- Sijainti
- VihtaChilla
Mää oon varmaan just semmonen "harvempi" tapaus-> Alla oli jo toinen kaksi litrainen auto, tämäkin entistä tehokaampi, ja pääsin koeajolle -98 litraisella Opel Corsalla. Ihastuin autoon välittömästi! Miten noin pieni auto voi olla niin hauskaNo se on just samaa.....! harvoinpa sitä tulee kotilookaan huonompaan, tehottomampaan, jne... vaihdettua...Olisko siinä vähän samaa kuin autojen hankinnassa. Kun naapurilla tai työkaverilla on semmonen, niin tarttis saada uudempaa ja tehokkaampaa.
![]()
Mikään naapuri tai työkaveri ei minua saa autonvaihtoon, heillä on uusia kippoja ja jopa urheiluautoja. Kaikilla on uudempi tai "parempi" auto kuin minulla. Paljon nappaa. Eräskin työkaveri tuskailee M3 Bemarinsa kanssa, jotta tuliko tehtyä virhe, kun vaihtoi M5:n pois...
Pyöräni kanssakaan en pääse henkseleitä paukuttelemaan; Guzzissani lienee semmoinen 60 korskuvaa oria pannuhuoneessa. Kertaakaan en ole noiden takia mistään myöhästynyt. Mutkatielle hankittua jopa liikaakin vauhtia, ajamisesta voi nauttia ja laite tuntuu just hyvältä mulle. Mitä mun pitäis siihen lisää vaatia? En nyt heti tähän keksi mitään. Ehkä jos Larioni saisi jotenkin fressattua 10-15 vuotta tuoreemmaksi, mutta silti samanlaiseksi, niin se olisi ihan jees.
Olisi minulla toki haaveena saada tuon lisäksi rinnalle isompi ja tehokkaampikin pyörä, ja sekin Guzzi, joku 850-1100cc 70-90 heppainen isolohko
Ja kyllä, olen päässyt kokeilemaan tehokkaitakin (140hp->) pyöriä, ne eivät liene minua varten.