputeho on 12600 kierroksella, kun se R1:llä on jo 12500:ssa. No, kusiaisnelikoissa saattaa kyllä olla lähempänä 14-15000:a.Kyllä kyykkypyörän pitää kiertää eli siinä suhteessa kusiainen on hyvä juttu. Jos taas vääntökonetta etsii, kannattaa ostaa traktori...
Muutkin on kehuneet omiaan, niin kannampa minäkin korteni kekoonTunne taitaa ratkaista sen lopulta.
Uskon, että möhköenduro ei ole ainakaan huonompi kuin iso bandit, ainakaan omassa ajossa. Bandit oli hyvä pyörä kaikin puolin, ei vain antanut sitä haettu fiilistä mutkittelussa. Luulen, että pyörä oli poikkeuksellisen huono yksilö jousitukseltaan, se lieni aika kulunut. Ja tästäkin on jo tosiaan aikaa. Erinomainen moottori siinä oli.
Monta pyörää olisi ihannevaihtoehto, mutta pakko kaiketi tyytyä yhteen jo pelkästään vakuutusmaksujen vuoksi.
Jotenkin arvasin, että 600 cc vakiopuolustaja iskeeMulla menee niin matkalla kuin kaupungissa sportti, naku, enska, copperi jne jne.
Sporteista tykkään eniten ja ei niillä mun mielestä ole vaikea ajaa kaupungissa, niin kuin ei millään pyörällä.
Katteettomuus ei todellakaan estä pitämästä kortti pois vauhteja alkuunkaan. reipasta kahtasataa jaksaa ajella useamman tunnin![]()
zx6r kawa on hiton hyvä pyörä. Juuri tuo 03-04 on erittäin makoisa peli!
600 on helpompi ja mukavampi pyörä ajella kuin tonninen.
600:lla saa avata kurvista kaiken kun tonnisella joutuu säästelee ja siksipä niillä hyvin usein myös tullaan kurvista kovempaa, suorilla taas tonninen jättää, mutta kuka sitä suorille loputonta tehoa tarvitsee.
Motoristin jonka tarve on tonniselle, ettei tarvitse vaihtaa voisi vaihtaa skootteriin ja variaattoriin. Ei tarvitse vaihtaa![]()
600:set on kisamaisempia asennoltaan ja olemukseltaan, siis pirun paljon parempi ja mukavampi ajaa tiukemmassa asennossa.
Osta 600![]()
Ai olisit heti sanonut, että olet sokeaNyt halut ovat tarkentuneet, mitä mieltä olette seuraavista pyöristä: Yamaha FZ 1 N 2006, Ducati Monster 1000 DS 2003, Ducati Multistrada 1000 DS 2007 , Suzuki 1000 Vstrom 2006 ja KTM Supermoto 950.
Päätin, etten nyt osta kyykkyä, vaikka hienoja nekin ovat. Käytännöllisyys ajaa asioiden edelle tässä.
kun on tottunut tonniseen, niin kusiainen tuntuu lievästisanottuna vammaiselta sen jälkeen. Vähän silleen "onko tää rikki" ja sitten hirveä kierroksilla piiskaaminen, että liikkuisi ja vaihteiden kanssa pelaaminen siihen päälle...
Lisättäköön että kyykyn ajamiseen tulee rutkasti lisää hauskuutta kun tehot kasvaa, vaikkei vauhtia missään lisää saisikaan, ei edes suoralla kun sopivaksi välittää. Kyllä kusiaisissakin vauhdin puolesta paukut riittää mihin vaan.Todentotta, Daytona 675 huipputeho on 12600 kierroksella, kun se R1:llä on jo 12500:ssa. No, kusiaisnelikoissa saattaa kyllä olla lähempänä 14-15000:a.Kyllä kyykkypyörän pitää kiertää eli siinä suhteessa kusiainen on hyvä juttu. Jos taas vääntökonetta etsii, kannattaa ostaa traktori...
