- Sijainti
- Nurmijärvi
Ennen oli rivinelkuissakin kunnon saundit.. Uudemmat on kieltämättä enempi vinkujia.
http://www.youtube.com/watch?v=qD_ar1BEgpE
http://www.youtube.com/watch?v=qD_ar1BEgpE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käypäs vetää 2 tuntia Formula BMW:llä Sepangia ympäri ni et enää ihmettele mihin niitä tarvitaansahkari sanoi:Itse en ole koskaan käyttänyt korvatulppia, enkä käytä...ja ihan tavis matkapyörä kyseessä kylläkin leovincellä varustettu eli ääntä lähtee, kyllä sen verran pitää ääntä kuulua korviin...ihmetellyt kyllä mihin noita tulppia tarvitaan![]()
Juuri näinkrummi sanoi:Pyörän äänistä: Ihan sama millainen surina/pauke/pörinä pyöristä lähtee - en jaksa nillittää toisten tekemisistä.

sahkari sanoi:Itse en ole koskaan käyttänyt korvatulppia, enkä käytä...ja ihan tavis matkapyörä kyseessä kylläkin leovincellä varustettu eli ääntä lähtee, kyllä sen verran pitää ääntä kuulua korviin...ihmetellyt kyllä mihin noita tulppia tarvitaan![]()
AJoe sanoi:Itse en koe että kovat äänet ois kummoinenkaan turvallisuusetu.
Samoin just maaseudulla mua hävettää eniten ne kovat äänet. Siellä kun just tykkää välillä vähän aukaista hanoja, niin aina mietin että mitähän noiden kivojen, rauhallisten syrjämökkiensä kuisteilla istuvat miettivät tästäkin mekkalasta.

-JuhaK- sanoi:Näköjään useampi suhailija on jo tuhonnut kuulonsa tai sitten ajavat sellaisella sohvalla, jossa on metrin korkuinen pleksi edessä.
.tuhti sanoi:Tohon kun porukka sanoo et se on turvallisempaa että muu liikenne huomaa ni enpäs ainakaan itse ole koskaan huomannut moottoripyörää sen äänen takia autolla ajaessa. Eipä paljoa nykyaikaiseen ilmastoituun autoon jossa ikkunat kiinni ja radio täysillä kulkeudu sellanen määrä ääntä että siihen osaisi kiinnittää huomiota.
Bone sanoi:Toteanpa heti alkuun, että aivan varmasti tulppien käytöstä ei paljoa haittaa ole.
Seuraavaksi se olennaisin:
Lähtökohtainen ajatus siitä, että moottoripyörällä ajaminen ilman korvatulppia
tuhoaa kuulon......
On ihan saman tason tarinaa kuin se, jossa vakuutetaan että helvetti odottaa jos et
käy joka sunnuntai kirkossa......
Siis ihan aikuisten oikeesti.
Sinänsä hyvissäkin asioissa tulisi joku roti kuitenkin säilyttää.... eikä asian todellinen
konteksti liioin ole koskaan haitaksi..... suhteellisuudentajusta puhumattakaan.