Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1 tuolle. Halpaa ja suhteellisen hajutonta. Lamppuöljyllä on hyvä puhdistella kaikennäköistä, mm. takavannetta, jne.Lamppuöljyllä.
Komppaan tätä..wd-40:llä lähtee tosi kivasti vaha ja lika pois sekä voitelee samallaCRC tai MD-40 irtoo pulttien lisäks vahatkin![]()
eli toi olis halppis aine millä lähtee takavanteista paskat pois?+1 tuolle. Halpaa ja suhteellisen hajutonta. Lamppuöljyllä on hyvä puhdistella kaikennäköistä, mm. takavannetta, jne.Lamppuöljyllä.
Kuulemma liuotin ei tee hyvää o-renkaille ja jos painepesurin vesi lorahtaa rakosista sisään niin heikkenee kivasti voitelu. Puhdastahan tolla tavalla kyllä tulee.Minä olen käyttänyt liuotinta ja painepesuria. Hyvin on niinkin puhdistunut. Älkää nyt sitten vaan kertoko että olen hyvää vauhtia pilaamassa ketjuja (?)
Joo oon kuullut ihan samaa, et painepesuri ja liutin ei tee hyvää noille O-renkaille..Kuulemma liuotin ei tee hyvää o-renkaille ja jos painepesurin vesi lorahtaa rakosista sisään niin heikkenee kivasti voitelu. Puhdastahan tolla tavalla kyllä tulee.Minä olen käyttänyt liuotinta ja painepesuria. Hyvin on niinkin puhdistunut. Älkää nyt sitten vaan kertoko että olen hyvää vauhtia pilaamassa ketjuja (?)