Jan76 sanoi:Nyt näkyy taas mulla ainakin. Mikä hel...tota photobashaa taas vaivaa![]()
Se näkyy sulla koska olet tilin omistaja. Muille tuo linkitys ei näy. Photobucket muutti ilmeisesti linkitettävät kuvat maksullisen tilin alle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jan76 sanoi:Nyt näkyy taas mulla ainakin. Mikä hel...tota photobashaa taas vaivaa![]()
Havis sanoi:Tänään hankittu kesäpeli. SV 1000 N K4. Ajettu n. 40000 km.
...
Tämä on melkeinpä jo liian äänekäs minun makuun, tai ainakin ensi vaikutelma on sellainen...

Pitäs ensin ite mitata Yoshimuran äänet ennenku kehtaa antaa poliisin niitä mittailla. (Ei ole kyllä kertaakaan poliisit niitä pysähtyny ihmettelemään edes, vaikka päivittäin poliiseihin törmää, et kai ne jossain marginaalissa on kuitenkin.)Tänks. Joo, kaikkea tekisi mieli tehdä, mutta ainoa kevyt ja siro kesän jäljiltä on lompakko, joten katsotaan jos vaikka veronpalautuksista lohkeisi rahaa muutoksiin. Nyt mennään näin.smppa sanoi:Aika maukas darra. Ite vaihtaisin tohon orggisvaimentimien tilalle yhden kevyemmän ja siromman.
![]()
Joo, kiitos linkeistä. Noissa on tuota hintaa päällä niin, että kun alan just säästämään, saatan ajaa noilla nastoilla ensi talvena. On tietysti totta, ettei jotkut BestGrip nastat + duuni tule juurikaan halvemmaksi. Onneksi taakse passaa joku halpa Duro, siellä kun ei nastat pysy varmaan Stadin talvessa kovinkaan pitkään.an13 sanoi:
Mäkine sanoi:
.
.