joku 55k tais ollaMillasilla vuosituloilla noi 1 k €:n sakot tulee tosta ~40 kmh ylityksestä? Kuulostaa jo senverran kovilta sakoilta, että saa siinä vähän tulojakin olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joku 55k tais ollaMillasilla vuosituloilla noi 1 k €:n sakot tulee tosta ~40 kmh ylityksestä? Kuulostaa jo senverran kovilta sakoilta, että saa siinä vähän tulojakin olla.
Viimeisen vahvistetun verotuksen mukaan eli taitaa vieläkin olla verovuosi 2006.Menee viimesimmän verotustietojen mukaan.Mitenköhän, ottaako sakottaja tulot kuluvalta vuodelta vai edellisen vuoden mukaan?![]()
![]()
Yleensä hyvä näin![]()
Olis varmaan pitänyt mainita,mut en ollu oikeen juttu tuulella,eiköhän se pelle ois vetäny herneet ja ruvennu syynää putkistoa yms..vähän joutu ihmettelemään,kun molemmat kytät työnteli nenäänsä mustan tuplakuplan taakse ja hämmästeli,kun siitä ei nähnyt läpi,odottelin jo että päättävät sen olevan laiton ja sakottavat.12 vuotta moottoripyöräilyä takana ja ensimmäiset ylinopeus sakot,toivottavasti tämä on poikkeus ja hyvä tuuri jatkuu.... vakionopeuden säädin,tiedä sitten,mut kyl mä oon ainakin säätänyt kyseisestä potikasta tähän asti kahvalämppäreitä.![]()
mainitsitko kytälle asiasta. Meinaan ois rätkäkyttä saattanu nolostua![]()
![]()
Missähän olivat kyttäämässä? Tulee tässä ajeltua päivittäin niin tietäisi vahtia... Niin ja onkohan sun Blackbirdi tuossa Katajaharjulla olevan talon pihasta lähtevä joka on välillä tehnyt kiusaa samaisen pihan Mersun varashälyttimelleTänään aamulla Helsingin Lauttasaaressa,65km/h 40 alueella,14 päiväsakkoa 336€,olin sitten viimenen ajoneuvo joka liputettin sivuun,olivat juuri vaihtamassa paikkaa.Prätkäkyttä selitti toiselle kytälle,et mun pyörässä on vakionopeuden säädin,tiedä sitten,mut kyl mä oon ainakin säätänyt kyseisestä potikasta tähän asti kahvalämppäreitä.![]()
Tervetuloa rikollisten joukkoon.Olis varmaan pitänyt mainita,mut en ollu oikeen juttu tuulella,eiköhän se pelle ois vetäny herneet ja ruvennu syynää putkistoa yms..vähän joutu ihmettelemään,kun molemmat kytät työnteli nenäänsä mustan tuplakuplan taakse ja hämmästeli,kun siitä ei nähnyt läpi,odottelin jo että päättävät sen olevan laiton ja sakottavat.12 vuotta moottoripyöräilyä takana ja ensimmäiset ylinopeus sakot,toivottavasti tämä on poikkeus ja hyvä tuuri jatkuu.
Tulin Lauttasaarentieltä,Meripuistontietä Vattuniemeen päin,en nähnyt tutkaa,mut seuraavassa kiertoliittymässä oli sheriffi lapa pystyssä pysäyttämässä,oon duunissa siinä lähellä,eikä oo eka kerta kun pysäyttelevät jengiä siinä.En kyllä kiusaileMissähän olivat kyttäämässä? Tulee tässä ajeltua päivittäin niin tietäisi vahtia... Niin ja onkohan sun Blackbirdi tuossa Katajaharjulla olevan talon pihasta lähtevä joka on välillä tehnyt kiusaa samaisen pihan Mersun varashälyttimelleTänään aamulla Helsingin Lauttasaaressa,65km/h 40 alueella,14 päiväsakkoa 336€,olin sitten viimenen ajoneuvo joka liputettin sivuun,olivat juuri vaihtamassa paikkaa.Prätkäkyttä selitti toiselle kytälle,et mun pyörässä on vakionopeuden säädin,tiedä sitten,mut kyl mä oon ainakin säätänyt kyseisestä potikasta tähän asti kahvalämppäreitä.![]()
![]()
Tais olla kytillä sivari Blackbirdejä,joissa oli mustat pleksit,joiden taakse sai tarvitsemansa aparaatit piiloon,eli olis jotenkin ristiriitaista,jos ne olis laittomia,vaik taitaa sinivuokoilla olla erivapauksia tavalliseen tallajaan nähden.Tervetuloa rikollisten joukkoon.Olis varmaan pitänyt mainita,mut en ollu oikeen juttu tuulella,eiköhän se pelle ois vetäny herneet ja ruvennu syynää putkistoa yms..vähän joutu ihmettelemään,kun molemmat kytät työnteli nenäänsä mustan tuplakuplan taakse ja hämmästeli,kun siitä ei nähnyt läpi,odottelin jo että päättävät sen olevan laiton ja sakottavat.12 vuotta moottoripyöräilyä takana ja ensimmäiset ylinopeus sakot,toivottavasti tämä on poikkeus ja hyvä tuuri jatkuu.
Sen verran noista tuplakuplista että Aprilian englanninkielisellä foorumilla tuli niistä aikoinaan puhetta ja en aivan tarkalleen muista missä mutta jossain USA:n osavaltiossa läpinäkymättömät kuplat ovat kiellettyjä. Eli kuplan pitää olla kirkasta muovia. Tietysti voi miettiä että minkäverran pitää olla vauhtia että on sellainen ajoasento että siitä tulee läpi tiirailtua.
Voisi kuvitella että joku virkaintoinen idootti Suomessakin tuon keksii ja kirjoituttaa lakiin pykälän että moottoripyörän "kuplasta" tai millä nimellä sitä halutaan kutsua pitää näkyä läpi.
Kiitos infosta - koitan pitää itsellä tämän vuoden kertymän mahd. alhaalla.Tulin Lauttasaarentieltä,Meripuistontietä Vattuniemeen päin,en nähnyt tutkaa,mut seuraavassa kiertoliittymässä oli sheriffi lapa pystyssä pysäyttämässä,oon duunissa siinä lähellä,eikä oo eka kerta kun pysäyttelevät jengiä siinä.En kyllä kiusaile
mersuja tuolla Katajaharjussa,asustelen Hermannissa.
EI EI!! kun työnantajan lapulla ja puhuttelussa oli ymmärtäväinen papa-smurffi.jaahs, sattuiko poliisi poliisin kohdalle?![]()