• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kahden Kawan kaverina ollut tämän kesän VFR 750 F RC36 -90, n. 9500 km takana, 100th ? pyörähti juuri täyteen mittariin

Ensimmäiseksi pyöräksi tuli hankittua CBR1000F -93. Mittarissa 84 tkm eli sisäänajo lienee tehty... :D Ainakin ensimmäisten reilun 300 km jälkeen erittäin positiivinen kuva kyseisestä laitteesta. Ens kesänä olis tarkotus sitten alkaa kerätä kilometrejä enemmänkin.

Honda VFR 800FI -98, 59tkm. lompakko keveni kokonaiset 1000€, I :rakastunut: Spain.
vfr-800-vendo-por-no-poder-llevarla_bf_1807518.jpg

CBR900rr -96

_smaller.jpg

.. tai en ole vielä oikeen ajanut, kun vasta haettiin. Vähä muutoksia ja ens vuoden puolella ajoon.

Terveisiä itäsuomesta.Elokuussa vaihtui alle -99 93000km ajettu blackbird ja kerkesin sillä ajamaan ennen talvisäilöä
4750 km.Matkalle sattui yksi kaataminenkin (työmaan pihassa) josta seurasi värinvaihto nyt talvihuollon yhteydessä. Tuuninki avusta isokäsi Jukka Putkoselle Jp-autotuningilta. Kuvia löytyy facebook/jp-autotuning.fi ja siellä blackbird.Pojilla on siellä arpajaiset menossa joten tykkäämällä voi saada ihan mukavia palkintoja jos tuuri käy:D.

Viimeksi muokattu:
Mukavaa joulukuista pakkasiltaa .ORGilaisille.

Oli pakko heti kirjata tänne kun sain vihdoinkin kahden "kuivan" kauden jälkeen varmuuden siitä, että tulevana kesänä on taas kaksi pyörää alla. Joululahjaksi itselleni tein viikolla kaupat 2010 vuosimallin VFR1200f pyörästä. Kaupat tein pelkästään "kylmätyyppien" perusteella. Tosin kylmätyyppäyksellä ostin edellisenkin pyörän (VFR800) ja siitä tykkäsin kuin hullu puurosta. Enkä usko, että tämäkään kauppa tuottaa pettymystä.

Nyt on vaan edessä pitkä odotus, että pääsee taas pitkästä aikaa :orgmp:

YKa sanoi:
Mukavaa joulukuista pakkasiltaa .ORGilaisille.

Oli pakko heti kirjata tänne kun sain vihdoinkin kahden "kuivan" kauden jälkeen varmuuden siitä, että tulevana kesänä on taas kaksi pyörää alla. Joululahjaksi itselleni tein viikolla kaupat 2010 vuosimallin VFR1200f pyörästä. Kaupat tein pelkästään "kylmätyyppien" perusteella. Tosin kylmätyyppäyksellä ostin edellisenkin pyörän (VFR800) ja siitä tykkäsin kuin hullu puurosta. Enkä usko, että tämäkään kauppa tuottaa pettymystä.

Nyt on vaan edessä pitkä odotus, että pääsee taas pitkästä aikaa :orgmp:

Mukavaa iltaa sullekin. Ite olen ajanut vfr1200 yhden kauden ja olen ollut toooodella tyytyväinen.
Mulla oli aivan samanlainen fiilis pelkästään jo kylmätyyppien jälkeen. Istui hanskaan samantein.
Pientä blingeliä olen tilaillut ja polte on jo nyt aika paha.....:cruising:

W-P sanoi:
Mukavaa iltaa sullekin. Ite olen ajanut vfr1200 yhden kauden ja olen ollut toooodella tyytyväinen.
Mulla oli aivan samanlainen fiilis pelkästään jo kylmätyyppien jälkeen. Istui hanskaan samantein.
Pientä blingeliä olen tilaillut ja polte on jo nyt aika paha.....:cruising:

Kyllä sitä noiden kylmätyyppien lisäksi tuli istuttua tunteja täällä ihmeellisessä Internetissä ja "imettyä" muiden kokemuksia pyörästä. Eikä nuo kokemukset ainakaan vähentäneet halua tehdä kauppoja Isommasta VFRstä.

