• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jan76 sanoi:
Nyt näkyy taas mulla ainakin. Mikä hel...tota photobashaa taas vaivaa :rant:

Se näkyy sulla koska olet tilin omistaja. Muille tuo linkitys ei näy. Photobucket muutti ilmeisesti linkitettävät kuvat maksullisen tilin alle.

Jan76 sanoi:
Nyt näkyy taas mulla ainakin. Mikä hel...tota photobashaa taas vaivaa :rant:

Kun kerran olet motorgin jäsen niin voit ladata kuvat tänne moottoripyora.org:iin, tuossa viestinkirjoitusruudussa puunkuva neliön sisällä. Kuvan voi laittaa nettiosoitteesta tai koneelta, joskaan mulla iphonella ei onnistunut kuvakirjastosta lataaminen viimeks.

Tänään hankittu kesäpeli. SV 1000 N K4. Ajettu n. 40000 km.

Edellisen (GSX 750 inazuma -99) myynnistä olikin jo vierähtänyt n. 5v. Merkki pysy kuitenkin samana, tyyli vähän muuttui.

Tämä on melkeinpä jo liian äänekäs minun makuun, tai ainakin ensi vaikutelma on sellainen. Jospa tuohon tottuu. Katellaan ja ajellaan. Hienohan tuolla on päästellä, on vähän erilainen kuin edellinen.

Liitetiedostot

• RajattuSivuKuva.jpg
    RajattuSivuKuva.jpg
    68,5 KB · Katselut: 80
Viimeksi muokattu:
GSX1250FA -15 vaihtui -> GSX-S1000F.

Hakusessa oli aiempaa hiukan kevyempi sekä kaupungissa pyöriteltäessä notkeampi kulkine. Myös huoltovälin muutos 6000 km -> 12000 km oli suuri syy vaihtoon.

Havis sanoi:
Tänään hankittu kesäpeli. SV 1000 N K4. Ajettu n. 40000 km.
...
Tämä on melkeinpä jo liian äänekäs minun makuun, tai ainakin ensi vaikutelma on sellainen...

Kaunis SV! :orgmp:

Itselläkin viimeiset 7 vuotta alla SV 1000N (vm. 2003, ajettu n. 54tkm), ja äänekäs se on itselläkin, mutta pidän sitä edullisena henkivakuutuksena (pari kertaa meinannut jäädä autojen kaistanvaihdossa alle ja kaasun kierrätys on pelastanu liiskaantumiselta)... Ja vähän sen takia ei tänä viikonloppuna oikein uskalla ajellakaan, kun poliisi mittailee desibelejä Helsingissä. :kääk: Pitäs ensin ite mitata Yoshimuran äänet ennenku kehtaa antaa poliisin niitä mittailla. (Ei ole kyllä kertaakaan poliisit niitä pysähtyny ihmettelemään edes, vaikka päivittäin poliiseihin törmää, et kai ne jossain marginaalissa on kuitenkin.)

smppa sanoi:
Aika maukas darra. Ite vaihtaisin tohon orggisvaimentimien tilalle yhden kevyemmän ja siromman.
:thumbup:
Tänks. Joo, kaikkea tekisi mieli tehdä, mutta ainoa kevyt ja siro kesän jäljiltä on lompakko, joten katsotaan jos vaikka veronpalautuksista lohkeisi rahaa muutoksiin. Nyt mennään näin.

Putkia tärkeämpää olisi löytää eteen nastarengas (siis sellainen, jolla voi kadulla ajaa) ja tuo 110/80-19 ei näytä olevan ihan helppo koko. Jos ei muuta, niin laitan nastat tuohon nykyiseen etukumiin.

an13 sanoi:
Joo, kiitos linkeistä. Noissa on tuota hintaa päällä niin, että kun alan just säästämään, saatan ajaa noilla nastoilla ensi talvena. On tietysti totta, ettei jotkut BestGrip nastat + duuni tule juurikaan halvemmaksi. Onneksi taakse passaa joku halpa Duro, siellä kun ei nastat pysy varmaan Stadin talvessa kovinkaan pitkään.

Sininen GSF 600S Bandit vm 2002, 53000 km mittarissa, olen ehtinyt ajella vasta sellaiset 250 km ensimmäisen viikon aikana. Huomenna tullee lisäkilometrejä ainakin 120, koska sää näyttää selkeältä :) = töihin ja takaisin pyörällä.

Viimeisin hankinta. Gt550K 1973

Käyttöpeli. Tällä ajellaan pääasiassa. B-king 08.

Sorateillä paukutellaan tämmösellä. Dr 600 -87.

Tällä sitten joitain kymmeniä kesässä :p Pv50.

Mäkine sanoi:

Viimeisin hankinta. Gt550K 1973

Nyt vaan peli soimaan vaikka Highpeedin kromisilla huilupaisareilla :rakastunut:.
Vaikka olishan se enemmän Pro jos nuo pläkkäis mitoilla omin pienin kätösin:thumbup:

Vaikka tötsävaimentimet onkin karmivan näköiset, ne olis kuitenkin
kätevä nakata pusikkoon "herkän hetken" iskiessä päällensä:grin:.

J.Karjalainen kyselee hölmön nuoren sydämensä perään, mutta.....

Missä on ne kolmipyttyisten räpinät paljailla paisareilla?:rakastunut:

Uudet putket olis kyllä kova sana. Noi on kun jossain nelarissa, tasasta putkea ja vaimennin. Tuntuu, että ajossa jää jotain uupumaan.

Varmaan kun sylintereitä vähän käsittelis, ruttuja lisäis ja putket vaihtais, niin 10-15hp voisi saada tehoakin lisää.

Syksyllä/talvella fiksailua ja ens kesäksi ajoon. Vakuutukset alta parinsadan. Kovin pitkälle tosin ei viitsi lähtä :p

Back