Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halavatun kloppi, sääkö tän sateen taioit?ja joudun siis erikseen tarkentamaan että pappa on syntynyt vuonna 1965
Varhaisnuoriso se täällä remuaaHalavatun kloppi, sääkö tän sateen taioit?ja joudun siis erikseen tarkentamaan että pappa on syntynyt vuonna 1965
heh heh heh... Itse 47 ja kaveri 49 toukokuun ekalla viikolla rautaperse Tukholma-Cochem 19 tuntia pyörinä XX ja Hayabusa. Ens kesänä suunnitelmissa ss1500 Monacoon tai jotain, pitäiskö perua?60v alkaa mun mielestä olemaan sellanen ikä jo että siinä ei moottoripyörän hallinta enää onnistu niin hyvin kun sen pitäis onnistua... Autoilla tilanne on iha eri ku ei tarvitse fysiikkaa siihen ajamiseen... 50v vielä pystyy varsin hyvin ajamaan moottoripyörää kunhan ite tajuaa välttää niin pitkiä ajomatkoja että voimat loppuu kesken...
HUOM! En tietenkää millään tavalla kohdista tätä jokaseen henkilöön joka on yli 50v. Tunnen itseki monta yli 60 vuotiasta jotka on paremmassa kunnossa kuin moni 40-vuotias...
heh heh heh... Itse 47 ja kaveri 49 toukokuun ekalla viikolla rautaperse Tukholma-Cochem 19 tuntia pyörinä XX ja Hayabusa. Ens kesänä suunnitelmissa ss1500 Monacoon tai jotain, pitäiskö perua?60v alkaa mun mielestä olemaan sellanen ikä jo että siinä ei moottoripyörän hallinta enää onnistu niin hyvin kun sen pitäis onnistua... Autoilla tilanne on iha eri ku ei tarvitse fysiikkaa siihen ajamiseen... 50v vielä pystyy varsin hyvin ajamaan moottoripyörää kunhan ite tajuaa välttää niin pitkiä ajomatkoja että voimat loppuu kesken...
HUOM! En tietenkää millään tavalla kohdista tätä jokaseen henkilöön joka on yli 50v. Tunnen itseki monta yli 60 vuotiasta jotka on paremmassa kunnossa kuin moni 40-vuotias...
no sittenJos alkaa olla kotiloiden jaloissa mopolla, on paras myydä mopo pois iästä riippumatta![]()
Hmm suomenkielen opettelu/ymmärtäminen ON sallittua!!!heh heh heh... Itse 47 ja kaveri 49 toukokuun ekalla viikolla rautaperse Tukholma-Cochem 19 tuntia pyörinä XX ja Hayabusa. Ens kesänä suunnitelmissa ss1500 Monacoon tai jotain, pitäiskö perua?
Etkö tosiaan huomaa?Eli minkä ikäisenä mielestänne lopetus aiheellinen/perusteluja?
Itsehän sitä ei välttämättä huomaa![]()
Hä hä hä! Lapset kontrolloimaan aikuisia(?)60v alkaa mun mielestä olemaan sellanen ikä jo että siinä ei moottoripyörän hallinta enää onnistu niin hyvin kun sen pitäis onnistua... Autoilla tilanne on iha eri ku ei tarvitse fysiikkaa siihen ajamiseen... 50v vielä pystyy varsin hyvin ajamaan moottoripyörää kunhan ite tajuaa välttää niin pitkiä ajomatkoja että voimat loppuu kesken...
Luetun ymmärtämistä... heh heh.. = Minkä tahansa ikäisen tulee välttää niin pitkiä ajomatkoja että voimat loppuu kesken(...), eri ikäisillä matkan pituus saattaa olla erilainen. Vanhemmilla saattaa ns. jaksu olla paljon parempi kuin vesseli-ikäisillä. Ja käsivarren lihaksista vois jatkaa pidempäänkin mutta ne eivät kokemukseni mukaan paljoakaan liity maantiemoottoripyöräilyynHmm suomenkielen opettelu/ymmärtäminen ON sallittua!!!heh heh heh... Itse 47 ja kaveri 49 toukokuun ekalla viikolla rautaperse Tukholma-Cochem 19 tuntia pyörinä XX ja Hayabusa. Ens kesänä suunnitelmissa ss1500 Monacoon tai jotain, pitäiskö perua?
Enkös juuri sanonut että
"50v vielä pystyy varsin hyvin ajamaan moottoripyörää kunhan ite tajuaa välttää niin pitkiä ajomatkoja että voimat loppuu kesken..."
Tarkoittaa sitä että jos on kunto kohdallaan niin ajakoot mun puolesta vaikka maapallon ympäri.. Mutta esim. oma isä joka on 55v, sanoi ettei tarvinnut kuin parikymmentä kilometriä ajaa niin alkoi kädet puutua jo melkoisesti. Vaik sillä kova kunto muuten onki ni käsien lihaksiston kunnosta ei voi sanoa samaa...