56v, avioliitossa, aikaisemmasta liitosta kaks lasta, joilla molemmilla on omat pyörät, pojalla GS500 Suzuki ja tytöllä Hondan 125NSR. Nykyinen vaimoni ei aja itse, mutta istuu mielellään kyydissä. Vuosittaisesta n. 5000 kilometristä ajetaan kaks päällä n. 4000. Ammatiltani olen linja-autonkuljettaja ja olen ollut saman työnantajan palveluksessa 32 vuotta.
Nuorena kloppina mulla oli kevari kaks kesää ja sit tulikin 30:n vuoden tauko, kunnes 2004 aloitin uudelleen. Nyt on menossa viides pyörä yhdeksän ajokauden aikana. Yhteistä näille kaikille on se, että ovat olleet keppivetoisia. En siis viitsi rasvailla ja säädellä ketjuja ja kun en muutenkaan osaa niille mitään tehdä, niin tää ratkaisu on osoittautunut toimivaksi. Työmatkaa ei juurikaan tule moottoripyörällä kuljettua, kun pukemiseen ja riisumiseen menee enemmän aikaa, kun ajamiseen. Mutkateitä cruisaillaan ja kerran kesässä yksi pitempi reissu. Kolme kertaa on käyty Pohjois-Norjassa ja viime kesänä Ahvenanmaalla, muuten on pysytty Suomessa

Meilläkin on kissoja, joille hoitajan saaminen vähän rajoittaa kesän pitempiä ajeluja.
Viime lauantaina meni rataneitsyys Kemorassa

Hauskaa oli, vaikka ei toi LT nyt ihan paras pyörä siihen hommaan olekaan. N. 40 kierrosta, osa kaks päällä, tuli kiemurreltua ja mukavaa oli huomata, että takarenkaan reunoilla käyttämätön alue kapeni melkoisesti. Jälleen tuli huomattua, miten tärkeää katseen oikea käyttäminen on kaarreajossa. Yksi haave liittyen moottoripyöräilyyn on olemassa:
Jospa joskus olisi varaa ostaa BMW 1600 GTL...
Kävimme viime kesänä koeajamassa sen ja on kyllä paras pyörä, millä minä olen ajanut! Jään siis odottamaan sitä kuuluisaa lottovoitoa...
P.S. Mouru, vieläkö Black Knight on käytössä?