Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä -94 vastaava härpätin, jälkeenpäin maalattu kylläkin jonkun toimesta. Saako udella mitä suunilleen köyhdyit ja minkämoisia kilometrejä on vehkeellä päästelty? Yksi kausi omalla takana ja kivasti on palvellut kyllä, täydellisen keulahuollon ja uusien gummien jälkeen oikein mukava budjettivehjesHenksu sanoi:Ostin pari viikkoa sitten kuvan värisen CBR:n. Pyörä on liikkeessä edelleen talvisäilytyksessä, saisi kevät jo pikkuhiljaa tulla..
epoksi sanoi:Itsellä -94 vastaava härpätin, jälkeenpäin maalattu kylläkin jonkun toimesta. Saako udella mitä suunilleen köyhdyit ja minkämoisia kilometrejä on vehkeellä päästelty? Yksi kausi omalla takana ja kivasti on palvellut kyllä, täydellisen keulahuollon ja uusien gummien jälkeen oikein mukava budjettivehjes
EDIT: Espoossa näytetään vielä kumpikin vaikuttavan, moikataan kun tavataan!
Perhana eipä olis pitänyt kysyä, viime vuonna 2k€ 72tkm ajettu. Ketjurataspaketin jouduin itse uusimaan kuin myös renkaat ja keulahuoltokin meni omasta pussista, loppukesästä rupes nokkaketjukin rallattelemaan startin yhteydessä. Hiljenee kylläkin minuutin sisäänHenksu sanoi:1,5 k€ maksoi, 76tkm ajettu. Pidetty kuin kukkaa kämmenellä ja viime kesänä huollettu keula, säädetty venttiilit, vaihdettu ketjut, rattaat ja renkaat, yms.. Pyörään vaihdettu Micronin vaimentaja, suutinsarjaa, tummaa pleksiä, minivilkkua, jne. mutta kaikki orkkisosat on tallessa.
Missäspäin Espoota itse vaikutat? Mä pyörin tossa Lepuskin nurkilla![]()
epoksi sanoi:Perhana eipä olis pitänyt kysyä, viime vuonna 2k€ 72tkm ajettu. Ketjurataspaketin jouduin itse uusimaan kuin myös renkaat ja keulahuoltokin meni omasta pussista, loppukesästä rupes nokkaketjukin rallattelemaan startin yhteydessä. Hiljenee kylläkin minuutin sisään. Parempia varmasti olisi löytynyt mutta kiire oli pyörä keväällä saada. Toisaalta mitäs tässä valittamaan kun moitteetta on pelannut. (Koputetaan puuta)
Matinkylässä asustelen, lepuskissa tulee pyörittyä koulun merkeissä pari kertaa viikossa. Ootkos muuten hesan hitaissa pyörinyt mukana? Nimimerkki tuntuu jotenkin tutulta.
Letkojahan on juuri niin hitaita kun sovitaan, kyllähän ajoseuraa huutelemalla löytyy.vesako sanoi:Terve.
Uutena/ tulevana pyöräilijänä olen mukana tässä osiossa.
40v sitten myin pois CB 350 pyörän ja nyt pari vuotta haikaillut
uudelleen aloitusta.
Nyt on hankittu "aloitus" pyöräksi Rebel 250
Tuolla täytyis taas harjoitella ja katsoa miltä tuntuu.
Juu. Tuon ostin itelle synttärilahjaksi kun
tulee pyöreät vuodet täyteen.
Hitaita letkojahan näköjään joskus on, mutta
onkohan vielä hitaampia.?
Kesää odotellessa.
Teretulemast, ensimmäinen viesti näytti sinulla olevan.Viime kesänä harrastus aloiteltu....
Pyöränä xl 650v -2000