Kuutiot eivät tee autuaaksi, vaan teho. Se tekee aina vaan autuaammaksi niin kauan, kunnes lisätehosta ei ole enää etenemisen kannalta hyötyä.![]()
Tämän jälkeenkin voi tosin olla hyötyä laajemmasta tehoalueesta olettaen, ettei paino kasva liikaa tai kallistusvarat kärsi.
Eikös se ole rykkönen? Mistä se t sinne tulee?Osta rytkönen, mäkin ostin ja hyvin sutii![]()
Itse en ole ikinä kuullut puhuttavan rykkösestä, aina se on ollut rytkönen. Ainakin minulle.Eikös se ole rykkönen? Mistä se t sinne tulee?Osta rytkönen, mäkin ostin ja hyvin sutii![]()
Toisaalta käytetäänhän Harley Dawidsoneista lempinimiä "harrikka" ja "harlikka".
Itse suosin tuota "harrikka" versiota vaikka toisaalta se l sinne väliin HD:n tapauksessa sopisi.
Ei nyt liittynyt mihinkään mitenkään mutta otti vaan silmään tuo ryTkönen.
sinuna vaihtaisin tuosta listalta tuon yamahan FZ1N ilman muuta kawan z1000:n vaikka yamahassa on paperilla enemmän tehoja niin käytännössä se on jotain muuta.Siis tarkoitan että sen tuntee ajossa hyvinkin ovat varmaan luonteeltaan niin erillaiset moottorit.kawa on hauska peli yamahan verrattuna. mielestäni fz1n on hyvinkin samanlainen rauhallinen pyörä niin kuin banditkin.Mitä sanotte seuraavista nakuista: Triumph Speed se uudempi malli Triple, Street Triple, FZ1N ja Ducati Monster 1000 tai S4.
Minkä itse valitsisitte ja miksi?
Multistrada on monen mielestä ruma, jostain syystä siinä näkee omiin silmiin jotain hienoakin. Ehkä puolisokeutta ilmassa.
Thruxton on vieläkin kyllä hieno pyörä ja Ducati 1000 Sport on upean näköinen.
Alle 9000-10000 tonnin saanee jo ihan hyviä kyykkyjäkin? Vaikka olen jättämässä niitä pois tuon oletetun kaupunkiajon vaikeuden vuoksi. Mutta en tietysti kokeilematta ainakin paria eri mallia niissä olosuhteissa.
Jos tulisi ostettu taas möhkönaku, valinta olisi Suzuki Gsx 1400 tai Yamaha MT-01. Mutta ei nyt ole niiden aika.
Ja jonkun mainitsema SV 1000 on ihan ok näköinen pyörä. Muuten ei ole paljoa tietoa siitä.
Osta Street TripleMitä sanotte seuraavista nakuista: Triumph Speed se uudempi malli Triple, Street Triple, FZ1N ja Ducati Monster 1000 tai S4.
Minkä itse valitsisitte ja miksi?
Multistrada on monen mielestä ruma, jostain syystä siinä näkee omiin silmiin jotain hienoakin. Ehkä puolisokeutta ilmassa.
Thruxton on vieläkin kyllä hieno pyörä ja Ducati 1000 Sport on upean näköinen.
Alle 9000-10000 tonnin saanee jo ihan hyviä kyykkyjäkin? Vaikka olen jättämässä niitä pois tuon oletetun kaupunkiajon vaikeuden vuoksi. Mutta en tietysti kokeilematta ainakin paria eri mallia niissä olosuhteissa.
Jos tulisi ostettu taas möhkönaku, valinta olisi Suzuki Gsx 1400 tai Yamaha MT-01. Mutta ei nyt ole niiden aika.
Ja jonkun mainitsema SV 1000 on ihan ok näköinen pyörä. Muuten ei ole paljoa tietoa siitä.