Minulla ei ole vielä ehtinyt käydä mielessä mitään modaustarpeita. Pyörässä on valmiina Hondan RTG paketti eli matka-ajon perusreleet on jo olemassa. Myös tuo etulokarin "kurasyöppökin" oli jo valmiina. Kai sitä tulevana kesänä sitten näkee pitääkö pyörää jotenkin muokata omiin tarpeisiin paremmin sopivaksi. Nyt vaan on polte päästä ajamaan.

vielä mennään 750 vfr:llä, uuempaan tekis mieli vaihtaa mut jotenki nuo uuet uuet ei viehätä silmää.

Kenties tässä tulee vaihto tuoreempaan 800 seen, mut toisaalta ei tuosta vanhasta rataspyöritteisestä veenelosesta raskis luopua. Ja jos jakoketju mottiinn pitämän siirtyä, nii uuemmat cbf:t rtg ym laitettuna on ommaan silmään ja makkuun enemmän samanlaisia ku vanhenpi vfr.

Valinta tulevaisuuessa on vaikia, mut Hondassa pysytään, ennemmin vaihan vaikka vessapaperia :p

Mastercutor sanoi:
vielä mennään 750 vfr:llä, uuempaan tekis mieli vaihtaa mut jotenki nuo uuet uuet ei viehätä silmää.

Kenties tässä tulee vaihto tuoreempaan 800 seen, mut toisaalta ei tuosta vanhasta rataspyöritteisestä veenelosesta raskis luopua. Ja jos jakoketju mottiinn pitämän siirtyä, nii uuemmat cbf:t rtg ym laitettuna on ommaan silmään ja makkuun enemmän samanlaisia ku vanhenpi vfr.

Valinta tulevaisuuessa on vaikia, mut Hondassa pysytään, ennemmin vaihan vaikka vessapaperia :p

Eikös ensimmäiset 800 VFR:rät ilman VTEC:iä ole vielä pelkillä rattailla? VTEC:in myötä tulee ketju imunokalle.

^Juuri näin. 1998-2002 (ulkomuistista) 800 VFR:t ovat ratasvetoisilla nokilla. Tuo rattaiden ujellus on muuten hieno ääni moottorissa.

Ite tuli ostettua Honda 954 Fireblade -03 ajettu 53tkm, saa nähä ku otin vaan kylmätyypit et mitä tuli tehtyä :p:thumbup: Luulis et -87 genesiksen jälkeen on ihan eripyörä... Eli merkki vaihtui, toivottavasti parempaan :thumbsup::thumbsup:

Hommasin tuossa viikko sitten uuden Honda CBR1000RR Fireblade eABS:n. Vasta kylmätyyppejä on tullut otettua siitä mutta on varmasti ainakin yhtä hyvä kuin vaihdossa mennyt entinen...:grin: Siitä ne kilometrit alkaa ensi kaudella juosta eteenpäin:orgmp2:

Viimeksi muokattu:
Lokakuussa 750VFR vaihtui ST1300A:han joten sellaisella olisi tarkoitus ens keväästä aloitella uusi kausi

Tallissa kevättä ja uusia renkaita odottelee tällänen...

2012-10-20163957.jpg

Vuodelta 1995, mittarissa 55th mutta todellista määrää ei tiedä kukaan...
Jossain elämänsä vaiheessa käyny kummallaki kyljellään, mutta enää jälkinä naarmut tankopainoissa ja toisessa jalkatapissa.
Ihan sama. Oli edullinen, siisti ja lähellä...

Takalaukku + teline on tallissa, samoin Lem:in pikakiinnitteinen tankkilaukku + lisänä kiinnityslevy takapenkille, ja pehmeät sivulaukut on varastossa, lisäämässä mopon kuljetuskapasiteettia...

Nyt tosin kuumottelis NC700X... :doh:
En tiiä miks, mutta...

Back