Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kipa sanoi:Ja nimenomaan boxer.....jaa että miksi?
Vaikka siksi että miten joku on edes keksinyt asentaa boxer moottorin moottoripyörään niin että venakopat sojottaa sivuille.
Tuuchen sanoi:
Kyllä. Tätä just pohdin tuossa kaverin kanssa. Mitä on tapahtunut? 10 vuotta sitten jos joku olisi ehdottanut BMW:n ostamista, olisi vastaus ollut lähes loputon paskainen nauru. Nyt on vaikea keksiä BMW:n mallistosta kapinetta, jota en talliini huolisi.Raaseri sanoi:Erityisesti nämä vanhemmat Bemut on koko ikäni aiheuttaneet kakomisreaktiota.
PoS sanoi:Ehkä Saksa ei olekaan täysin paska maa.
Raaseri sanoi:Vaimoissa ja autoissa olen luottanut saksalaiseen laatuun hyvin pitkään. Eikä ole tarvinnut pettyä.
bmws1000rr sanoi:S1000RR vaan paras kyykky tällä hetkellä,ollu sitä jo pitkään. Sit ku joku tekee paremman, vaihtuu merkki...
Ei mulla muuta..![]()

Mut eihän se edes ole paras!!! HP4 taitaa olla...bmws1000rr sanoi:S1000RR vaan paras kyykky tällä hetkellä,ollu sitä jo pitkään. Sit ku joku tekee paremman, vaihtuu merkki...
Ei mulla muuta..![]()
Go-Za sanoi:Mut eihän se edes ole paras!!! HP4 taitaa olla...
PoS sanoi:Uusi S1000RR > HP4
Saa samoilla elektroniikoilla, mutta moottori on parempi. Niinq pähkinänkuoreen aseteltuna.
Ja nimenomaan boxer.....jaa että miksi?
Vaikka siksi että miten joku on edes keksinyt asentaa boxer moottorin moottoripyörään niin että venakopat sojottaa sivuille.
No ei se poikittain asennettu boxerkaan nyt kovin hyvä keksintö olisi (toki "männävuosina" tämmöisiäkin on ollut).
TIJ sanoi:kardaanivetoisessa pyörässä pitkittäin oleva kampura on itseasiassa aika looginen. Ja jos tasapainotussyistä kone sattuu olemaan boxer, niin sivullehan ne pytyt silloin osoittaa, missä myös jäähtyvät hyvin.
Mutta onneksi nykyaikana on vaihtoehtoja eikä vaativankaan boxer-fanaatikon tarvitse tyytyä tavanomaisuuksiin:
![]()