Pari parkkisakkoa olen saanut autolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et varmasti ole.Pari parkkisakkoa olen saanut autolla.
Itselläni on myös vain kaksi parkkisakkoa.. tosiaan ei ole tuo ajokortti ollut kuin 4 vuottaEt varmasti ole.Pari parkkisakkoa olen saanut autolla.
Eipä tuolla ajokortin ajalla ole mitään merkitystä tämän asian kanssa. Parkkisakkoa vaan ei ole olemassa.Itselläni on myös vain kaksi parkkisakkoa.. tosiaan ei ole tuo ajokortti ollut kuin 4 vuottaEt varmasti ole.Pari parkkisakkoa olen saanut autolla.
Mitäköhän se sinun kiva työnantaja siihen lappuun kirjoitti? käynyt nimittäin itsellänikin moinen mielessä..EI EI!! kun työnantajan lapulla ja puhuttelussa oli ymmärtäväinen papa-smurffi.jaahs, sattuiko poliisi poliisin kohdalle?![]()
Ite ajoin 98km/h 80 alueella, tuli vain kirjallinen varoitus83km/h 80 alueella 250€ sakkoa ja suullinen nuhtelu.![]()
kyseinen henkilö tarvitsee ajokorttia päivittäin työnsä hoitamiseen tai jotain sinne päin... ite oon pitäny ajohimot kurissa ku setä sano laitoksella et se on sitten 2kk lisää jos ajat ilman korttiaMitäköhän se sinun kiva työnantaja siihen lappuun kirjoitti? käynyt nimittäin itsellänikin moinen mielessä..EI EI!! kun työnantajan lapulla ja puhuttelussa oli ymmärtäväinen papa-smurffi.jaahs, sattuiko poliisi poliisin kohdalle?![]()
Juuri lähti mopo kaverille lainaan..Olisin ehkä itsekkin voinut lähteä ajelemaan mutta eih..![]()
![]()
Sanktioista ei vielä tietoa, lauantaina olisi kuulustelu..
wish me luck![]()
Karmea kriminaali. Kaiken muun ymmärrän, mutta tuo tupakointi. Linnatuomion paikka...itäväylä/kulosaaren silta maanantai aamuna klo 0510 70km/h rajotus ja rikesakkoon kirjottivat 80km/h
linnaan kyl joutasin
edit: eivät sanoneet mitää kännykästä korvalla, turvavyön puutteesta tai taxissa tupakoinnista
Nykyisen lain mukaan ei pitäisi enää vaikuttaa ajokiellon pituuteen tarviiko korttia työssä vai ei. Ehkäpä sellaisissa tapauksissa joissa asiaa käsitellään kahdestaan posliinisedän kanssa tuolla selityksellä voi olla vaikutusta mutta jos päädyt käräjäoikeuteen niin ei vaikuta.kyseinen henkilö tarvitsee ajokorttia päivittäin työnsä hoitamiseen tai jotain sinne päin... ite oon pitäny ajohimot kurissa ku setä sano laitoksella et se on sitten 2kk lisää jos ajat ilman korttiaMitäköhän se sinun kiva työnantaja siihen lappuun kirjoitti? käynyt nimittäin itsellänikin moinen mielessä..EI EI!! kun työnantajan lapulla ja puhuttelussa oli ymmärtäväinen papa-smurffi.jaahs, sattuiko poliisi poliisin kohdalle?![]()
Juuri lähti mopo kaverille lainaan..Olisin ehkä itsekkin voinut lähteä ajelemaan mutta eih..![]()
![]()
wish me luck
.![]()
On sillä vähän vaikutusta. Esim; itselläni ajokiellon pituus katsottiin suoraan taulukosta. 32 päiväsakkoa ->> ajokielto 3-4kk. Normaalisti 4kk, mutta riippuen ammatista tai elämäntilanteesta voidaan antaa minimi eli 3kk.Nykyisen lain mukaan ei pitäisi enää vaikuttaa ajokiellon pituuteen tarviiko korttia työssä vai ei. Ehkäpä sellaisissa tapauksissa joissa asiaa käsitellään kahdestaan posliinisedän kanssa tuolla selityksellä voi olla vaikutusta mutta jos päädyt käräjäoikeuteen niin ei vaikuta.kyseinen henkilö tarvitsee ajokorttia päivittäin työnsä hoitamiseen tai jotain sinne päin... ite oon pitäny ajohimot kurissa ku setä sano laitoksella et se on sitten 2kk lisää jos ajat ilman korttiaMitäköhän se sinun kiva työnantaja siihen lappuun kirjoitti? käynyt nimittäin itsellänikin moinen mielessä..EI EI!! kun työnantajan lapulla ja puhuttelussa oli ymmärtäväinen papa-smurffi.jaahs, sattuiko poliisi poliisin kohdalle?![]()
![]()
wish me luck
.![]()
Kannattaa nyt panostaa kuulusteluihin ja siellä esittää lieventäviä asianhaaroja mahdollisimman paljon. Syyttäjä sitten harkintansa mukaan päättää syyttääkö törkeästä liikenteenvaarantamisesta jolloin menee oikeuden käsittelyyn.
...tai poliisi sinuunIte ajoin 98km/h 80 alueella, tuli vain kirjallinen varoitus83km/h 80 alueella 250€ sakkoa ja suullinen nuhtelu.
Elämäni ekan kerran yllätyin positiivisesti polliisiin![]()