+1Nämä jutut on paljon kuskista kiinni ja siitä miten sopiva pyörä on kuskin kokoon nähden.
Koeajamallahan se sopivin selviää..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Nämä jutut on paljon kuskista kiinni ja siitä miten sopiva pyörä on kuskin kokoon nähden.
Koeajamallahan se sopivin selviää..
En ihan ymmärrä mitä ekan vaihteen pituus vaikuttaa kun kympissä on kuitenkin voimaa kulkea kevyesti kaupunki lörröötystä kutosella kiekat melkein tyhjäkäynnilläyks asia puoltaa kyllä kusiaisen suuntaan esim kawalla joiden parissa itse olen touhunnut mutta luulen että muilla merkeillä sama juttu on tuo 1vaihteen pituus tonnisessa esim 10r ei ole mikään kaupunki peli kun kulkee 1vaihteella jo 160-170km/h eli ei mikään helppo ja mielyttävä kaupunkinopeuksissa kun taas kusiainen ei pääse lähellekään sitä jolloin sopii tuonne kaupunkiin varmasti paremmin. mutta naku on sinne kuin tehty mutta sopii myös hyvin pidemmille reissuille kun matkanopeudet pysyy alle 150km/h
Jokapäiväisessä ajossa, nurkissa pyörittelyssä, kaupunkiajossa, matka-ajossa ja ylipäätään kaikessa, mikä ei etäisestikään muistuta rata-ajoa, iso matkaenska on itse asiassa helvetisti parempi kuin yksikään kyykkypyörä.Ja isot matkaendurot on jotenkin kanssa hienoja. Mutta mites ne varsin isoina jokapäiväisessä ajossa? Vaikka Suzuki Vstrom 1000?
Älä Possi viitti. Kilosen teho ja voima tekee narkomaaniksi se on oikea huvipuisto...Ja ihan yleisesti ottaen, mun mielestä sitä kilopyörää ei mihinkään tarvitse. Kuussatkullakin saa kortin hyllylle ja/tai lapun varpaaseen ihan yrittämättä.
Tiedät sen siitä kun tulet ajamasta niin virne naamalta ei katoa minnekään ja odottaa koko ajan uutta tilaisuutta päästä vetään kolmeneljä ensimmäistä vaihdetta tappiin...Miten tuo teho ja voima koukuttavat? Onko pakko ajaa kokoajan todella lujaa vai kiihdyttely ja mutkapätkäfiilistely tuovat hyvän huvipuistofiiliksen?
ajosta tulee helposti nykivää kun mennään esim jonossa ja tyhjäkäynnillä kaupunkien kolmenkympin nopeus tulee jo vastaan ja sitten nämä asiat vielä yhdistetään kakspäällä ajoon niin ei varmasti nautinnollisinta mitä mopoilusta saa irti.vääntö on kyllä kohdillaan 1000:ssa verratuna 600:seen.En ihan ymmärrä mitä ekan vaihteen pituus vaikuttaa kun kympissä on kuitenkin voimaa kulkea kevyesti kaupunki lörröötystä kutosella kiekat melkein tyhjäkäynnilläyks asia puoltaa kyllä kusiaisen suuntaan esim kawalla joiden parissa itse olen touhunnut mutta luulen että muilla merkeillä sama juttu on tuo 1vaihteen pituus tonnisessa esim 10r ei ole mikään kaupunki peli kun kulkee 1vaihteella jo 160-170km/h eli ei mikään helppo ja mielyttävä kaupunkinopeuksissa kun taas kusiainen ei pääse lähellekään sitä jolloin sopii tuonne kaupunkiin varmasti paremmin. mutta naku on sinne kuin tehty mutta sopii myös hyvin pidemmille reissuille kun matkanopeudet pysyy alle 150km/hMielellää isompi niin riittää vähän pitenmällä ja ei tarvii olla jo ensi vuonna vaihtamassa..![]()
No joo. Itsellä tuo ainakin meni niin, että kaikki sanoivat, että "kilonen on sitten kiva kun ei tartte koko ajan pykältää". Mutta kun se pykältäminen on vaan hauskempaa. Sitten onkin jo vauhdit ihan älyttömiä. Kusiaisella kun ajaa ilman katteita, siinä on vähän enemmän tekemisen meininkiä vaikka vauhti on järkevissä mitoissa.Miten tuo teho ja voima koukuttavat? Onko pakko ajaa kokoajan todella lujaa vai kiihdyttely ja mutkapätkäfiilistely tuovat hyvän huvipuistofiiliksen?
On ja reilusti. Varsinkin kadulle sopivaksi välitettynä.Jos mietitään tuollaista jumbojet-enduroa, niin mitä sieltä puolelta on hyviä, äkkiseltään eteen tulee etsimällä Suzuki V-strom 1000, Aprilia Caponord ETV 1000 ja Honda Varadero. Ktm iso enduro menee hinnaltaan yli sen mitä haluaa laittaa pyörään.
Jotkut ovat ehdottoneet isompaa(1000) kyykkyä, onko se vääntö niissä paljoa sen enempää käytettävissä normiajossa kuin esimerkiksi kuussatasissa?
ei tod se siitä kiinni ole onko pyörässä katteet vai ei. en mä ainakaan mitenkään jalkoihin jäänyt tuo z1000 kanssa. yks hyvä homma noissa nakuissa on vielä, tuo ajoviimasta tuleva melu on paljon pienempi kuin katetuissa usein koska etupleksi ei ohjaa viimaa suoraan kypärään vaikka aluksi viima vähän voi riepotella mutta siihen tottuu aika nopeasti jonka jälkeen ei edes huomaa koko asiaa kun ehkä jonkun rekan perässä ajaessa.Ja sitten kun vertaatte nakuihin, jotkut sanovat nakujen estävän kovemmat nopeudet. Onko näin?
Osta vain se Daytona 955i. Enemmän tehoja ja katteet. Molemmista pääsee eroon, jos siitä triplen haluat tehdäKummatkin Ktm mallit kiinnostavat runsaasti, mutta ei tule nyt laitettua noiden vaatia rahasummia pyöriin.
Varmaan tulevaisuudessa on niiden aika.
Triumph Speed Triple 2002 on nyt koeistuttu. Hieno, hieman vanhahtava ulkonäkö. Mitä eroja moottori lisäksi siinä on Speed Fouriin? Entä onko tuo triplemoottori niin erityinen ja upea verrattuna neloseen, kuin useat väittävät. Ääni korkeilla kierroksilla on kieltämättä hieno. Muttta miten eroaa käytännössä? Onko Speed triple muuten vanhanaikainen verrattuna 00-04 tienoilla tehtyihin kyykkysportteihin?