• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millä 50-v ajavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkees
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kolme päivää niin 52 mittarissa. Vekotin on 1100 GSXR. Pyörä on melkein yhtä vanha kuin kuskikin
tounge.gif

58 v ja ajellaan tolla tolla ................. No voi **ttu mikä se nyt olikaan ? Muisti ***kele alkaa pätkiä...? Pitäisköhän lähteä tallista tarkistamaan ? Ei sentään. Palataan asiaan myöhemmin, kun on noi jalatkin niin huonossa kunnossa
omg.gif
omg.gif
omg.gif
Joo, parasta tarkistaa tilanne tallista ainakin ennen menoa mp-kauppaan, ettei tule ostettua toista sellaista joka jo tallissa seisoo.

Emmää noin vanha ole, vai olinkohan, mutta kaverilla on K1200R Sport (pemari), jolla usein ajelen, vai miten se...

Häh, kuka herätti?

on vissiin naakka ainakin 34 vuotias jo kun lähempänä on kerta 50 vuotta kuin 16 vuotta. siis mahdollisesti hyvinkin nuori naakka on kyseessä.

Panikalla on ajettu viimeiset 16 vuotta, update prätkästä tapahtui 2007. Niillä on mukava ajella, kun samalla voi nauttia ajamisesta selkä suorana
smile_org.gif
.

Oisinko jotain kuus vuotta sitten käynyt Bemarin koeajotilaisuudessa Rauhalahdessa...silloin ei ollut vielä omaa pyörää enkä kehdannut koeajollekaan jonottaa, siellä kun kysyttiin kaikilta luottokortin numeroa. Eipä ollut sellaista vielä siihen aikaan...

Mutta se mikä siellä minuun iski, oli se tyylikkäiden keski-ikäisten motoristien olemus...tuollainen minäkin haluan olla sitten kun vanhenen. Pariskuntia siistin näköisissä varusteissa, ja toki omalla pyörällä paikalle saapuneina.

En tiedä olenko matkalla siihen, mutta minä haluaisin vanhana olla sellainen kokenut ja hieman harmaantunut motoristi. Tunnen työpaikaltani erään motoristin, joka on harrastanut lajia yli 30 vuotta. Lama-ajoista huolimatta kaveri on vaan ajanut, kun muut on joutuneet jo myymään vehkeensä. Siinä on yksi esikuvani.

En oo vielä 50 v, mut noin yleisesti että mitä helvetin tekemistä sillä on minkä ikäinen on prätkähommissa???
ghostface.gif

Eräs parhaita kavereitani jonka kanssa reissuan joka kesä samassa porukassa on nyt 65 v, ajaa VFR:llä ja mutkateillä lähes kaikilta nuoremmilta jannuilta näkymättömiin...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
..näissä jutuissa kaikki on henkisesti lähes saman ikäisiä ja se ratkasee...
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Joo ite olen ehkä noin 14v. jos ruvetaan päänsisäistä ikää miettimään...muistan nimittäin sen ajan, kun mopolla ajellessani kirosin sitä, ettei kierrokset nouse kahvaa kääntämällä myös sen 4,500 kiekan jälkeen...ai että se harmitti...

Nyt kun olen ns. aikuinen, olen ihan yhtä lapsellinen kuin silloinkin! Nyt vain saan ostaa/ajaa tonnisella prätkällä! Tai vielä isommalla! On se hullua...

Pahasti offtopic, mutta ei voi vastustaa kun on niin sopiva ja itsetutkiskeluun kehottava otsikko tällä ketjulla:
käyttekös te 50:n paikkeilla olevat miehet (ne joita asia saattaisi koskea) ikinä tsekkaamassa tuota p-jauhannan treffipalstaa..?
blush.gif

Nähkääs olen elämässä huomannut että joskus pitää vähän herätellä jos ei uljaamman sukupuolen edustajat tule aina kaikkea ajatelleeksi...
033102bebe_1_prv.gif

Itsehän en vielä vuosiin voi tän ketjun varsinaiseen kyssäriin vastailla - vaikka Bemu se kai tulee silloinkin olemaan...
Tai sitten "uljaamman" sukupuolen edustajat ovat jo kaiken ajatelleet.
wink.gif

En tiedä, millä ajan viisikymppisenä, mutta nyt 42 vuotiaana on äffä alla ja kevääksi tekisi kovin mieli uutta 1250 S ABS banditia.

55V ja Triumph America, nuorena piti päästä ajamaan nuppi edellä mahdollisimman nopesti pisteestä A pisteeseen B mutta, nykyisin on kiva katsella maisemiakin!

Pahasti offtopic, mutta ei voi vastustaa kun on niin sopiva ja itsetutkiskeluun kehottava otsikko tällä ketjulla:
käyttekös te 50:n paikkeilla olevat miehet (ne joita asia saattaisi koskea) ikinä tsekkaamassa tuota p-jauhannan treffipalstaa..?
blush.gif

Nähkääs olen elämässä huomannut että joskus pitää vähän herätellä jos ei uljaamman sukupuolen edustajat tule aina kaikkea ajatelleeksi...
033102bebe_1_prv.gif

Itsehän en vielä vuosiin voi tän ketjun varsinaiseen kyssäriin vastailla - vaikka Bemu se kai tulee silloinkin olemaan...
Tai sitten "uljaamman" sukupuolen edustajat ovat jo kaiken ajatelleet.  
wink.gif
Hyvin ajateltu on puoliksi tehty
wink.gif
Hm, aivan.
wink.gif

Meidän perheessä,53v ja alla on Bemari(tietysti)R1150GS.Heittona vielä tähän,että paikallinen pemarikauppias sanoi,että niin ne kaikki tulevat järkiinsä,kun meidän perheeseen ekaa Bemua talliin taluteltiin
062802jumpie_prv.gif

52v.tuli männä kesänä täyteen.. hiusraja pikkusen noussut ylemmäs ja ajoittain muisti pätkii
wink.gif
ajokkina just sopiva pappamopo kawa zzr 1100
smile_org.gif

Mutta se mikä siellä minuun iski, oli se tyylikkäiden keski-ikäisten motoristien olemus...tuollainen minäkin haluan olla sitten kun vanhenen.

En tiedä olenko matkalla siihen, mutta minä haluaisin vanhana olla sellainen kokenut ja hieman harmaantunut motoristi.
No jo on sullakin haaveet
Paljon mukavampaa olla nuori. Viisarikin vielä toimii...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Back