Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

YKa sanoi:Mukavaa joulukuista pakkasiltaa .ORGilaisille.
Oli pakko heti kirjata tänne kun sain vihdoinkin kahden "kuivan" kauden jälkeen varmuuden siitä, että tulevana kesänä on taas kaksi pyörää alla. Joululahjaksi itselleni tein viikolla kaupat 2010 vuosimallin VFR1200f pyörästä. Kaupat tein pelkästään "kylmätyyppien" perusteella. Tosin kylmätyyppäyksellä ostin edellisenkin pyörän (VFR800) ja siitä tykkäsin kuin hullu puurosta. Enkä usko, että tämäkään kauppa tuottaa pettymystä.
Nyt on vaan edessä pitkä odotus, että pääsee taas pitkästä aikaa![]()

W-P sanoi:Mukavaa iltaa sullekin. Ite olen ajanut vfr1200 yhden kauden ja olen ollut toooodella tyytyväinen.
Mulla oli aivan samanlainen fiilis pelkästään jo kylmätyyppien jälkeen. Istui hanskaan samantein.
Pientä blingeliä olen tilaillut ja polte on jo nyt aika paha.....![]()
Mastercutor sanoi:vielä mennään 750 vfr:llä, uuempaan tekis mieli vaihtaa mut jotenki nuo uuet uuet ei viehätä silmää.
Kenties tässä tulee vaihto tuoreempaan 800 seen, mut toisaalta ei tuosta vanhasta rataspyöritteisestä veenelosesta raskis luopua. Ja jos jakoketju mottiinn pitämän siirtyä, nii uuemmat cbf:t rtg ym laitettuna on ommaan silmään ja makkuun enemmän samanlaisia ku vanhenpi vfr.
Valinta tulevaisuuessa on vaikia, mut Hondassa pysytään, ennemmin vaihan vaikka vessapaperia![]()