Millaisessa elämäntilanteessa olet?
Tervehdys kaikille tasapuolisesti!
Tuli tuossa sellainen juttu mieleen että millaisissa elämäntilanteissa porukka täällä foorumilla on?
onko perhettä....yrittäjiä....sinkkuja....
milloin ehdit pyörällä ajeleen ja mihin tarkoitukseen pyörää käytät? työmatkoille...pelkästään vapaalla?
jos on pieniä lapsia niinkuin mulla niin miten vaimo/lähipiiri suhtautuu harrastukseen?
itse olen joutunut/saanut muutamalle kaverille perusteleen pyörän hankkimista...kaikki eivät selvästi ymmärrä tätä touhua jos on esim pieniä lapsia...
vai onko kukaan törmänny samaan asiaan?
itse käytän pyörää pelkästään vapaa päivinä ja iltaisin.
ja lopuksi....ei minua kiinnosta mitä muut minusta ja minun harrastuksista ajattelee...tuli vain mieleen.....
Tervehdys kaikille tasapuolisesti!
Tuli tuossa sellainen juttu mieleen että millaisissa elämäntilanteissa porukka täällä foorumilla on?
onko perhettä....yrittäjiä....sinkkuja....
milloin ehdit pyörällä ajeleen ja mihin tarkoitukseen pyörää käytät? työmatkoille...pelkästään vapaalla?
jos on pieniä lapsia niinkuin mulla niin miten vaimo/lähipiiri suhtautuu harrastukseen?
itse olen joutunut/saanut muutamalle kaverille perusteleen pyörän hankkimista...kaikki eivät selvästi ymmärrä tätä touhua jos on esim pieniä lapsia...
vai onko kukaan törmänny samaan asiaan?
itse käytän pyörää pelkästään vapaa päivinä ja iltaisin.
ja lopuksi....ei minua kiinnosta mitä muut minusta ja minun harrastuksista ajattelee...tuli vain mieleen.....

Hyvän viestin Olet aloittanut!!!!
.
, Kyll Iskä on ylpee. Kun MotoGP kisat tulee töllöstä hän istuu vieressä jo 3 vuotta opettaen jo minua.
. Siis melkein KAIKKI ylimääräinen menee moottoripyöräilyyn.
(tietty ettei kesän ajopäivät menis yhtään "hukkaan"
).
...!!!!!!!