• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mopo.jpg

semmosella

20121017_104659.jpg

Rastas jäi syksyllä koeajoreissun (halpana) lopputuloksena liikkeen talvisäilytykseen odottamaan kevättä uuden omistajan nimissä.

Onneksi Suomen talvi on lyhyt ja vähäluminen... :sad:

Eli -06 XX kyseessä ja mittari väittää että ajettu on karvan verran alle 17tkm.

Ostin pari viikkoa sitten kuvan värisen CBR:n. Pyörä on liikkeessä edelleen talvisäilytyksessä, saisi kevät jo pikkuhiljaa tulla..

5_201001151117494.jpg

Henksu sanoi:
Ostin pari viikkoa sitten kuvan värisen CBR:n. Pyörä on liikkeessä edelleen talvisäilytyksessä, saisi kevät jo pikkuhiljaa tulla..
Itsellä -94 vastaava härpätin, jälkeenpäin maalattu kylläkin jonkun toimesta. Saako udella mitä suunilleen köyhdyit ja minkämoisia kilometrejä on vehkeellä päästelty? Yksi kausi omalla takana ja kivasti on palvellut kyllä, täydellisen keulahuollon ja uusien gummien jälkeen oikein mukava budjettivehjes :)

EDIT: Espoossa näytetään vielä kumpikin vaikuttavan, moikataan kun tavataan!

cbr.jpg

Viimeksi muokattu:
epoksi sanoi:
Itsellä -94 vastaava härpätin, jälkeenpäin maalattu kylläkin jonkun toimesta. Saako udella mitä suunilleen köyhdyit ja minkämoisia kilometrejä on vehkeellä päästelty? Yksi kausi omalla takana ja kivasti on palvellut kyllä, täydellisen keulahuollon ja uusien gummien jälkeen oikein mukava budjettivehjes :)

EDIT: Espoossa näytetään vielä kumpikin vaikuttavan, moikataan kun tavataan!

1,5 k€ maksoi, 76tkm ajettu. Pidetty kuin kukkaa kämmenellä ja viime kesänä huollettu keula, säädetty venttiilit, vaihdettu ketjut, rattaat ja renkaat, yms.. Pyörään vaihdettu Micronin vaimentaja, suutinsarjaa, tummaa pleksiä, minivilkkua, jne. mutta kaikki orkkisosat on tallessa.

Missäspäin Espoota itse vaikutat? Mä pyörin tossa Lepuskin nurkilla :)

Henksu sanoi:
1,5 k€ maksoi, 76tkm ajettu. Pidetty kuin kukkaa kämmenellä ja viime kesänä huollettu keula, säädetty venttiilit, vaihdettu ketjut, rattaat ja renkaat, yms.. Pyörään vaihdettu Micronin vaimentaja, suutinsarjaa, tummaa pleksiä, minivilkkua, jne. mutta kaikki orkkisosat on tallessa.

Missäspäin Espoota itse vaikutat? Mä pyörin tossa Lepuskin nurkilla :)
Perhana eipä olis pitänyt kysyä, viime vuonna 2k€ 72tkm ajettu. Ketjurataspaketin jouduin itse uusimaan kuin myös renkaat ja keulahuoltokin meni omasta pussista, loppukesästä rupes nokkaketjukin rallattelemaan startin yhteydessä. Hiljenee kylläkin minuutin sisään :P. Parempia varmasti olisi löytynyt mutta kiire oli pyörä keväällä saada. Toisaalta mitäs tässä valittamaan kun moitteetta on pelannut. (Koputetaan puuta)

Matinkylässä asustelen, lepuskissa tulee pyörittyä koulun merkeissä pari kertaa viikossa. Ootkos muuten hesan hitaissa pyörinyt mukana? Nimimerkki tuntuu jotenkin tutulta.

epoksi sanoi:
Perhana eipä olis pitänyt kysyä, viime vuonna 2k€ 72tkm ajettu. Ketjurataspaketin jouduin itse uusimaan kuin myös renkaat ja keulahuoltokin meni omasta pussista, loppukesästä rupes nokkaketjukin rallattelemaan startin yhteydessä. Hiljenee kylläkin minuutin sisään :P. Parempia varmasti olisi löytynyt mutta kiire oli pyörä keväällä saada. Toisaalta mitäs tässä valittamaan kun moitteetta on pelannut. (Koputetaan puuta)

Matinkylässä asustelen, lepuskissa tulee pyörittyä koulun merkeissä pari kertaa viikossa. Ootkos muuten hesan hitaissa pyörinyt mukana? Nimimerkki tuntuu jotenkin tutulta.

En oo vielä pyörinyt hesan hitaissa mukana, täytyy kesällä katsoa jos ehtisi remmiin mukaan.

Terve.

Uutena/ tulevana pyöräilijänä olen mukana tässä osiossa.

40v sitten myin pois CB 350 pyörän ja nyt pari vuotta haikaillut
uudelleen aloitusta.:D

Nyt on hankittu "aloitus" pyöräksi Rebel 250

Tuolla täytyis taas harjoitella ja katsoa miltä tuntuu.

Juu. Tuon ostin itelle synttärilahjaksi kun
tulee pyöreät vuodet täyteen.

Hitaita letkojahan näköjään joskus on, mutta
onkohan vielä hitaampia.?

Kesää odotellessa.

vesako sanoi:
Terve.

Uutena/ tulevana pyöräilijänä olen mukana tässä osiossa.

40v sitten myin pois CB 350 pyörän ja nyt pari vuotta haikaillut
uudelleen aloitusta.:D

Nyt on hankittu "aloitus" pyöräksi Rebel 250

Tuolla täytyis taas harjoitella ja katsoa miltä tuntuu.

Juu. Tuon ostin itelle synttärilahjaksi kun
tulee pyöreät vuodet täyteen.

Hitaita letkojahan näköjään joskus on, mutta
onkohan vielä hitaampia.?

Kesää odotellessa.
Letkojahan on juuri niin hitaita kun sovitaan, kyllähän ajoseuraa huutelemalla löytyy.

CBR929 tuli hommattua ensipyöräksi. Eli sillä siis ajelen ensi kesän. Taitaa tulla keväästä pitkä, kun ei ole pystynyt kuiin ottamaan kuivatyyppejä ko pyörästä:wanna:

Back