Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihme on jos o- tai x-rengasketju ei tuollä menetelmällä tuhoudu. Raportoihan ketjujen voinnista jatkossa tällekin foorumille. Jos kestävät, menee meinaan aika moni teoria täysin uusiksiMinä olen käyttänyt liuotinta ja painepesuria. Hyvin on niinkin puhdistunut. Älkää nyt sitten vaan kertoko että olen hyvää vauhtia pilaamassa ketjuja (?)
Ei perhana!Velipoika käväisi tuossa varastolla ja sanoi ottaneensa yhden ketjuvahapurkin mukaansa. Siinä sitten laskin varastokirjanpidosta että taisi jätkä ottaa Brake and Chain Cleaner -purkin mukaansa.
Puolen tunnin päästä jätkä soittaa ja haukkuu isolla Fontilla että on sulla paskaa ketjuöljyä kun ei jäänyt kuin hemmetin iso pikiläjä autotallin seinää) Oli pistänyt laitoksen käyntiin ja pyörittänyt ketjuja koneen voimalla. Ja tuli muuten puhtaat ketjut...![]()
Onnex on uudehko mopo ja olen vasta pari kertaa pessy mainitsemallani tavalla.. Nyt vaihetaan diisseliin/lamppuöljyyn tms. + tietysti pehmeään hammasharjaanIhme on jos o- tai x-rengasketju ei tuollä menetelmällä tuhoudu. Raportoihan ketjujen voinnista jatkossa tällekin foorumille. Jos kestävät, menee meinaan aika moni teoria täysin uusiksiMinä olen käyttänyt liuotinta ja painepesuria. Hyvin on niinkin puhdistunut. Älkää nyt sitten vaan kertoko että olen hyvää vauhtia pilaamassa ketjuja (?)![]()
-hh-
+1Käyttää ketjun voiteluun vaikka 80w-90 peräoljyä niin ei tarvi murehtia ketjun pesusta!!
Käyttää pesuajankin vaikka![]()
Olet!Minä olen käyttänyt liuotinta ja painepesuria. Hyvin on niinkin puhdistunut. Älkää nyt sitten vaan kertoko että olen hyvää vauhtia pilaamassa ketjuja (?)