Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, parasta tarkistaa tilanne tallista ainakin ennen menoa mp-kauppaan, ettei tule ostettua toista sellaista joka jo tallissa seisoo.58 v ja ajellaan tolla tolla ................. No voi **ttu mikä se nyt olikaan ? Muisti ***kele alkaa pätkiä...? Pitäisköhän lähteä tallista tarkistamaan ? Ei sentään. Palataan asiaan myöhemmin, kun on noi jalatkin niin huonossa kunnossa![]()
![]()
![]()
Tai sitten "uljaamman" sukupuolen edustajat ovat jo kaiken ajatelleet.Pahasti offtopic, mutta ei voi vastustaa kun on niin sopiva ja itsetutkiskeluun kehottava otsikko tällä ketjulla:
käyttekös te 50:n paikkeilla olevat miehet (ne joita asia saattaisi koskea) ikinä tsekkaamassa tuota p-jauhannan treffipalstaa..?![]()
Nähkääs olen elämässä huomannut että joskus pitää vähän herätellä jos ei uljaamman sukupuolen edustajat tule aina kaikkea ajatelleeksi...![]()
Itsehän en vielä vuosiin voi tän ketjun varsinaiseen kyssäriin vastailla - vaikka Bemu se kai tulee silloinkin olemaan...
Miehillä sitä kuulemma kutsutaan "hiusvärin palauttajaksi". En vielä tarvii ja sitten joskus kun on ehkä tarvetta, niin en käytä.Onneks "tukkavärit" on keksitty![]()
Hm, aivan.Hyvin ajateltu on puoliksi tehtyTai sitten "uljaamman" sukupuolen edustajat ovat jo kaiken ajatelleet.Pahasti offtopic, mutta ei voi vastustaa kun on niin sopiva ja itsetutkiskeluun kehottava otsikko tällä ketjulla:
käyttekös te 50:n paikkeilla olevat miehet (ne joita asia saattaisi koskea) ikinä tsekkaamassa tuota p-jauhannan treffipalstaa..?![]()
Nähkääs olen elämässä huomannut että joskus pitää vähän herätellä jos ei uljaamman sukupuolen edustajat tule aina kaikkea ajatelleeksi...![]()
Itsehän en vielä vuosiin voi tän ketjun varsinaiseen kyssäriin vastailla - vaikka Bemu se kai tulee silloinkin olemaan...![]()
![]()
Kyllähän ne liikkuu. Tänään viimeksi 90 km. 53v+FreewindLiikkuuko noin vanhat vielä jollain? Rollaattorilla?![]()
![]()
No jo on sullakin haaveetMutta se mikä siellä minuun iski, oli se tyylikkäiden keski-ikäisten motoristien olemus...tuollainen minäkin haluan olla sitten kun vanhenen.
En tiedä olenko matkalla siihen, mutta minä haluaisin vanhana olla sellainen kokenut ja hieman harmaantunut motoristi.