R-ykkösellä mennään vielä, nyt aamulla oli muuten aika luikasta, mamma vaan ei tahdo pysyä enää kyydissä tossa pannulapun ja akrojen päällä, vaikka niin mukavan lämmin paikka olisi tarjolla!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylivuotinen ketju tämä mut silti. Athenen vastaus silmään tälläs. Voisko tuo kysely johtua epävarmasta itsetunnosta elikkä sopiiko toisten mielestä minun ajella, jollakin millä just minä haluan. Kuka nyt sattuu olemaan se "minä". Mua joskus haluttaa ajaa harlikalla, joskus puolikyykyllä, joskus kunnollisella matkapyörällä ja kaikilla ajanki. Vielä kiinnostais joku sivistyny kevyt metsä-maantie enduro, mut ei. Mun takapuoli on niin lähellä tietä ja maitolaitureita liian harvassa, jotta ajo käytännössä onnistuis. Joka kerta ei viitti nurinkaan ajaa kun pysähtyy. Vois valoissa tulla mielenkiintoista.Miks pitäis olla erikseen ns. "pappapyörät"?!? Jokainen voi ikään ja sukupuoleen katsomatta ajaa sellaisella pyörällä mikä on omasta mielestä itselle mieluisin
.![]()