Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä tosta kenenkään pitääs vittuilla, enämpi vituttaa sun puolestasi. Joskin Järjen käyttö on sallittuu .Elikkäs otsikko kertoo kaiken![]()
Itse tyrkkäsin tuossa illansuussa itseltäni kortin pois,
vähän harmillisesti kävi kun lähdin köröttelijää ohittamaan ja se ohituskiihdytys hieman venyi..Noh, ylinopeus kuin ylinopeus, oma vikahan se oli, ei voi muita syytellä kuin itseään.![]()
![]()
80-alueella 147km/h, siitä miinustetaan se 3km/h niin tulee se 64km/h ylitystä, eli törkeäksi liikenteen vaarantamiseksi menee.
Kortti lähtee vissiin ainakin kolmeksi kuukaudeksi hyllylle.
Soittelevat perään sitten kuin kerkiävät.
(ja valmiiksi niille jotka alkavat **ttuilemaan niin tiedän että oma moka ja tyhmää käytöstä, mutta niin mukavaa kun edessä on tyhjä tie)![]()
Mitenkäs teille on käynyt jos on käynyt?
Edelliseltä vuodelta, mutta käsittääkseni sakotettava on velvollinen kertomaan, jos tulot ovat siitä huomattavasti muuttuneet.Mitenköhän, ottaako sakottaja tulot kuluvalta vuodelta vai edellisen vuoden mukaan?![]()
Olikos sulla mitään rötöksiä alla tässä? :]Toissakesänä sama, mutta ylinop. 62km/h.Elikkäs otsikko kertoo kaiken![]()
vähän harmillisesti kävi kun lähdin köröttelijää ohittamaan ja se ohituskiihdytys hieman venyi..Noh, ylinopeus kuin ylinopeus, oma vikahan se oli, ei voi muita syytellä kuin itseään.![]()
![]()
80-alueella 147km/h, siitä miinustetaan se 3km/h niin tulee se 64km/h ylitystä, eli törkeäksi liikenteen vaarantamiseksi menee.
(ja valmiiksi niille jotka alkavat **ttuilemaan niin tiedän että oma moka ja tyhmää käytöstä, mutta niin mukavaa kun edessä on tyhjä tie)![]()
3kk ja 1 viikon oli kortti hyllyllä ja 750e napsahti sakkoa![]()
Menee viimesimmän verotustietojen mukaan.Mitenköhän, ottaako sakottaja tulot kuluvalta vuodelta vai edellisen vuoden mukaan?![]()
Tähän pieni täydennys => menee viimeisimmän hyväksytyn verotuksen mukaan. Tällä hetkellä oletettavasti vuosi 2006. Kesän aikana taitaa korjatut verotiedot tulla kotiin, siitä ei mitään käsitystä, miten nopeesti ne on poliisilla käytössä.Menee viimesimmän verotustietojen mukaan.Mitenköhän, ottaako sakottaja tulot kuluvalta vuodelta vai edellisen vuoden mukaan?![]()
![]()
Yleensä hyvä näin![]()
... vakionopeuden säädin,tiedä sitten,mut kyl mä oon ainakin säätänyt kyseisestä potikasta tähän asti kahvalämppäreitä.![]()
Vuonna -00 autolla saadut ylinop. sakot ja sitten olikohan -02 sain rätkällä sakot eli yhteensä 2 sakot oli "alla" ja kyllä muisti niistä muistuttaa, etenkin syyttäjäOlikos sulla mitään rötöksiä alla tässä? :]Toissakesänä sama, mutta ylinop. 62km/h.Elikkäs otsikko kertoo kaiken![]()
![]()
3kk ja 1 viikon oli kortti hyllyllä ja 750e napsahti sakkoa![]()
Ihan mukavasti sakkoja tuostakin.. pitää sit ilmoitella tänne että miten kävi..![]()